Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14041 til 14060 af 45451
-
Giv mig én god grund
ForumindlægJeg har været en slacker gennem gymnasiet, hvilket jeg må erkende at have fortrydt.. Jeg har fået to 7-taller og et 4-tal. Resten er enten -3, 00 , 10 eller 12. Det har gjort at min gennemsnit er fuck'd up! Jeg fik -3, -3 i tysk fortsætter, 00 i religion og 00 i mdt. engelsk. I matA regner j... -
Do omskrivning med spørgende sætninger?
ForumindlægJeg skal forklare over for klassen reglerne i Do-omskrivning, spørgende sætninger. Og jeg mangler virkelig nogle regler, som er nemme for klassen at forstå. Er der nogle engelske grammatik genier derude, som gider at hjælpe mig med hvordan det skal forklares? -
Forberedelse til skriftlig eksame?
ForumindlægHvordan forbereder i jer til den skriftlige eksamen? Nu er det vel nok forskelligt fra fag til fag, men hvordan gør i ide enkelte fag? Jeg skal op i engelsk, biologi og dansk selvfølgelig. Jeg overvejde i biologi om man skulle lave mapper over emnerne, så de lig er til at slå op. -
eksamen i skrift.
ForumindlægHej, Hvordan kan man øve sig/ forbedre sig i engelsk skriftlig? - og hvor ligger der gamle eksamensopgaver (jeg kan ikke finde noget på uvm.dk). der snakkes her om STX eng (B) 3 års. Håber I kan hjælpe mig as soon . på forhånd tak. mvh anna -
Apostrof på uni
ForumindlægHej, Jeg er blevet fortalt af min engelsk lære, at man ikke må bruge apostrof på uni, altså: don't, can't osv. Er der nogen der kan bekræfte om det er rigtigt? Vil nemlig ikke stoppe hvis det er unødvendigt, da det er en vane nu. -
SRP-fagvalg
ForumindlægHej! Jeg skal snart skrive SRP, men har svært ved at vælge et emne... Jeg ønsker at skrive i enten Samf/Spansk eller Samf/Engelsk, er der nogen gode forslag? :-) Mvh. Cisse -
SRP, hjælp til opstart
ForumindlægHej, jeg skriver SRP i fagene Engelsk og Religion. Jeg har massere af ideer til mit emne, men jeg har brug for hjælp til at komme ind på de væsentligste ting i projektet. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe (online)?. -
Hjæææælp
ForumindlægHej...... jeg har brug for hjælp til analyse dette digt???????????????? og hvad dette digt handler om??????? Den første sol er den bedste i marts den der får dampende jordsafter til at parre sig med vestlig brise i middags timen Den der får afbleget halm mellem jordbærplant... -
Valgbreve (need help)
ForumindlægHej folkens ! Jeg skal, som så mange andre i denne tid, skrive 2. års opgave. Jeg har valgt at skrive om Den Franske Revolution med specielt henblik på de 3 stænders politiske interesse. Jeg går ind og analyserer 3 kilder (disse såkaldte valgbreve) af hhv. Longne og Amfréville og til sidst Paris&... -
hjælp til segmentering
ForumindlægHej Jeg er ved at køre lidt fast i mit projekt - specielt i segmenteringen, som jeg aldrig har været god til. Opgaven lyder: "analyser relevante, specifikke og generelle forhold i relation til relevant målgruppe". Hvad kan man gøre der, udover segmenteringen? - jeg kender godt SMUKT-mo... -
Eksamen - kærlighed
ForumindlægJeg har trukket 'kærlighed' til min dansk eksamen, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal vælge derunder. Kunne godt tænke mig et billede, da jeg har lettest ved det. Men hvis I har et godt digt eller en god novelle, så må I gerne komme med forslag! Ellers ville I være vildt rare, hvis ... -
Dansk blandet m. andre fag :/
ForumindlægOk, så i øjeblikket har vi AT, og har haft det før. Men i dette tilfælde synes jeg at fagene er lidt mærkelige. Vi skal sån set hvordan dansk passer med andre fag, og det sån set let nok indtil jeg kigger på matematik. Hvordan kan de fag fungere sammen? Altså hvilke ligheder el. forskelligheder... -
Syre og base
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe med at besvarer hvordan man finder massen og stofmængden af en ukendt mængde syre eller base? Jeg skal nemlig op i det. Med udgangspunkt i forsøget ”Analyse af C-vitamin” skal du forklare om syrer og baser og reaktionen imellem dem. Desuden skal d... -
HJÆLP
Forumindlæghaster..Jeg skal til i morgen ha analyseret en tekst fra Politiken men jeg har aldrig været god til det med analyser...er der ikk en venlig sjæl der har tålmodighed til at forklare mig det...?? -
SSO
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om, hvor stor en del den redegørende, analyserende og diskuterende i min opgave skal have. For så vidt jeg husker, skal redegørende spørgsmål være markant kortere end den analyserende del, men hvor meget? -
Eksamen sidste år..
ForumindlægHey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig -
Hjælp! Essay!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et Essay, på engelsk om forskellen mellem drnege og piger. Jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre! kan en eller anden ikke please hjælpe mig! mvh, og tak! -
Er der en/nogle der vil hjælpe mig til at forstå opgave helt korrekt
ForumindlægHej jeg kunne meget godt tænke mig at høre om der ikke er en som vil hjælpe mig til at forstå min opgaveformulering helt korrekt: Opgaveformuleringen lyder: "Med udgangspunkt i det læste materiale og gennem søgning på internettet skal du besvare spørgsmålet fra introduktion, neml... -
Peter Bichsel oversæt
ForumindlægEr der nogle der har læst "Ein Tisch ist ein Tisch" og har en oversætelse liggende?? -
oversættelse af exchange students!!
ForumindlægHey håber der er nogen derude som kan hjælpe..Er der nogen som har lavet oversættelsen Exchange students (øvelseshæfte 1) side 29.!?Mvh
