Søgning på: to keep the faith. Resultater: 13901 til 13920 af 18613
-
passiv/aktiv
Forumindlæger disse sætninger passive eller aktiv: we'll be able to shop seven days a week. The pleasure I got from presents. I'm wasting valuable time. -
Vands frysepunkt?
ForumindlægHej, jeg ved godt at det her er et rigtig dumt spørgsmål, men hvad er vands frysepunkt? Mange siger at det smelter ved 0 grader celsius og mange siger at det fryser ved 0 grader celsius. Wtf is the right answer -
Genitiv
ForumindlægEr der nogen, der vil være sød at kigge disse 6 sætninger igennem? Er virkelig i tvivl om de er korrekte. 4) Min mors kats poter er bløde. 5) Du skulle nok ikke gå til bageren efter steaks. 6) John tilbragte sine to ugers ferie i Spanien, Joan tilbragte sine i Italien. 7) Husets vinduer er gr... -
Fejlsætninger delprøve 1a engelsk A
ForumindlægHej, Jeg har fået nedenstående fejlsætninger for, hvor jeg skal markere fejlen og give en grammatisk forklaring. Er der nogen, der kan hjælpe? :-) Fejlsætninger: 1. She was mad about that her friend told him the secret. 2. The informations have been published. 3.Everybody stares when she walks... -
noger, der gider at rette min stil?
ForumindlægHej Er der nogen, der gider at rette min engelsk stil? jeg skal aflevere i morgen. Og bare rolig den er ikke SÅ dårlig :D, men der er sikkert problemer med kongruens og om det skal være the Americans eller bare Americans :) Hvis der er nogen der kan, så sender jeg den På forhånd tak for hjælpen :) -
Kort engelsk resume
ForumindlægHej alle. Har skrevet et lille referat af en tekst der hedder: "A very fine quality" Nogen der lige gider kigge den igennem for stavefejl og/ eller andet? A young man called Moran is sailing on a river in Ireland. A man is calling for him; it is Eddie Regan who is a rich councilor – ... -
immigrants in london
Forumindlæghej. Kan du hjælpe?:) Skal lave en fremlæggelse om invandrere i London. skal fremlægge imorgen, og skal svare på følgende: om invandrerne: How do they live? How is the everydaylife? Tak på forhånd:) cecilie. -
HASTER, Indvandrere i london
Forumindlæghej. Kan du hjælpe?:) Skal lave en fremlæggelse om invandrere i London. skal fremlægge imorgen, og skal svare på følgende: om invandrerne: How do they live? How is the everydaylife? Tak på forhånd:) cecilie. -
Emne til Engelskeksame
ForumindlægJeg har trukket emnet "Black America" emnet handler kort sagt om de sortes kamp i america, "the hood" og Racisme. Men jeg mangler et emne som jeg kan fremlægge om så jeg vil høre om i har ideer? -
which word; so, such, many and much
ForumindlægVil nogen rette mine sætninger? 1. I'v been to paris so many time eller so much time? 2. He got really drunk at the party last night behaved like such an idiot eller such. 3. They used to have so much fun together - now all they do is argue. 4. This test is so much harder than the las... -
Kunne godt bruge noget hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lagt en besked før, men der var var ikke nogen der henvendte sig, men jeg skal lave en analyse af bogen "Down Among the Women" eller "Nede mellem kvinderne" af Fey Weldon. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har læst den eller lavet en analyse af den? -
Hjælp! sekundært litteratur!
ForumindlægHej folkens, jeg er ved at skrive SRP om lord of the flies, og jeg mangler noget sekundært litteratur i form af en analyse / fortolkning som er skrevet af en prof. Nogen der kan hjælpe? -
Minority
ForumindlægHej, jeg sidder midt igang i en engelsk opgave der lyder: Write about the right to be a minority- Her står jeg helt af, jeg ved ikke hvad jeg skal skrive eller hvordan så hvis der er en som kort kan fotælle hvad jeg skal ind på så ville det være Super dejligt. Ps Haster -
Hjælp med materiale
ForumindlægHej er der nogen der påp en måde kan hjælpe mig med at få fat i novellen Tell the women we're going af Raymond Carver fra hans samling: Short Cuts? det er vigtigt. -
Michael Jackson analyse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere childhood og the lost children af Michael Jackson til min srp. Jeg er egentlig færdig, synes ligesom bare jeg mangler de sidste mega gode guldkorn. Så er der nogen der kunne sige en lille sætning eller to om dem? På forhånd tak -
Musikanalyse af Bob Dylan
ForumindlægHej! jeg er igang med at skrive min SRP, og har brug for lidt inspiration til musikalsk analyse af numrene Blowin' in the wind I dreamed i saw st. Augustine Masters of war. Er der nogen, der kan hjælpe mig?? Mvh. Avin. -
Kort rettelse
ForumindlægHej, er der nogen som vil rette dette: Gibbs-energy is a state of function whish is defined by the other states of functions enthalpy and entropy. The entropy is said to be “drivkræft” behind a chemical reaction A hand warmer contains a supersaturated solution of sodium acetate which releases he... -
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHEJ DERUDE! Er der en eller flere som er gode til spansk. Hvis der er må i/du gerne som i/du kunne finde nogle fejl for mig .. tusind tak Hej jeg har skrevet en engelsk tekst som skal oversættes til spansk. Så jeg tænkte om nogen kunne finde nogle fejl inden jeg afleverer. magical realism: Th... -
Domæne
ForumindlægEr der nogen (inkl. SP administrator) der ville være interesseret i disse domæner: lektier.com taenk.com thenano.net (The Nano Net) iportable.net I så fald sælger jeg dem. Jeg regner med en pris på ca. 1500 dkk til 2000 dkk. For mere information, send mig en besked. -
oversættelse
ForumindlægHej jeg har skrevet en engelsk tekst som skal oversættes til spansk. Så jeg tænkte om nogen kunne finde nogle fejl inden jeg afleverer. magical realism: The author combines fantastic and (faboulating) <--(fabulerende) elements with the real world and destroy the boundarys between the fair a...
