Religion

Er der en/nogle der vil hjælpe mig til at forstå opgave helt korrekt

15. november 2018 af HFNU (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej jeg kunne meget godt tænke mig at høre om der ikke er en som vil hjælpe mig til at forstå min opgaveformulering helt korrekt:

Opgaveformuleringen lyder: 

"Med udgangspunkt i det læste materiale og gennem søgning på internettet skal du besvare spørgsmålet fra introduktion, nemlig hvordan passer islam ind i et senmoderne, dansk samfund?
Find relevante artikler om islam i Danmark og islam på dansk og brug en analyse af dem i din besvarelse af spørgsmålet. Husk at forholde dig kritisk i din udvælgelse af materiale, hvor du ikke lader din egen mening eller tro skinne igennem. Brug din viden omkring muslimske idealtyper, globalisering og kulturmøder og den senmoderne virkelighed i Danmark, når du besvarer spørgsmålet".

Jeg er ikke helt med på det jeg har lavet om til fed skrift, KRÆVES det at man laver en FULD analyse??? Eller er det bare en analyse af de tekster, der skal svare på hovedsspørgsmålet.

Mange tak skal bruge svaret her senest i aften


Brugbart svar (1)

Svar #1
15. november 2018 af MLektiehjælp

Hej

Som jeg forstår det skal du finde relevante tekster, og analysere dem for at svare på spørgsmålet. Det vil sige, at du kun skal analysere det relevante i teksterne, nemlig hvordan Islam passer ind i det senmoderne danske samfund. Altså, hvad fortæller teksterne om Islam, og Islams rolle i det senmoderne danske samfund. 


Skriv et svar til: Er der en/nogle der vil hjælpe mig til at forstå opgave helt korrekt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.