Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 13901 til 13920 af 321608
-
hjælp!
ForumindlægHej alle.. jeg skriver at synopsis om Jordskælvet i lissabon, og ville høre.. Hvorfor er jordskælvet en katastrofe ? -
braham
Forumindlæghej, der er nogle begreber jeg ikke helt endnu forstår indenfor buddhismen.. Hvad er en Brahmanog en Boddhisatva? er en Boddhisatva en der er blevet oplyst og hjælper andre med at blive det? Af hvad jeg har læst, har jeg forstået at der er 3 forskellige hovedretninger i budhismen, hvoraf de to ... -
Religiøse og Politiske brud.
ForumindlægHej alle på studieportalen. Jeg er i gang med at skrive en opgave om religiøse og politiske brud, og efter at have læst en masse bøger og læst en masse på internettet har jeg tænkt over hvorfor der opstår disse religiøse og politiske brud. - jeg har svært ved at finde svar på det, er der nog... -
Selvfremstilling
ForumindlægGoddag Studieportalen. Sidder og skriver stil om selvfremstilling, men synes jeg mangler lidt imput. Så tænkte på hvad folk herinde fra mener teknologi har gjort for at give os mulighed for at fremstille os selv og hvad er der godt og skidt ved disse måder? På forhånd tak. -
kemisk forbindelse der indegår i en organisme
ForumindlægHej jeg skal finde en kemisk forbindelse der indegår i en organisme, men har lidt svært ved at finde en. -
Celloluse består af komplicerede kulhydrater, men hvad vil det sige?
ForumindlægEn cellevæg forbliver intakt fordi den består af komplicerede kulhydrater som hedder Celloluse. - Men mit spørgsmål er hvorfor at kulhydraterne gør at væggen forbliver intakt? -
Biedermeor-digt?
ForumindlægLav en analyse af digtet: Tordenvejret om natten. Overvej hvorfor det kaldes et biedermeor-digt. Hvad karakteriserer retningen: Biedermeir? -
Heeej det haster og har brug for hjælp til projektopgave!!!
ForumindlægHej jeg skal skrive om unge muslimer der lever i den danske samfund. Jeg vil fokusere på kærlighed før ægteskab og ægteskab. Er der nogen der har nogen krestive ideer til hvad jeg kunne lave som produkt. !! og hvad min emne skal hedde ?????? tak på forhånd :D -
Er det muligt at slette en tråd?
ForumindlægJeg tænkte bare på, om det er muligt at slette sin tråd igen - eller om den vil stå på denne hjemmeside for evigt. Hæhæ :-) Hvis man nu ikke vil have sit navn på den, er den eneste løsning så at slette sin bruger. På forhånd tak - ved godt det er et lidt underligt spørgsmål! :) -
AT-8 PROBLEMFORMULERING
ForumindlægVidenskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 jeg skal ligesom alle andre 3.g'er skriver AT-8. Jeg har ligesom en stor del andre valgt at skrive om Darwin op imod de kristne synspunkt. er der nogle der har nogle gode ideer til en god problemformulering, da jeg er helt bla... -
darwin
ForumindlægHvad er det der kendetegner et naturvidenskabeligt gennembrud, og hvorfor betegnes Darwins opdagelser/teorier som sådan et? er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an? -
de unge
Forumindlægsidder der nogen der vil være venlig at hjælpe med det spørgsmål. Forklar sammenhængen mellem det senmoderne samfunds frihed og mangel på holdepunkter og den øgede hyppighed af fedme? tusind tak -
Kristendom
ForumindlægHvad er kristendommens livs-, og verdenssyn? Desuden er der nogen lignelser som fortæller noget om sjælen? eller bare nogen udpluk fra biblen? -
udskille CO2?
ForumindlægHvad betyder at planten udskiller CO2? -
Eksamen dansk
ForumindlægHejsa :-) Jeg skal snart op til eksamen i dansk mundtlig. Jeg har trukket romantikken, og ud fra det har jeg valgt et eventyr af H.C. Andersen, som hedder "Tepotten". Så jeg ville lige hører, om der var nogle som evt. kunne fortælle mig, hvorfor man skrev eventyr i romantikken, og hvad ... -
Historie eksamen - perspektivering
ForumindlægHej folkens! :) Jeg skal op til historie eksamen i næste uge. Min lærer siger at, hvis man vil opnå en høj karakter, er det meget godt at kunne perspektivere til idag og kende til nutidens historie, altså sådan noget som Krim øen osv. Har i nogle gode ideer til noget perspektivering og er der ... -
det vi har mistet af Sarah Engell synopse mundtlig eksamen
ForumindlægHej! Nogen der har lavet en analyse til novellen: Det vi har mistet af Sarah engell? Eller har adgang til skolehjælpen, og vil hjælpe med analysen? på forhånd, mange tak:) -
Abrahamspagten
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare abrahamspagten? Jeg har nemlig kun en side af den, resten er blevet væk:) -
Nattergalen
ForumindlægHej søde mennesker Jeg sidder og analyserer "nattergalen" af H.C. Andersen, og jeg har lige et par spørgsmål, som jeg meget gerne vil have svar på. - Hvad er budskabet i nattergalen? - Hvilke temaer indeholder eventyret? - Hvordan kan man fortælle, at nattergalen indgår i tiden &... -
Forsøgsmennesker
ForumindlægJeg vil meget gerne skrive en AT omkring Forsøgsmennesker i emnet 'Det gode liv'. Hvor vidt kan nutidens teknologi og forskning udvide sig? og perspektivere det til Immanuel Kants filosofi omkring etik og moral. Er der nogle der måske havde kendskab til hvilke ting man 'testede...
