Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14081 til 14100 af 40685
-
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Design i gymnasiet ??
Forumindlæghej.. er der nogen, der kan hjælpe mig med at fortælle om design eksamen.. Jeg har det på C-niveau, men jeg aner slet ikk hvad jeg skal foretage mig...jeg skal op om få dage, men jeg er ret lost i det.. Er der nogen, der kan hjælpe..?? -
Eksamensråd til filosofieksamen C
ForumindlægHej Jeg skal op til filosofi eksamen på C-niveau imorgen på HF. Er der nogen her, der har nogle gode fif til hvordan man scorer en god karakter? Jeg har ret svært ved faget i forvejen, så jeg vil egentlig bare gerne bestå!!!! På forhånd tak -
karakter
ForumindlægHej! Det er sådan, jeg har fået 03 i mundtlig engelsk. Jeg er på særlige vilkår, og mangler 3 mundtlige eksaminer. Er det muligt, jeg kunne tage engelsk eksamen om i august måned? Er der nogle, der har prøvet det? -
Makroøkonomieksamen :-(
ForumindlægHey Folks. Det er anden gang jeg skriver, da en højrøvet wannabe keynes ikke gad besvare mine spørgsmål. Anyways, jeg har eksamen den 14. og dumpet eksamen her betyder, at jeg må sige farvel til skolen. Det har jeg ikke tænkt mig. Derfor ville jeg gerne bede jer at hjælpe mig lidt undervejs... -
Et godt gennemsnit?
ForumindlægJa, hvad er et rigtig godt gennemsnit når man bliver student? Både set med danske briller og internationale? Hvor meget snakker vi fx om, at der skal til for at man ca. befinder sig mellem landets 5% bedste snit. -
Delprøve
ForumindlægHey Er der nogle der kan hjælp mig med at finde fejlene i følgende sætninger? 1. It is a good idea to prepare in groups, but you will have to take your exam individual. 2. Bob Geldolf, which daugther Peaches died of an overdose, blames himself for her addiction. 3. He stayes up watching the ... -
Engelsk eksamenssæt august 2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (B) fra august 2009? Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet men især 1. del da jeg har sværest ved det grammatiske! Håber på et hurtigt svar! :) -
Privatskole eller handelsskole?
ForumindlægInteressen ligger i økonomi og finans. Handelskolen byder på de fag, og en spændene linje. Desværre er der mange umotiverede elever ude på handelsskolen med et rent fagligt lavt niveau, der er stolte over at køre rundt på deres tunede scottere. Privatskolen byder på en samfundsfaglig linje, derm... -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
VOODOO. HJÆLP!
ForumindlægJeg er igang med en omgave om Voodoo, men har nogle spørgsmål jeg ikke selv kan besvarer eller finde svaret til. Evt. nogen som kunne hjælpe?? :D Hvad er religionen FRELSE? Hvad er religionens læresætning? Hvad er religionens sociale aspekter? -
Bederum på skolen?
ForumindlægPå mit gymnasie ville elevrådet (som jeg ikke er en del af desværre) gennemføre en plan om, at få et bederum på vores skole. Bederummet skulle ikke blive specielbygget, men bare være et af skolens lokaler, som man så kunne gå ind og bede i, når det var frikvarter. Planen blev dog afvist til sidst... -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
spørgsmål
Forumindlæghej jeg ville bare lige høre. siden der er så mange der spørger efter mat eksamen 2008, er det forbi man skal op i den til termin nu her, er det den de bruger til termins prøven??? både på gymnasiumer og handelskoler -
PELLE EROBREREN
ForumindlægHEJ. Nogen der har en analyse af Pelle Erobreren af Martin Andersen Nexø? Bare noget! AT-eksamen skal virkelig bruge det..! Det kunne være skønt På forhånd tak! -
Orbit C
ForumindlægHej Allesammen Vi har en bog, som hedder Orbit C og i år skal jeg afslutte fysik eksamen. Hvad har i som gode råd og ved I om eksamen kommer til at handle om bogen. Nogle der har GODE notater fra bogen!? Er der nogen der har været til eksamen, hvor de har haft Orbit C i årets forløb? Og har i ... -
Lys
ForumindlægHej til min EKSAMEN i morgen skal jeg præsentere emnet lys. Bagefter vil samtalen med lærer+censor bla. omhandle: -refleksion -brydning -optik -
kemiske binding
Forumindlæghej jeg skal fortælle kkort om kemiske binding i 20 min i eksamen. hvad synes i jeg skal fortælle om, som er vigtig tak -
kapitalfremskrivning
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med at forberede mig til eksamen :) Et af spørgsmålene lyder på at man skal diskutere forskellen mellem kapitalfremskrivning og eksponentialfunktionen. hvad menes der ? mvh. :) -
skriftlig matematik
ForumindlægHey skal til skriftlig eksamen imorgen har svært ved at lære at reducere uden hjælpemidler er der nogen der har en ide til at lære det
