Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14121 til 14140 af 25907
-
døden været til følge
Forumindlæg... og uheldigvis har døden været til følge i de fleste tilfælde \n\nhvordan siger man det på engelsk så det lyder mest grammatisk korrekt -
Horror
Forumindlæghey \njeg skal definere (Sociological kind of horror)på engelsk. hvad skal skrive? \n\nPleas hjælp -
Kilder
ForumindlægHej, jeg har om apartheid. Kan ikke rigtig finde gode sider på engelsk. Skal bruge det til kilder. (10-12 normal sider). Lidt hjælp ville være dejligt. -
Postmodernism - roman ?
ForumindlægHej! Jeg søger efter en engelsk roman eller to der er skrevet i postmodernism, kunne i anbefale nogle? Helst nogle, som kan relateres til identitet dannelse. -
"Som tak"?
ForumindlægHvordan siger man: "som tak" på engelsk?\n\n(Som tak for kurven, tager hun en hjemmestrikket sweater med) -
Disposition??
ForumindlægHej, kan nogen af jer hjælpe mig med min disposition?? hvordan skal den se ud?? mm. det er i Engelsk, kan ikke komme vidre er gået i stå... pleas hjælp. -
hjælp til essay
ForumindlægEr der en der vil være så venlig et definere hvad der skal med i et essay på dansk?? Ved godt hvordan det skal skrives på engelsk, men det er ikke samme princip på dansk :S\n\nHåber der er en der vil hjælpe -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg laver engelsk opgave,, Mit emne er eating american style, (fast food) Er der en kan hjælpe mig med dette.. -
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
Eksamenssæt 2005
ForumindlægHey, er der nogle der kan hjælpe mig med hvad de to nyeste eksamenssæt i engelsk hedder??\n\nPå forhånd tak -
Spiral
ForumindlægHej!\nEr der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde et bevis for Archimedes spiral på nettet. Det må helst være på Dansk eller Engelsk! -
Perspektivering ..... :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har emnet Apartheid i engelsk og vil nu gerne finde noget at perspektivere det til. Har I nogle forslag til, hvad jeg kunnne perspektivere til? På forhånd mange tak! -
summer people
ForumindlægHar lidt besvær med budskabet/fortolkningen af summer people, som er engelsk studentereksamen fra 2000. nogen der kan hjælpe lidt... er faktisk stort set blank. -
terminsprøve
Forumindlægskal snart til termins prøve i højniveau engelsk og tænkte på om der var nogen der kendte en side, hvor man kan finde de forige års afgangseksamener??? -
Matematik online
ForumindlægFindes der nogen steder hvor man kan lære og øver sig på matematik opgave på niveau c og b ? Helst på dansk men engelsk er også ok :) -
HJÆLP 10 linjers oversættelse...
ForumindlægHej...jeg har oversat 10 linjer fra dansk til engelsk. nogle som lige hurtigt gad at kigge den igennem? så smid jeres mail her... -
LITTERATURLISTE
ForumindlægHey!Har glemt hvad kildeliste/litteraturliste hedder på engelsk :S nogle der lige kan hjælpe..?Mvh Pede c",) -
HJÆLP! Forskellen på racisme og fascisme?
ForumindlægHej ! Ved I hvad den hel konkrete forskel er på racisme og fascisme? For jeg kan bare ikke forstå det?? Det ville være dejligt hvis jeg kunne få det, både på dansk og engelsk :-) På forhånd tak ! -
Oversæt
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk? 'Soldaterne mister deres liv i kampen for at sikre andre mennesker bedre levevilkår -
Kvantitativ eller kvalitativ?
ForumindlægJeg har skrevet i historie (samfundsvidenskablig) og Engelsk, en er blevet i tvivl om hvad der er hvad, med hensyn til kvalitativ og kvatitativ ? kunne i hjælpe?
