Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14041 til 14060 af 35989
-
Hvad er forskellen på et essay og en stil?
ForumindlægJa, jeg har nu i et stykke tid undret mig over hvad forskellen er på disse ting. - På forhånd tak for hjælpen. -
gennemsnit?
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
Jeg får ikke årskaraktere?
ForumindlægJeg er ved at tage min 9.kl på VUC, med henblik på at tage en htx efter sommeren. Desværre har jeg oplevet en stor mangel på vejledning på VUC og står nu og er bange for om mine drømme er urealistiske. Jeg har næsten ingen karaktere fået for mit arbejde. Tror jeg har 11-12 afleveringer bag mi... -
Variablel
Forumindlægheej folkens, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse en opgave som jeg har svært ved ? Opgaven lyder: Om en variablel a oplyses , at den er omvendt proportional den 4. rod af en variablel b. -
Formelsamling til problemregning
ForumindlægHej! Jeg skal til terminsprøve i morgen i problemregning. Til det har jeg et spørgsmål: jeg er hørt, at alle modtager en formelsamling til afgangseksamen. Er det også sikkert, at man også modtager en til terminsprøven? -
studenterfest
Forumindlæghej allesammen... nu er der efterhånden ikke lang tid til at jeg bliver student, men hvad gør i med studenterfest? Holder i en fest for familien eller for vennerne?? er interesseret i at høre lidt af hvert til inspiration :D P.s. Held og lykke til alle de kommende studenter -
spanske verber - link
Forumindlægher er der et godt link til de mest almindelige verber, i alle eksisterende tider. det kan maaske vaere til hjaelp adíos http://users.ipfw.edu/jehle/VERBLIST.HTM -
Hvad skal jeg gøre??? hasterrr
ForumindlægHej SP :)) Jeg er 1.g'er og har studieretningen Global Culture med Engelsk A og Samfundsfag A. Lige nu har jeg 4 A fag. Dansk, historie, engelsk og samfundsfag. Udover det har jeg fransk fortsætter B, fordi jeg har haft fransk i 3 år i folkeskolen. Da det er mit yndlingsfag og et fag jeg føl... -
FSA PRØVER
ForumindlægNogle der ved hvor man kan finde FSA diktatter. jeg er virkelig dårlig til at stave og vil derfor gerne øve på nogle flere diktater -
Stil, om at gå i skole
ForumindlægHjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang. -
Når terror bliver nær
Forumindlægnogen der har lavet "når terror bliver nær" fra dansk fsa .. som lige kan sende den til mig´til inspiration . tak på forhånd .. -
Kan jeg stadigvæk nå det?
ForumindlægHej Jeg har igennem 1 & 2.g ikke fået særlig gode karakterer (mundtlig såvel som skriftlig). Mit overordnede gennemsnit er tilsammen ca. 6,7. Jeg vil meget gerne læse på en videregående uddannelse, som har en adgangskvotient på ca. 9,9. Jeg er i øjeblikket i 3.g, og det er derfor min sids... -
Hvad indebærer "selvstuderende"?
ForumindlægHej En af mine klassekammerarter er blevet tvunget sevlstuderende. Hvad indebærer det? -
gode råd til afgangsprøven?
Forumindlæghej. Jeg går i øjeblikket i 9.klasse hvilket jo så betyder at jeg skal til "eksamen" her i juni. Derfor søger jeg nogle gode råd til hvordan man bedst muligt forbereder sig både til det mundlige og det skriftlige... Nogle der har nogle gode teknikker og andre gode råd? Vile også gerne ... -
Et par timers hjælp til biostatistik søges
ForumindlægHej Jeg søger en, der er villig til at hjæpe mig med en opgave i biostatistik, hvor der bl.a. indgår regressionsanalyser og linearitetstjek. Det drejer sig om maks. et par gange med få timer. Nogen der kan hjælpe? :-) -
Kampen for det gode liv
ForumindlægHej skal til at skrive at og ville høre om nogen har et godt emne, det ene fag skal være samfundsfag og det andet er valgfrit? Tak på forhånd -
Integralregning, areal bestemmelse
ForumindlægHej! er der nogen der vil hjælpe med den arealberegnings opgave..? :) En funktion er givet ved f(x)=-x^2+4x. En ret linie skærer grafen for f(x) i punkterne S1(1,3) og S2(4,0) grafen for f(x) afgrænser en punktmængde, M, som har et areal. Opgaven går ud på at bestemme M. Men hvis jeg prøver at ... -
Undervise i fysik.
ForumindlægNogen derude som er intresseret i hjælpe en gym elev i fysik b, inden jeg skal op mundtlg, det vil self være mod betaling :) ? -
Infomedia - nede?
ForumindlægHej Jeg har forgæves forsøgt at logge ind på infomedia. Da jeg første gang forsøgte at logge ind, kom siden frem med en masse kode-volapyk. Men da jeg opdaterede loggede jeg fint ind, og alt så normalt ud. Når jeg nu prøver at søge på en artikler, finder den antallet, og kommer frem med en mas... -
Beregning af cellernes intracellulære koncentration
ForumindlægHar følgende opgave, hvor ligevægtspotentiale for Na+ er 65 mV, og cellerne er omgivet ekstracellulærevæske med en koncentration af Na+-ioner ([Na+]out) =145 mM Derved skal cellens intracellulære koncentration beregnes. Hvordan beregnes denne?
