Søgning på: tysk notater. Resultater: 13741 til 13760 af 18469
-
Sarajevo
ForumindlægJeg har lige et par spg.Sarajevo 1914 :Wilhelm ærkehertug(den tyske kejser) besøgte kronprinsen af Østrig-Ungar "Frans Ferdinand" på slottet i Konpischt i Böhmen(Østrig-Ungarn) - Udgøre idag, Tjekkiet.Er det rigtigt :-) ? -
2 små oversættelser
ForumindlægEr der ikke et tysk-geni derude, der vil hjælpe mig med disse 2 små oversættelser? Det er noget med at forholdordsforbindelsen ikke må deles, ikk'?1) Lærlingene forlader fabrikken om et halvt år.2) I løbet af en time er jeg her igen. -
HJÆLP!..(:
ForumindlægJeg skal til at gå igang med en tysk stil skrevet udfra "Ich lauf niemandem mehr nach", og tænkte derfor på om der var nogle rare mennesker der havde nogle noter de ville dele?Kram. -
HJÆLP!! -virkelig vigtigt!
ForumindlægJeg skal til at gå igang med en tysk stil skrevet udfra "Ich lauf niemandem mehr nach", og tænkte derfor på om der var nogle rare mennesker der havde nogle noter de ville dele? -
MØDE
ForumindlægHej alle sammen, ville lige høre jer ad om der er nogen der kan hjælpe mig. skal nemlig skrive en opgave hvor jeg beskriver et møde med en tysker, deri skal jeg komme ind på: - misforståelserne - forventninger - fordomme - overraskelserne osv. er der nogen som kan hjælpe mig på vej. mange tak på ... -
Hjælp!! Plllzzz
ForumindlægHej alle sammen, ville lige høre jer ad om der er nogen der kan hjælpe mig. skal nemlig skrive en opgave hvor jeg beskriver et møde med en tysker, deri skal jeg komme ind på: - misforståelserne - forventninger - fordomme - overraskelserne osv. er der nogen som kan hjælpe mig på vej. mange tak på ... -
Hvordan siger man ...?
ForumindlægHej. Hvordan siger man dette på tysk? ... , selvom de godt ved de ikke må. Mit eget bud: ..., obwohl Sie wissen dass Sie nicht dürfen. Synes ikke det lyder helt rigtigt. Nogen der kan hjælpe :) ? -
Inretnig af butik?
ForumindlægHej jeg har fået et opgave i Tysk, som hander om jeg skal lave en tegnig over en butik og en (inventarliste,) men ved ikke rigtigt hvad en inventarliste er så jeg kan ikke gå igang med det. en tegnig er nemt men forstår ikke det der inventarliste.. håber i kan hjælpe ((: -
Camps für harte Junge
ForumindlægHej, jeg har et stort problem mangler en tysk tekst som er meget vigtig. Den hedder: camps fur harte junge og er vist nok fra en avis der hedder der Der nordschleswiger. det haster! vis nogle har et link eller en eller anden måde jeg kan få den på ville jeg blive rigtig glad. -
Hjælp! Det haster
ForumindlægHvordan er det helt præcist, tysk eksamen foregår?(Folkeskolens 9Klasse mundtlig eksamen) Jeg er helt væk omkring det her :S Og hvis i gider, vil i så poste nogle brugbare og yderst nødvendige ord, som man under alle omstændigheder skal nævne/sige Ps. skal op i morgen, så det haster! Tak på for... -
ideer?
ForumindlægJeg skal digte en historie om en kæresteforhold..Hvor de mødes osv. Er der nogen der har nogen gode ideer til hvad jeg kan skrive om? Er der måske også nogen der har skrevet om sådan noget før i tysk.. Jeg vil gerne bare læse stilene til at blive inspireret osv? -
Norway.today og Asche im Netz?
ForumindlægNogen som har læst en eller begge af de to tekster? Har trukket Aschen im Netz til min tysk eksamen og norway.today er pensum... Sidder lidt fast i det jeg vil sige til eksamen nu, så ville være rart med lidt hjælp, så jeg kan komme igang igen. På forhånd tak :) -
eksamen
ForumindlægHej.. jeg sidder med en tekst lige nu og forbereder mig , jeg har 24 timer til at forberede mig, men jeg har svært ved at forstå teksten.. Jeg har oploadet teksten, en som er god til tysk som kan hjælpe mig ?? vh Rixer -
Stasi
ForumindlægKære læser.. jeg ska skrive en stil på tysk om stasi, og der er nogen hovedpunkter vi skal have med. Medlemmer Organisation og udbredelse Betydning for befolkning et er de hovedpunkter jeg ikke har ideer til, eller ved overhoved ik hvad jeg skal skrive til dem. Håber i kan hjælpe. -
Oversat korrekt?
ForumindlægHejsa. Jeg har følgende oversættelse for. Jeg har oversat den fra dansk til tysk. Vil gerne vide, om det er rigtigt :) Oversættelsen kan læses her: http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=8079 - Mange tak :) -
von-styring
ForumindlægHej, Lige et lille spørgsmål vedr. en tysk sætning - hvis nu jeg har sætningen: "Die Geschichte handelt von dem Mann als ein/-em Individuum" Styrer "von" så både Mann og Idividuum, eller kun Mann? På forhånd tak Ester -
Haster
ForumindlægHej Alle zusammen., Jeg har så været så heldig, at trække Im Gebüsch af Heinz Rein, som 24-timers forberedelses eksamen i tysk. Hurra. Jeg forstår den bare ikke . Nogle der har tid til at hjælpe? Mvh And -
Checkpoint Charlie - Berlin
ForumindlægJeg skal lave et mundtligt oplæg i tysk, og mit overemne lyder Berlin, så jeg har valgt 'checkpoint charlie', og ville bare høre om der er noget vigtigt at få med eller som man måske kunne blande med i som også hører under 'Berlin?' -
FSA 2002 10.klasse prøven
ForumindlægNogen der har været til skriftlig tysk december 2002 ? Emner : - das is mein land - Ich traume mir eine Zukunft - Macht das Fernsehen dumm? Hvis der er en der har, vil i så ikke lige give lyd `? :) -
egils saga
Forumindlæghej, jeg er en tyske studerende og naeste uge skal jeg skrive examen om de tre digte af egil (höfudlausn, sonatorrek og arinbjarnarkvida). er der noget, der har skrivet essayen or bla om egil. det er virkelig saa vigtigt. tusind tak, anne
