Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 13941 til 13960 af 35989
-
Karaktersystemet
ForumindlægJeg har lige læst den artikel jeg fik med mail her til morgen. Skal jeg forstå det sådan at mine karakterer fra og med næste semester bliver ændret ud fra den skala der er vist i artiklen eller hvordan? Udover det, er jeg så den eneste der mangler en karakter mellem 7 og 10? :) -
Rusland-og USAs kapabilitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lidt på dybt vand, i det jeg skal redegøre for Rusland og USA's kapabilitet under rumkapløbet og gerne efterfølgende også. Dette skulle meget gerne ske vha. figurer og statistiker etc. Jeg har selv prøvet mig frem igennem diverse google-søgning, FBI-factbook. Men syne... -
Eksamenssæt søges
ForumindlægHej folkens,jeg er i den uheldige situation at jeg ikke er helt student, da jeg skal til sygeeksamen på torsdag. Hvis jeg kan nå det, vil jeg lige lave en aflevering for øvelsens skyld, men er der nogen der ved om og hvor man kan finde de der skriftlige eksamenssæt, på nettet?På forhånd tak!Sofie -
prøveform B
Forumindlægheeij. i vores klasse har vi valgt, at gå op i prøveform B. mit problem er, at jeg ikke ved om man gerne må analysere en tekst, som man har allerede analyseret i klassen, eller skal man vælge en ny? på forhånd tk -
AT - Fluernes Herre
ForumindlægHej :) Er der ikke andre end mig, der har skrevet om fluernes herre/lord of the flies i AT? -
Terminsprøve i engelsk
ForumindlægHJÆLP Jeg går i 8 klase og skal snart til til terminsprøve i engelsk dansk og matematik vil gerne høre jer der har prøvet det er det svære opgaver i engelsk og hvad for nogle emner kunne i vælge imellem er nervøs håber i gider svare den bekymret -
Hjælp Darwin [Bio/his]
ForumindlægJeg vil virkelig gerne slutte på en fornuftig karakter, men er bange for at jeg har gjort det svært for mig selv. Jeg har lagt min AT opgave op på nettet, please læs og hjælp mig konstruktiv. Tekst med fed skrift er ikke med i den afleverede opgave, det er snarere noter til mig selv & ting je... -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHejsa derude er der nogen som kan vedhæfte matematik eksamenssættet fra sidste år? På forhånd tusind tak :) -
HJÆLP - AT
ForumindlægJeg skriver i dansk og historie om jernbanen. Jeg ved hvor stor vægt lærerne ligger på metodebevidsthed og hvorvidt man kan få de to fag til at arbejde sammen. Jeg forklarer generelle fakta om jernbanen i min historiske del, og analyserer en tekst og et billede om jernbanen i dansk. Er jeg ga... -
Åh nej, hvordan korter jeg delkonklusionerne ned?
ForumindlægJeg har 5 delkonklusioner og de tager ca. 6 minutter at fremlægge. Det er længe i forhold til, at man skal bruge mest tid på de metodiske overvejelser. Kan nogen komme med nogle guldkorn om, hvordan jeg får kortet dem ned? eller til en disposition om, hvor længe hvert enkelt punkt skal tage? -
Tidsrejser
ForumindlægImorgen skal jeg op og forsvare min synopsis med emnet tidsrejser. Men jeg kommer jo let omkring så mange forskellige ting heri.. Hvad vil være mest relevant til den mundtlige fremlæggelse at fremhæve? Burde jeg ikke vælge ét aspekt ud og fortælle om, som: Ormehuller, relativitetsteorierne eller ... -
Toppunkter
ForumindlægHmmmm....denne har jeg regnet forkert!!... f(x) = -12 + 3x^2 = 3x^2 -12....altså a-b.... d = 144.... T = (-(-12)/(2*3) = 2 denne skal dog gi 0 ??... T = (-144)/(4*3) = -12...som ifølge løsningen er rigtigt.... Hmmm....er de -12 en c værdi fordi der ikke er x bagefter??.....d gir stadig 144 kan je... -
Drejebog i idræt - spurt
ForumindlægHejsa, Er der nogle der kan komme med nogle gode forslag til min drejebog i Idræt B? Jeg mangler stadig noget til begrundelsen for udstrækningen. Er der nogle der kan komme med nogle kommentarer? Jeg kan ikke lægge dokumentet ud, så jeg har skrevet den ind neden for. Mange tak! Sekvens: ... -
AT om Overtræning i Idræt og Psykologi
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lige nu og skal skrive min AT synopsis men har lidt svært ved at komme op med nogle gode spørgsmål til henholdsvist psykologi og idræt hver især. Håber nogen kan hjælpe!! -
DDR: Blev man manipuleret?
ForumindlægBlev man af medierne eller DDR manipuleret således, at man kom til at tro på at DDR var grundlaget for en bedre stat? -
Oxygenholdige grupper
ForumindlægBilledet af vedhæftet, nogen der kan vise mig de oxygenholdige funktionelle grupper i syren? Der hvor jeg har sat en cirkel, har vi carboxylsyre, men hvad med de andre? -
Rapporter = mundtlig...?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og kommer i tvivl... Min kemilærer siger, at rapporter tæller som mundtlig - altså i karaktergivning. Men kan det passe...? For det er da et stykke SKRIFTLIGT arbejde! /martinrv -
Hjææælp til tysk tekst analyse
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp til en tekst som hedder Michael und der SS-Mann , som er skrevet af Michael Degen. Er der en der har en analyse eller referat af teksten? -
Folkeskolens afgangsprøve i samfundsfag - hjælp!!
ForumindlægHej alle Jeg og min gruppe er gået i gang med at forberede os til folkeskolens afgangsprøve i samfundsfag. Vi har trukket emnet "Politik og ideologi", og vi har valgt at fokusere på emnet "socialliberalisme". Vi leder efter fordele og ulemper ved socialliberalismen, og det vi... -
Antonella
ForumindlægHej folkens Er der nogle af jer som evt. kunne hjælpe mig med en fortolkning af "antonella" Skrevet af Frederik Hatmann? Hvad er moralen i den? og hvordan skal den evt. fortolkes?
