Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 13841 til 13860 af 27765
-
AT fremlæggelse
ForumindlægHej, Hvordan skal en AT-synopsis fremlæggelse foregå? Her menes der AT-eksamensdelen. Hvordan skal man fremlægge, hvilke materialer må man gøre brug af osv osv? På forhånd tak! -
For få problemstillinger?
ForumindlægJeg har 4 problemstillinger i dansk og 2 i fysik er det skidt? -
Gode sætninger til engelsk eksamen
Forumindlæg -
AT - HJÆLP SØGES!
ForumindlægTil alle AT-nørder derude, Jeg skal op i AT på onsdag. Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber I vil hjælpe mig med at svare på. I en af mine problemstillinger gør jeg rede for noget teori der står i en bog. Jeg gør rede for hvordan Alfred Bernhard Nobel opfandt dynamitten. Til dette skriver jeg... -
AT - DYBDEHERMENEUTISK PSYKOLOGI
ForumindlægHvad er dybdehermeneutisk psykologi ?? -
Man binder os på mund og hånd
Forumindlægjeg skal skrive en anmodning til outlandish 'man binder os på mund og hånd' er der nogle der ved genretrækkende? eller jeg kan ikke huske hvad genretræk generalt betyder? nogle der vil hjælpe? helst hurtigt tak n-n -
Budskab i Torben og Maria
ForumindlægEr der nogen der ved hvad budskebet er i Torben og Maria? Evt noget i retningen af: "Man skal opdrage sine børn ordentligt"?? -
Ting til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægHej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06... -
Synopsis
ForumindlægFindes der en skabelon over en synopse til religion B ?? og hvor kan man finde den? -
IØ B eksamen, problemformulering globalisering
ForumindlægHej StudiePortalen Jeg har her til morgen trukket spørgsmål 2, globalisering. Jeg er godt inde i faget fagligt og ønsker at holde eksamen på et højt fagligt niveau. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilken problemformulering jeg skal arbejde ud fra. Der er selvfølgelig nogle oplagte - hvad er glob... -
TCA - modellen
ForumindlægEr der nogle der overordnet kan fortælle mig hvad denne model går ud på? Kan kun finde information om den på engelsk og har svært ved at forstå det.. -
Dansk synopse - globryllup - Helle Helle
Forumindlæg"Hej allesammen. I dansk så trak jeg novelle - nyere. Jeg har valgt "Globryllup" af Helle Helle. Og jeg skal perspektivere den med "Dum og grim" og Chicken. Er der nogle af jer som har nogle idéer og kan hjælpe mig lidt med nogle punkter? -
GENETIK!!!!!
ForumindlægJeg undrer mig over noget. Sidder og kigger på et Facit til en opgave som jeg aldrig ville kunne regne ud. Når man i en opgave får haplotyderne af vide i en hel familie, hvor der er 3 markører bundet til et sygdomslocus, og jeg så skal indsætte de forskellige haplotyder i stamtræet hos forskell... -
Følsomhedsbetragning
ForumindlægI en investeringsopgave bliver vi bedt om at anbefale og gennemføre to følsomhedsbertragtninger. Hvad er det? -
Lektiehjælptil Dansk
ForumindlægSøger lektiehjælp til dansk enten online eller ved fremmøde, 3.g... bor i 'sønderborg 6400 -
Hvad skal en referat indeholde?
ForumindlægHej alle, Hvad skal en referat indeholde egentlig? Håber I gider at besvare mit indlæg ;-) -
Spørgsmål...
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have uddybbet. Hvad betyder etisk refleksion? -
litteraturhistorisk perspektivering
Forumindlæghej, hvad er en littearturhistorisk perspektivering, og hvordan laver jeg den til Emil Aarestrups digt? "Paa Sneen" -
problemformulering
Forumindlæghvordan skriver man en god problemformulering -
Trykt reklame
ForumindlægHej. Jeg har trukket tryke reklamer til dansk eksamen. Jeg tænkte på hvad jeg skal læse op til eksamen? Da man skal læse 1/5 side op. Mange tak på forhånd !
