Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13921 til 13940 af 65693
-
Matematik på A niveau
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning her i februar, og jeg har virkelig overvejet Mat-Fysik-Kemi linjen. Er matematik på A niveau meget svært i 1.g, og hvordan er niveauet lige når man starter? Mine nuværende karakterere ligger på 7, 7 og 10. -
matematik terminsprøve 1.time - HJÆLP
ForumindlægJeg har virkelig brug for at vide, hvilke opgaver det sådan ca. er som der bliver stillet i den 1. time til terminsprøven i matematik på B-niveau, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal læse op på. På forhånd tak. -
Exam Hjælp Matematik Mundtligt !
ForumindlægHey ville spørge om der nogen der ved nogen om: Rumgang Uligheder Målestok: Andengradsligninger bevisførelse Brøkregning To ligninger med to ubekendte Kvadratrod Nogen der kunne forklare mig lidt om de her ting, da jeg ikke er særlig god til Matematik Mundtligt.. ... -
Græsk matematik og phytagoras
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive en SRP opgave i mat A og His A. Jeg skal skrive om græsk matematik og phytagoras. Jeg vil høre, om der er nogen der har skrevet om emnet før. Jeg vil bare gerne have lidt inspiration. -
Matematik problemregning december 2018
ForumindlægHej allesammen, jeg har været så uheldig at have fået en matematik aflevering for, men jeg har været lidt for langsom til at komme igang så håber der er nogle af jer dejlige mennekser som kan hjælpe mig! smider lige en kopi af kompenidede hvis der nu er en som har tid og lyst til at lave den ... -
3.årsopgave i matematik, hjælp til oversættelse
Forumindlæghejjeg sidder og laver 3 årsopgave i matematik, hvor jeg bruger en bog på engelsk. Desværre er der en, for min opgave, central sætning som jeg simplethen ikke forstår meningen af...Den lyder: "For xHåber at nogen kan hjælpe.. -
SOS! Græsk matematik
ForumindlægSkal skrive opgave om græsk matematik og har brug for noget hjælp. Nogen der kan henvise til nogle bøger eller hjemmesider hvor emner som Terningens fordobling, Vinklens tredeling, Cirklens kvadratur osv. Skal helst være let at forstå.. Nogen der kan hjælpe? -
Afsætning A eksamen
ForumindlægJeg leder efter andre der skal til eksamen i afsætning A. Jeg mangler lidt ideer til hvad jeg kan sige om mit eksamensprojekt til eksamen. Jeg har skrevet det med en anden, så vi har fået dækket rigtig mange punkter, som fx værdikæde, portefølje, væksstrategier osv, og så har vi arbejdet med 2 af... -
Kemi eksamen i 1g
ForumindlægJeg skal til kemi eksamen her i 1g, men jeg er meget i tvivl, med hvordan et spørgsmål ser ud, er der nogle her inde der kunne give et eksempel på et spørgmål, man kunne komme til eksamen i. -
Eksamen - varme og varmekapacitet
ForumindlægHej alle Jeg er til 24 timers eksamen i fysik og har trukket emnet varme og varmekapacitet. Hvad er godt at komme ind på, skal lave en præsentation på 6-7 min. Derudover forstår jeg ikke helt hvad den specifikke varmekapacitet er. Jeg ved at det er varmakapacitet/masse, men mere end det forstår j... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
Engelsk skriftlig eksamen i morgen (hjælp!)
ForumindlægHej!Jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og kunne godt tænke mig at læse nogle virkelig gode essays til inspiration. Nogen der ligger inde med nogle eller ved hvor jeg kan finde dem?Er der andre der skal op i morgen, og hvordan forbereder I jer? -
Samfundsfags eksamens-opgave
ForumindlægHey!Jeg sidder og skal til at igang med en samfundsfags-rapprot som skal bruges til eksamen til sommer.Vi skal lave en problemformulering inden for emnerne; Globalisering, Terrorisme eller Velfærd...Er der nogen der har nogle gode forslag til en go' problemformulering?På forhånd tak! -
Hjælp skal til Psykologi eksamen i morgen
ForumindlægHejsa' Jeg skal til psykologi C eksamen i morgen og jeg er meget nervøs og ikke sikker på mit kernestof... Er der tilfældigvis nogen der ved hvad man skal vide 100 % og er vigtig viden Med venlig hilsen Kristinna -
Dansk eksamen HHX
ForumindlægVar til hhx eksamen i går i dansk og synes emnerne var ekstremt lamme. Jeg endte med at tage Tom Kristensens "Angst" og "Ulykken". Var der nogen af jer der to den og hvad fik i ud af den.Er også intereseret i at høre om de andre emner -
Skide rad for eksamen
ForumindlægHej...Tænkte på om der var nogen, der kunne hjælpe mig med at komme af med min skræk for den mundtlige dansk eksamen...!!!Har fået afvide at sensoren skulle være rigtig streng, og at han havde givet et 7-tal til en der plejede at få 10... -
Lineær vækst. Eksamen i morgen
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i morgen, så sidder med de sidste spørgsmål. Lineær vækst: Gør rede for den lineær funktion y = ax + b Du skal bl.a. komme ind på betydningen af tallene a og b og på, hvordan a og b kan bestemmes. Håber der er nogle der vil hjælpe mig:-) -
Historie eksamen - 24 timers
ForumindlægHej! Jeg ville bare høre folk om, hvordan de forberedte sig til historie eksamen, i perioden før eksamensættet bliver givet? Og ellers om nogen kunne fortælle om hvordan de fremlagde deres opgave, hvad I gjorde (f.eks. redegørelse, metoder) og evt. hvad I fik af karakter? VH Jonas -
Fysik eksamen i 9. klasse - Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i fysik(9. klasse). Jeg mangler dog forsøg til følgende emner: syre/base, radioaktivitet, metaller, induktion, elektromagnetisme, elektricitet og molekyler. Skal op lige om lidt, så det kunne være fedt, hvis der var nogen, der gad at hjælpe. H. M. -
EngB stil/eksamen
ForumindlægHej Til skr. engB eksamen kan man risikere at komme op i samme emne/tema, som man har lavet engelsk stile i før? Altså kan man "skrive stilen af"? Hilsen Sam
