Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 13661 til 13680 af 95433
-
Mængder
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl omkring hvordan denne opgave skal løses. Jeg er ret sikker på at man skal bruge de morgans love. -
Forvirret
Forumindlæghej alle sammen sidder her og øver mig til mat. mund.har nogle spørgsmål, som håber I vil svare.jeg går i 1g. min årskarakter er på 7.6, (gennemsnit) som nogle syntes er meget lavt.har lige fået 7 i fysik i mundligt (årsprøve), er bange for at jeg får under 6 i gennemsnit i årsprøverne?er årspr... -
hjælp til abstract
Forumindlæghej. min fagkombination er matematik A-niveau og fysik B-niveau. mit emne er Det skrå kast med luftmodstand. her er min abstract: The purpose of the experiment is to determine the throw of elevation and it is using by a cannon. I will examine the movement of the projectile motion from v... -
Medicin - Gns af samlede karakterer eller adgangsgivende eksamer?
ForumindlægKort og simpelt spørgsmål. Gns. på medicin er det udregnet udfra snittet på de adgangsgivende eksamer (Altså matA, KemiB,FysikB) osv. eller er det det samlede snit fra studentereksamen? Hvis det er det samlede snit man går udfra, har man så ikke en uretmæssig fordel, hvis man som jeg færdiggør mi... -
Betydning af Nulvækst
ForumindlægAt den offentlige sektor ikke skal vokse sig større, forblive på samme niveau? Er det korrekt? Tak på forhånd. -
Er old et svært/besværligt fag?
ForumindlægHvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det? -
Skriftlig pensum
ForumindlægJeg har suppleret matematik fra b til a niveau det sidste halve år.Når jeg sidder og løser forskellige eksamenssæt, så møder nogle opgaver jeg slet ikke har set til. Nogle af de opgaver hedder funktionsanalyser (har jeg snuset mig frem til).Nogen der ved om jeg også skal løse disse opgaver til mi... -
SRP - Speciel relativitetsteori
ForumindlægHej, jeg sidder og er godt i gang med SRP i fysik og matematik og har i den forbindelse fået en række opgaver, der skal løses. Jeg har selv haft succes med at løse disse: Antag at inertialsystemet S' bevæger sig med hastigheden v i forhold til S. Forestil dig en bevægelse i S' g... -
HA cand.merc vs Ingeniør med MBA vs Eksportingeniør
ForumindlægJeg er lige startet på Universitetet, og er allerede kommet i tvivl om at jeg har valgt det rigtige. Jeg er matematisk student og har både A niveau i matematik og fysik, men mine sproglige kundskaber fejler intet. Jeg vil våve at påstå at jeg både er dygtig matematisk og sprogligt (historie, eng... -
Offentlige sektor
ForumindlægHejsa alle.Nogle, som kan hjælpe mig lidt med at redegøre udviklingen for den økonomiske sektor. Nogle som kan henvise til nogle links. Jeg skal tage udgangspunkt i den offentlige sektors indtægter og udgifter og vælg med udgangspunkt heri at belyse nogle centrale problemstillinger i velfærdsstat... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægER DER IKKE EN DER GIDER, AT RETTE MINE SÆTNINGER? :( -
Projekt ideér til elfysik?
ForumindlægHey! Jeg står og skal igang med et afsluttende projekt i elfysik (som jeg har haft et år), men er tom for hvad mit projekt skal handle om - nogle ideér? - det må helst ikke være for svært ;) -
KIGGE KEMI RAPPORT igennem?
ForumindlægHej,, er der nogle som har lidt til tilovers til at kigge en kemi rapport igennem? OBS: Den skal allerede afleveres i morgen he :) -
organisationsstruktur
Forumindlæger der nogle der kan fortælle mig hvad organisationsstruktur betyder/er. Jeg har omkring Ryanair og skal lave en organisationsstruktur med/af dem, men jeg har et problem, jeg er usikker på hvad det overhoved er. Mange tak :D -
Mat og hvadså?
ForumindlægHej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter? -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
mikroskopisk orden
Forumindlæghey derude.. Hvad betyder: det mikroskopiske orden ? I min bog står det, i sammenhæng med kvaliteten af en energiform, som afhænger af den mikrospopiske orden. men forstår ikke hvad det er .. :P håber der er nogen der kan forklarer hvad det er :D på forhånd taak .. -
absorption
Forumindlæghey derude, hvad ligger der egentlig i begrebet: absorption? hvad fortæller det os ? på forhånd taak -
bedømmelse!
ForumindlægEr der en venlig sjæl, der vil bedømme mit essay, omhandlende temaet barndom!? Opgaven lød således: SkrivDIN personlige erindring med titlen "På barndommens vinger" -
Et stofs specifikke aktivitet
ForumindlægHvad er formlen til at finde det?
