Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 14001 til 14020 af 58387
-
1. semester eksamen på socialrådgiveruddannelsen.
ForumindlægHalløjsa! Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor mange eksamener man skal til på 1. semester af socialrådgiveruddannelsen? Jeg har hørt lidt forskelligt, nogle siger at vi både skal op i vores gruppeeksamen og jura, men det mener jeg ikke at vi har fået fortalt af vores jura-undervisere. -
Matematik A eksamen
ForumindlægHej derude Hvordan gik eksamenen for jer i dag i matematik A? -
Darwin i AT-eksamen
ForumindlægVi er i gang med vores AT-synopsis og ville høre om der er nogen, som evt. har nogenlunde samme emne eller bare gode ideer til lidt hjælp. i forbindelse med darwin arbejder vi med redegørelse for hans evolutionsteori og hvilke samfundsmæssige forhold der lå til baggrund for teoriens tilblivelse. ... -
Mundtlig matematik eksamen - HJÆLP
Forumindlæghej. Jeg har en opgave som jeg er i tvivl om jeg har besvaret rigtigt... Opgaven lyder: Forklar om de lineære funktioner, f(x) = ax + b. Bevis herunder formlen for bestemmelse af a ud fra to punkter. Forklar hvordan denne formel benyttes når man udleder differentialkvotienter. Det er det som... -
Old, skal til eksamen i morgen.
ForumindlægHej vil høre om der lige er nogen der kan hjælpe mig med at få sat det sidste på plads. Har to spørgsmål til Apologien (sokrates forsvarstale)1) Sokraes benytter den sokratiske/dialektiske metode, men hvad går det ud på og hvilket formål tjener det.2) Er der en bestemt grund til at han indrager H... -
Trådløst internet til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg har tit undret mig over... Når nu vores rektor gør os opmærksom på at eksamessnyd og trådløst internet er strengt forbudt og i tilfælde af nogen prøver at gå på internet, så er gymnasiet medlem af en orginisation der overvåger internet trafik over skolerne - er det så bare trusler eller ... -
Der har været eksamen i dag
ForumindlægDet lader til, at der har været eksamener i dag, håber ikke jeg har hjulpet nogle til at snyde.... -
eksamen 3-årigt u. hjælpemidler
ForumindlægEr vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10? -
Bio Eksamen - Minimumslov.
ForumindlægHej Nogen der kan forklare mig princippet i figuren ? .. det er noget med minimumslov og planter.. Jeg er total lost :(( biologibogen.systime.dk/fileadmin/filer/figurer/2.06.jpg -
EU vigtig Eksamen
ForumindlægHej alle :-) Jeg har lige brug for lidt hjælp. hvad er de vigtigste grunde til det nar været nødvendigt med traktatændringer? og hvad taler for og imod tyrkisk medlemskab? på forhånd tak :-) -
Freddie Freeloader - Musik eksamen
ForumindlægHej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel -
Gammel eksamens opgave
ForumindlægHer siddet med den opgave her i nogle dage nu og kan bare ikke finde ud af den. Se vedhæftet fil for figur. Grafen gennem punkt A, punkt B og punkt C er en del af grafen for funktionen f, der er givet ved regneforskriften: f(x) = 3,75 * cos(0,045 * x) Huset er symmetrisk omkring x-aksen. Alle må... -
Dansk eksamen analyse!!!!!
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at perspektivere mellem novellen En kærlighedshistorie og Som englene flyver? Hvilke ligheder osv er der mellem de to noveller? (Begge skrevet af Naja Marie Aidt) -
Eksamen i morgen - trak solsystemet. HJÆLP
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg bør fortælle om? og er der nogle der kan forklare keplers 3. lov, og meget gerne kom... -
ENERGI, eksamen imorgen s:
Forumindlæghej IGEN .. er der nogle der kender nogle geniale forsøg til emnet 'energi' ?? hvad der ville være godt at tale om ? ved godt emnet er rimlig bredt, derfor mangler jet hjælp til at korte det lidt .. tak .. -
Spørgsmål ang. eksamen!
ForumindlægSproglig studentereksamen i old, gammel reform! 1. Hvis jeg trækker Herodot, får jeg så udleveret et stykke fra en specifik historie, eller skal jeg mere forklare overordnet om Herodot og hans skrivemåde? 2. Min klasse har valgt at komme op i et ukendt billede, men får jeg det med ind i forbere... -
Spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen derude der skal op i spansk mundtlig og har fundet en god metode til at læse op på? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad i/du gør? -
Kaschmir-Tysk eksamen HASTER
Forumindlægheeej.. nogen der har læst "Kaschmir" af Doris Dörrie ? Jeg skal redegøre for den.. og ved ikke lige hvordan og hvad jegs kal fortæl ? Den kommer under "Leben ind er modernen Gesellschaft". dvs. livet i den moderne tid ? nogen der kan hjælp.. og en der kan hjælp mig med at... -
Pladetektonik og Bornholm (Eksamen 10.juni)
ForumindlægPladetektonik og Bornholm Opgave: I hvilken grad kan pladetektonik-teorien forklare Bornholms tilblivelse? I din besvarelse skal du bl.a. komme ind på geofaglige begreber som pladebevægelser, forskellige pladegrænser, orogenese, vulkanisme, magmabjergarter og magmatisk krystallisation. Desude... -
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!!
