Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13721 til 13740 af 42938
-
Har jeg forstået det grundliggende i buddhisme???
ForumindlægOkay.. vil gerne have bekræftet om jeg har forstået det grundliggende i buddhisme.Vi, mennesker, lever i det der kaldes SAMSARA, genfødslernes livscyklus. For at vi kan bryde dette og blive oplyst - NIRVANA, skal vi følge DE FIRE ÆDLE SANDHEDER, som består af både den OTTE LEDEDE VEJ men også af ... -
Musikforum?
ForumindlægHvorfor er der ikke noget musikforum? -
sandsynlighedsregning
Forumindlægjeg har lige kigget lidt rundt herinde, og set at der er en del spørgsmål ang. sandsynlighedsregning, men som jeg har forstået det er det emne blevet taget ud af det skriftlige pensum... tager jeg helt fejl?? -
Statistik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva -
Gennemsnit!
ForumindlægHar lige et kort spørgesmål:Bliver ens eksamenskarakter og årskarakter sammenlagt?? -
Søger tysk hjælp:-)!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige afsluttet 1.G og søger derfor en person/underviser/tysker(…), der er god til tysk og dermed kan rette mine stile i dette fag( på B-nivaeu). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, idet jeg selv bor i denne by - hvis dette ikke er tilfældet ka... -
Synopse
ForumindlægHjælp jeg har et problem, med jeg er ved og lave min 10. klasses Synopse og jeg er meget i tvivl om hvor meget jeg skal læse op, hvor mange linjer ca.? Jeg har valgt at jeg vil læse op fra en anmeldesle af min kortfilm. Men der er 2 hele sider. Det er jo alt for meget og skulle læse op.. -
Boksplot over grupperet
ForumindlægLaver man normalvis boksplot over grupperet data? -
hastighedsfunktion.
ForumindlægHvorfor er v'(t)=a(t) stamfunktion til deltaV=a(t)dt? -
Bevis for andengradspolynomium
ForumindlægHey, jeg skal lave et bevis for andengrads polynomiun, og har fundet et her inde i forvejen, som jeg for står beviset i starten, men da den når til følgende forstår jeg ikke helt Vi trækker 4ac fra på begge sider og beslutter os for, at kalde b²-4ac for d: (2ax+b)² = b² ... -
Sinus, Cosinus og tanges
ForumindlægHej Er der nogle der vil gøre mig den kæmpe hjælp at skrive formlerne for funktionerne sinus, cosinus og tangens samt henholdsvis beviserne til de tre? Mit emne indeholder også noget med løsning af ligning og ulighed under samme emne. tak:) -
Lineær vækst Y=ax+b?
Forumindlæghar fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes? -
Dumper man hvis man ikke består de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej Jeg har hørt at hvis ens gennemsnit af de skriftlige eksamener ikke er bestået, så bliver man heller ikke student? Er der nogen som ved om det er korrekt? Håber i kan hjælpe mig! -
FSA synopsis
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om den måde man fremlægger på, er det 10 min. noget man har forberedt og så 10 min samtale ? Eller hvordan foregår FSA Synopse fremlæggelse ? -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
Nogen der gider rette min opgave som er til imorgen?
ForumindlægJeg er lidt usikker på problem formuleringen og samlet konklution.. Hvis der er nogen der gider at læse den igennem, vil det være en stor hjælp.. Tak :) -
FSA - dansk
ForumindlægHey ;) Jeg har trukket fordybelsesområdet "kærlighed og romatik" og da dette er et ret stort og indholdsrigt emne ville jeg høre om der var nogen der muligvis havde nogle forslag til hvad man kunne belyse? Har selv tænkt på noget med romatikken da det jo er rimeligt oplagt ;) --- -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Jeg er lidt blankt
ForumindlægHej Jeg skal have skrevet min eksamensopgave til den 26 april. Jeg har det problem, at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal vælge af emner, dog har jeg tænkt på ' Dannelse eller Eksistenten' Som sagt så er jeg lidt blankt. Håber at jeg kan få ideer eller forslag. Tak for forhånd -
Triogeometri
Forumindlægtriogeometri, er triogeometri, bare hvor man bruger sin, cos & tan til at regne længderne? og når man har gjort det så er opgaven færdig, ikke?
