Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13641 til 13660 af 42938
-
Karaktersnit
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål angående om jeg egentlig har bestået mit matematik på B-niveau. Jeg fik sidste år 02 mundtlig årskarakter og 02 skriftlig årskarakter, men 00 skriftlig eksamen. Har jeg så bestået faget? Nogle af mine venner sagde jeg havde, da mit 02 bliver ganget med 1.5, og at jeg så ... -
Please HJÆLP mig med optagelsesprøve?!?
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gymnasiet og har ABSOLUT ingen ide om hvad der kommer til at ske? Der er mindre end 2 uger til, og har ikke fået noget brev... Var syg til min 9. kl eksamen, som derfor gik rigtig dårligt, så ved ikke meget om hvad der skal ske og tanken om det igen skræmmer mig, d... -
franks underemner?
ForumindlægJeg skal op i fransk mundtlig om ikke så forfærdelig lang tid, og jeg er total blank på underemner? Mit overemne er La France multiculturelle, nogle der måske har lidt ideer? -
karakterer i 2.g
ForumindlægHej med jer.Jeg undrer mig over, får man ikke karakterer ligesom i 1.g, altså hvor man fik det for både det mundtlige og det skriftlige? -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Karakter
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål som omhandler noget om årskarakter i gymnasiet. Eksempel: Hvis man har fået gode årskarakter i hele året, og man har fået ikke gode karakter i eksamerne. Kigger man så også på årskarakterne dvs. kan de hjælpe en hvis man har fået ikke gode karatker i eksamerne? Ell... -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
The Aboriginal peoples- hjælp
ForumindlægHej, om ikke så længe skal jeg op i mundtlig eksamen i Engelsk. Jeg har valgt emnet "The Aboriginal peoples". Jeg vil helst fortælle de relevante eller vigtigste ting om den kultur gruppe, men er dog lidt i tvivl om hvilke ting der er relevante eller vigtig at fortælle om til den mundtl... -
1.g status
Forumindlæghmm, fik eksamensplan igår, samt årskarakterer i de afsluttende fag.og øv, til min store rædsel fik jeg 7 i kemi, og hvad endnu værre er den blev overført :-(og skal nu altså ikke til nogen eksamener i år, hvilket vel så betyder at jeg skal op i flere til næste år? -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægSpørgsmålet er gældende for den gamle gymnasie-reform. Når man skal afrunde karakterer til at finde sit gennemsnit, hvor mange decimaler gælder så med? Hvis gennemsnittet fx er 9,788, rundes der så op til 9,8?? Hvis snittet er 9,75, rundes der så også op til 9,8? -
Hvordan kan jeg øve?
ForumindlægHej! Jeg skal til mundtlige eksame i Historie om en uge. I må meget gerne komme med nogle råd til hvordan jeg kan øve mig til Historie eksamen :):) Hvad vil være godt at huske osv. osv. tak på forhånd :) -
Hvor mange eksamener skal man op til i 9.?
ForumindlægHej Jeg går i 7. snart 8. klasse, og jeg vil gerne vide hvor mange eksamener, som man skal op i? Min bror har været oppe i eksamen i 9. klasse sidste år, men han husker ikke hvor mange det var. Tak -
Nedbrydning af stivelse
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til min eksamen i biologi skal på her på mandag spørgsmålet lyder: Gøre rede for nedbrydning af stivelse i fordøjelseskanalen. Har prøvet at finde noget om det men kan ikke finde noget der kunne bruges... Håber nogen kan hjælpe :) -
Engelsk
ForumindlægDet forholder sig således at jeg her efter sommerferien skal til at begynde i 3.g og jeg har haft engelsk B niveau i første og anden g. Jeg har valgt engelsk på A niveau samtidig med at jeg har engelsk på b niveau med halvdelen af klassen og halvdelen af en anden klasse. Så lyder mit spørgsmål så... -
hvorfor overhovedet læse!?!
ForumindlægPå mandag den 13. slutter gymnasiet difinitivt for mig, efter 4 mundtlige og 3 skriftlige eksamnier...Efter en hård måned med utallige gennemlæste sider, er jeg endelig nået til min sidste eksamen, som er dansk...Først stod den på matematik, derefter Historie, så Erhvervsøkonomi og nu så dansk...... -
Hjælp!!!!!!!!!!
ForumindlægHEJ...SKAL OP TIL MUNDTLIG MATEMATIK PÅ ONSDAG, OG TÆNKTE....HVORNÅR FÅR MAN EGENTLIG 03???PÅ FORHÅND TAK.
