Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13701 til 13720 af 45492
-
SSO - virksomhedsanalyse
ForumindlægJeg er igang med SSO i EØ. Jeg skal lave en anylyse af en virksomhed hvor jeg skal vurdere om de kan få et lån i en bank..Jeg er godt hjulpet på vej af min lærer, men jeg har ikke set hvordan en sådan rapport er bygget op osv. Er der nogen som kan hjælpe mig med at få en forståelse for hvordan en... -
at gøre rede for en krig betyder??
Forumindlægat gøre rede for en krig betyder?? tak på forhånd :) -
Taksonomiske niveauer i dansk
ForumindlægHej. Jeg har glemt de tre taksonomiske niveauer i dansk - nogle som har et forslag? På forhånd tak! ;-) -
Privat Lektiehjælp
ForumindlægHej derude!Jeg vil gerne tilbyde mig til privat lektiehjælp i dansk.Jeg selv går på HTX på 3. år og har dansk på A niveau. Niveauet er fra folkeskole og opefter og undervisningen kommer til at foregå som du ønsker det. Det kan være øvelser i dansk som jeg forbereder, hjælp til opgaver eller lign.... -
Hjælp med ideer til produkt
ForumindlægHej jeg skal snart starte på min projektopgave, og mangler ideer til et produkt. Vores overemne er verden omkring os, og inden for det har jeg om religion og har valgt at skrive to religioner, Scientology og Kristendommen. Tak på forhånd. -
funktioner for begyndere
ForumindlægHejHvordan løser man denne opgave:Bestem definitionsmængden for funktionen:f(x) = kvdrod xDer er selfølgelig flere opgaver, men vil gerne vide hvordan man løser denne her, da den ser nemmere ud end de andre, dermed vil det være nemmere for mig at forstå!På forhånd tak for hjælpen :) -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg er så uheldig at skulle op i dansk. Hvordan forbereder jeg mig bedst? Jeg synes det er lidt svært, da det jo er en ukendt tekst man kommer op i. Skal jeg bare læse perioder op og hovedtrækkene om de centrale forfattere??Hvad angår dispositionen...har i erfaring med at det er bedst kort at for... -
tekst længde??
ForumindlægJeg ved at man kommer op i kendt tekst til eksamen men er der en max længde på disse tekster?? Det synes i hvert fald ikke helt realistisk at skulle op i en tekst på 3 sider selvom den er gennemgået på klassen gør det?? -
HJÆLP!!!
Forumindlægjeg skal op til dansk i morgen og jeg vil spørger om der nogle der har god råd -
kvantitativ kontra statistisk metode
ForumindlægEr det forkert at sige at den statistiske metode er en kvantitativ metode? Det omhandler et tilfælde hvor jeg har konkluderet stigningen indenfor kvindehandel ud fra nogle skøn der er lavet, da det ikke er muligt at lave ordenlig statistik pga. høje mørketal. -
Spansk ord??
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe mig med ordet: basándote ?Jeg aner ikk, hvad det betyder, og kan ikke finde det i ordbogen.:) -
Betydning?
ForumindlægHvad betyder det, at en søprøve er fortyndet en faktor 20???? -
kildekritik af alm. bog.
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til at.. og jeg har ingen rigtig historie kilder jeg kan bruge, men jeg har derimod en alm. bog om mit emne, kan jeg godt kalde den for en kilde? og stille de samme spørgsmål som man normalt gør under kildekritik? -
Mundtlig Dansk identitet
ForumindlægHej Jeg har trukket identitet til mundtlig dansk. Mit problem er så at jeg ikke rigtigt forstår hvad det er jeg skal. Altså jeg kan vælge mellem noveller, kortfilm osv, og så skal jeg vidst identificere og perspektivere eller noget, jeg er ikke helt sikker. Jeg har spurgt min lærer flere gange, ... -
plasticsolen
ForumindlægSidder med et digt af Michael Strunge - "Plasticsolen" og er kørt lidt fast i sætningen "dybt i coma sover asfalten" og resten af digtet .. Og håbede derfor lidt på at der måske var nogen der kunne hjælpe, er helt blank? -
AT-eksamen... HJÆLP!!
ForumindlægHej alle Nu står jeg, og skal til AT-eksamen den 3. juni. Men jeg er lidt blank på nogle områder. Jeg er godt klare over, at synopsen skal være anderledes end den, man afleverede. Men.. helt præcist hvad er mest relevant at ændre i? Er det i metodeafsnittet eller? På forhånd, tak! -
Skal jeg foretage en rentabiltetsanalyse af holding eller?
ForumindlægHej alle sammen. Sidder med en case vedr. Plantorama A/S, og er i tvivl om hvorvidt jeg udarbejde en regnskabsanaylse af "Plantorama A/S" eller "Plantorama A/S holding" Håber I kan hjælpe Tak på forhånd VH. Morten -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
Kortfilm
ForumindlægHej, Jeg har trukket kortfilm, som mit fordybelsesområde. Jeg skal komme ind på genren, men hvad er det præcis der menes? Er det kortflim som genre? Eller er det kortfilmens handlig, der menes? Tak på forhånd. -
Optagelsesprøve!!!!!!!!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!!
