Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 13701 til 13720 af 39386
-
Hjælp det haster!
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? En internetudbyder har på et tidspunkt et abonnement med ”megabyte-afregning”, d. v. s. at der i hvert kvartal betales et fast beløb plus et beløb, der afhænger af, hvor meget datatransport målt i Mbyte, der transporteres til og fra kund... -
VESTAS ! Hjælp!
ForumindlægHej er der nogen der evt. har en opgave om Vestas jeg må have lov til at bruge som inspiration da jeg er på bar bund :( ? -
Spyt - Stivelse.
ForumindlægJeg skal igang med at lave en biologi rapport, men har ingen anelse om hvad jeg skal skrive, da jeg ikke rigtig forstår det. Vi har lavet et forsøg, hvor vi skulle blande noget stivelse med almindeligt spyt og syrespyt og så se resultatet, og det er så ud fra dét at vi skal skrive vores konklusio... -
Den nye danske realisme - hvad er det?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og kæmper med min dansk-historieopgave, hvor jeg har valgt at skrive om 90'er realismen, altså den nye danske realisme. Jeg har desværre utrolig svært ved at finde ordenligt stof omkring det, så jeg ville blive rigtig glad, hvis nogle kunne hjælpe. Hvad er det, der kendetegn... -
Forhold af personer i filmen "Tro, håb og kærlighed"
ForumindlægJeg skal skriv forholdet med Erik - Bjørn Erik - Kirsten Bjørn - Anna Erik - Mor Erik - Far -
Eksamenssæt, gerne 2014
ForumindlægHej allesammen, Da det snart er terminsprøve tid vil jeg gerne have øvet lidt på tidligere eksamenssæt i fysik. Desværre kan jeg ikke rigtig finde så mange af dem længere, og slet ikke de nyeste. Derfor ville det være super lækkert hvis nogen havde dem liggende og gerne ville dele dem! :) ældr... -
Skygger
ForumindlægHey, er der nogen der har en analyse af novellen Skygger?Jeg ville blive overordentlig glad hvis der var :)på forhånd tak!Jacob -
Was is rassismus?
ForumindlægEr der nogle som vil forklare på tysk "Was is rassismus?" und "Warum ist menschen rassism?" bare lige kort på forhånd tak! -
sightseeing in The Big Apple
ForumindlægHej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse min engelsk stil ud :D jeg vil gerne have resposons fra den, og vil i måske rette mine fejl, hvis jeg har nogle? -
monotoniforhold for f
ForumindlægHey, blev lige pænt meget i tvivl. sidder lige med denne opgave, er mit facit rigtigt eller hvordan er det man gør når der bare er et xF(x)=-x^3-x+2F'(x)=-3x^2-1Mvh Dennis -
Summary
ForumindlægHejsa..Nogle der er inde i, om man i summaries, ska skrive titlen på dansk eller engelsk? altså om den skal oversættes? -
Litterær artikel herman bang
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle der har et par guldkorn til en litterær artikel om Hermans Bangs reportageartikel "nogle fattigbesøg før jul"? Jeg er lidt på dybt vand, da jeg skal aflevere i aften.. - God jul. -
Summeret frekvens formel?
ForumindlægHej alle. Jeg har en rapport som min lærer synes er helt ude af skide... det ved jeg så den ikke er... Men jeg skal aflevere den igen men jeg gør det da. så jeg har skrevet denne formel: (kum.f)i=f1+f2+...+fi−1+fi=∑k=1ifk ved summeret frekvenser (jeg skulle redegøre for begrebet) jeg... -
OVERVÅÅGNING
Forumindlæghej er der nogen der muligvis har tid og lyst til at rette min engelske stil for fejl, hvis jeg sætter den ind :)) det er en stil, hvis karakter tæller for mine vejne, så det kunne være rigtig godt hvis nogen ville hjælpe. tak på forhånd:) -
Dum regnefejl
ForumindlægJeg var til skr. årspørve i dag, og da vi var færdige fandt jeg ud af, at jeg havde lavet en enorm pinlig regnefejl, jeg har nemlig sagt 5*7=30. Det var i en opgave uden hjælpemidler, hvor jeg hat fået det smme resultat som en anden, der lavede den rigtig, hvis jeg man ser bort fra at han fik +35... -
Rettelse
ForumindlægNu så jeg lige et andet indlæg om det samme, og håber derfor ikke at det er for meget at spørge om.Jeg har skrevet en skriftlig opgave om "Skolestart" med henblik på gymnasiet, som fylder 2 sider med en skriftstørrelse på 12. Hvis der er nogle der har lyst, kunne jeg meget godt tænke mi... -
Eksmaen hvad skal jeg have med? STX
ForumindlægHVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med? -
Haster: En lille tysk historie - brug for hjælp til grammatik
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en lille historie på 200 ord... men har ret svært ved det og har brugt en del tid på det.. så er blind for mine fejl. Er der nogen der kan rette det?? -
osmose i kartofler
ForumindlægEr der en venlig sjæl der evt. kunne se på min rapport over osmose, og give mig noget feedback??? -
rettelse af tysk afl. 1 side.
ForumindlægHej derude.. Er der nogen som vil rette min tysk afl. den er på en side ..
