Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13821 til 13840 af 23765
-
nogle der kan hjælpe med noget udlighed?
ForumindlægJeg står lige og skal skrive en samfundsfags rapport. og kan ikke rigtige finde ud af at skal skrive dette, da jeg været syg den sidste tid i mens vi har haft om emnet :S På hvilke måder bidrager den offentlig sektor til at mindske den økonomiske lighed ? -
Hjælp hurtigt,plz
ForumindlægHvis jeg har en kilde om Slaget på Fælleden . Den er skrevet af øverstkommanderende politimands rapport 7. maj 1872 ?? og slaget på fælleden var i år 1872 d. 5. maj .. Hvordan kan jeg se at den er troværdig osv. ? hjælp -
Solens effekt??
ForumindlægJeg vil meget gerne have lidt hjælp til min NV-rapport Find solens effekt P når afstanden til solen er 150 mio. km og solens intetsitet umiddelbart udenfor jordens atmosfære er I=P/A=1370 W/m2 -
Planteceller og fotosyntese
ForumindlægHey x Jeg er i fuld gang med min biologi rapport, MEN jeg har lige et par spørgesmål! - Er det rigtigt at planteceller laver fotosyntese for at omdanne sollys til atmosfære? - Hvad kan man skrive til en hypotese om osmose? HJÆLP TAK! -
Hvad skal jeg skrive! :S
ForumindlægMangler sidste punkt i min kemi rapport omhandlende opvarmning Af Natriumhydrogenkarbonat eller som bekendt Natron! Den skal afleveres i morgen og jeg er gået i stå, en der kan hjælpe? Hvad kunne man måske skrive? Bare fyr løs! I bliver ikke halshugget hvis det er fokert! :) -
Forklaring - Hvilestofskifte
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvad hvilestofskifte gentlig er. jeg er igang med en rapport, men forstår kun halvdelen af det. Alligevel er den ikke forkert. Jeg kan dog ende med at komme op til eksammen i det efter jul, så ville være rart hvis en gad forklare mig det :)? PFT Christina -
EU siger nej til kanel
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive AT i fagene Dansk A og biologi C. Jeg ville spørger om der evt. er en der kender et forsøg med kanel/kumarin. Eller måske kender i en rapport om kumarin el.lign. -
Bygmutanter - vildtypen
ForumindlægHej Er i gang med en rapport om bygmutanter og epistasi. I opgavevejledningen står der: Disse gener er dominante hos vildtypen her kaldet A, B og C. Hvad betyder vildtypen? Og hvad er der med udspaltningsforholdet 3:1? Og hvad har Mendels to love med dette at gøre? På forhånd ... -
stående bølger teori
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en rapport om stående bølger, men jeg er gået lidt i stå i min teori/indledning. Jeg har kort skrevet om konstruktiv, destruktiv og resoansfrekvens. Er der nogen der har en god idé til hvad jeg mere kunne skrive. Evt en god perspektivering til hverdagen?? -
politi
Forumindlæghej alle sammen Er der nogen som har lavet noget projekt om at være politobetjent som stadig har en rapport eller noget en som kan hjælpe mig igang. eller er der nogen der har en ide om hvad min produkt skal være, undtaget film men ellers andet? det vil virkelig være en store hjælp. på forhånd ta... -
Integralregning!!
ForumindlægJeg har hårdt brug for hjælp til min rapport. Er stødt på et spørgsmål der lyder således: "Gør rede for, hvordan integralregning kan anvendes i matematiske modeller." Håber i kan hjælpe! Cathrine -
Dampseparator i en atomreaktor
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at studere nogle forskellige rapporter vedrørende atomreaktorernes funktion og anvendelse. Så har jeg støt på et ord, jeg ikke forstår: dampseparator. Hvis der er nogen, som kan definere ordet, bliver jeg særdeles tilfredsstillet! MVH André -
sukker og gær
ForumindlægHej, jeg er igang med en biotek rapport om gæringsprocessen, og jeg er stødt på et problem. Hvad sker der med gæret, hvis man kommer for ldit sukker i? Jeg har prøvet at søge på nettet, uden nogen profit. Håber virkelig at nogen kan hjælpe! :) -
pH og pks-værdier?
ForumindlægHej Jeg er igang med en rapport om titrering, hvor jeg skal finde to pks-værdier samt to ækvivalenspunkter, men jeg kan ikke rigtigt se hvad sammenhængen mellem disse to er ? Nogen der kan hjælpe med en forklaring på sammenhængen mellem pks-værdier samt ækvivalenspunkter? Skal man se på pu... -
SKOLESKYDERI
ForumindlægHeeej .. Jeg skal skrive en lille rapport om skoleskyderi. Jeg har besvaret de fleste spørgsmål, men jeg mangler et spørgsmål, som lyder: Hvordan reagerer samfundet ved skoleskyderi? Hvis der er nogle, som vil hjælpe mig, vil jeg blive rigtig glad.. -
Haster.
ForumindlægHej. :) Jeg skal skrive en rapport om energi, og jeg skal lave en gennemgang af et elværk. Men jeg aner ærligtalt ikke hvordan et elværk fungere, hvilke maskiner der bruges der - hvad de laver og i hvilken rækkefølge de optræder. ;) Så hvis nogle har lyst til at hjælpe ville jeg blive utrolig gla... -
Employment engagement
Forumindlæghej Derude ! Er der nogen som har lavet en engelsk stil om employment engagement? det handler om at skrive en memo rapport og en almindelig memo.. Håber i kan hjælpe mig snarest ! Har virkelig brug for hjælp :/ Håber jeg får svar fra jer . :) -
Vands fordampningsvarme . HJÆLP !
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport udefra øvelsen vands fordampningsvarme men jeg kan ikke finde ud af at lave databehandlingen. Hele øvelsen er vedhæftet, men jeg har kun brug for databehandlingen til at vide hvad jeg skal skrive. Please jeg håber nogen kan hjælpe -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej jeg har i en rapport fået nogle spørgsmål og nedenståede kan jeg desværre ikke finde ud af at svare på. Håber i kan hjælpe. 1. Hvad forstås ved et antigen og et antistof i forbindelse med blodtyper? Hvad forstås generelt ved et antigen og antistof? Tak på forhånd -
SRO, opstilling
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal skriv min Studie Retnings Opgave om Geometrisk optik og matrixalgebra.. Men.. Hvordan skal sådan en opgave stilles op.. Skal den stilles op som en rapport? eller skal den stilles op som en dansk stil blot med punkt form.? nogen der lige kan fortælle mig hvordan de ha...
