Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14121 til 14140 af 18958
-
Kemi - Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej, jeg har netop fået alle de spørgsmål, jeg kan komme op i til eksamen i kemi, og jeg sidder nu og laver dispositioner. Det er dog ikke konkrete spørgsmål, jeg har fået udleveret, men blot relevante stikord, og derfor er jeg blevet lidt i tvivl om denne: Spørgsmål 4: Homogene og heterogene b... -
Kemi eksamen C - Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej, jeg har netop fået alle de spørgsmål, jeg kan komme op i til eksamen i kemi, og jeg sidder nu og laver dispositioner. Det er dog ikke konkrete spørgsmål, jeg har fået udleveret, men blot relevante stikord, og derfor er jeg blevet lidt i tvivl om denne: Spørgsmål 4: Homogene og heterogene b... -
Vækstmodeller og 10-tals logaritmen
ForumindlægJeg skal op til matematik eksamen i næste uge og er i gang med at lave dispositioner. Men jeg forstår ikke disse spørgsmål: 1. "Gør rede for nogle vigtige egenskaber ved 10-tals logaritmen. Bevis et udvalg af logaritmeregnereglerne og gennemgå hvordan de kan bruges til ligningsløsning og... -
Bør jeg klage?
ForumindlægTil min mundtlige eksamen fik jeg trukket emnet "Funktioner". Efter min gennemgang af min disposition, fik jeg en masse spørgsmål til emnerne "Differentialligninger" og "Differentialregning". Jeg havde svært ved at besvare spørgsmålene helt korrekt, fordi jeg ikke va... -
Titrering af base - hvilken indikator?
ForumindlægHej :))))) Jeg skal til fysikeksamen på tirsdag, og er igang med at lave dispositioner til alle vores opgivne emner. Jeg har lavet syredispositionen hvor jeg bl.a. titrerer min hjemmelavede HCl og benytter phenophtalein som indikator. På vores forventningsark står der at vi skal kunne gøre det s... -
Rettelse af "Rapporter"
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen her på mandag. jeg skal op til Fysik/Kemi (9. klasse).Jeg har lavet en disposition til hvad jeg skal lave hvis jeg trækker hver af de forskellige emner, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at der var nogle der vil kigge på de forskellige rapporter med de forskellige ... -
Overemne: Menneske, Miljæ & Maskiner Underemne:?
ForumindlægMiljø* ups... Hej allesammen! I næste uge har vi projekt uge og jeg ville lige se om der var nogen her inde som kunne give mig inspiration til mit emne. Overemnet er: Menneske, Miljø & Maskiner, men jeg er stadig ikke sikker på hvad jeg vil have som underemne... Et eksempel på under... -
Talepapir....
Forumindlæghey... jeg skal til min 1.g DAnsk/historie opgave, og ved ikke helt hvordan jeg skal lave mit tale papair... min problemformulering ser således ud.. Disposition Redegørelse: Hvordan var slaveriet i romerriget? Hvordan havde de det økonomisk? Hvordan var befolkningen inddelt? Hvilke rettighede... -
Hjælp, det haster.
ForumindlægHej allesammen. Nu sidder jeg her og skal lave en disposition om "Neutralisation". Jeg er egentlig totalt lost i i fysik men det er emne går lige og lige. Jeg skal vælge nogle underemner jeg vil kommer ind under, under min 9 klasse afgangseksamen, men kan bare ikke finde flre end dem je... -
Kemi? Hjælp!
ForumindlægHej allesammen. Nu sidder jeg her og skal lave en disposition om "Neutralisation". Jeg er egentlig totalt lost i i fysik men det er emne går lige og lige. Jeg skal vælge nogle underemner jeg vil kommer ind under, under min 9 klasse afgangseksamen, men kan bare ikke finde flre end dem je... -
Hypotetisk deduktiv metode - Spørgsmål
ForumindlægCiao people. Jeg har lige et væsentligt spørgsmål i forhold til den hypotetiske deduktive metoder, som jeg håber i kan svare på. Jeg har i AT skrevet om identitetsdannelse, med henblik på overgangen fra det traditionelle til senmoderne samfund (Giddens, Weber, Beck), hvor mine fag var samfundsfag... -
Differentialligninger - Haster
ForumindlægHej med jer. Jeg har nogle spørgsmål vedrørende disse spørgsmål: 15. Differentialligninger. Der ønskes en gennemgang af differentialligningsbegrebet samt eksakt løsning af forskellige typer af differentialligninger. Du skal også komme ind på separation af de variable. 16. Differentialligninger. D... -
haster - differentialligninger
ForumindlægHej med jer. Jeg har nogle spørgsmål vedrørende disse spørgsmål: 15. Differentialligninger. Der ønskes en gennemgang af differentialligningsbegrebet samt eksakt løsning af forskellige typer af differentialligninger. Du skal også komme ind på separation af de variable. 16. Differentialligninger. D... -
Haster!
ForumindlægHej derude :) Jeg skal op til AT her på fredag, men jeg har skam ikke styr på alle tingene. Jeg er for det første i tivl om en disposition skal se således ud: 1. Præsentation af emnet 2. Problemformulering/stilling (læs op) 3. Konklusion + inddragelse af nyt stof 4. Metode og teori 5. Perspektiv... -
Brasilien - 24 timers eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg har netop været oppe og trække et emne til min 24 timers eksamen i NG, og det blev: "Naturgrundlag og udvikling - Brasilien Overordnet spørgsmål: På hvilken måde er den globaliserede økonomiske udvikling i stand til at præge udviklingen i Brasilien? I din disposition skal du ... -
Ide?
ForumindlægHej all ^^ Sidder og gør klar til eksamen. Min disposition "Ensvinklede trekanter" omhandler blandt andet et bevis for cos, sin og tan, problemet er bare, at jeg ikke ved hvordan jeg skal få dette bevis linket sammen med resten af stoffet, så strukturen i mit oplæg bliver god. Før bevis... -
Hjælp til mundtlig matematik C eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg har lidt problem med nogle dispositioner til mundtlig eksamen i matematik her på tirsdag. 1. Andengradspolynomier: - Vis fordan man løser andengradsligninger - Giv ekspel på anvendelse af andengradsfunktion 2. Eksponentielle Funktioner - Forklar reglen for fordoblingskonstan... -
Hjælp til problemstillinger - landbrugsudvikling i ulande
ForumindlægHej. Har netop trukket problemformuleringen, og kunne godt bruge noget hjælp til problemstillinger og hvordan jeg skal gribe opgaven an: "Hvorfor er det så svært for ulandene at få gang i en alsidig landbrugsudvikling?" Desuden står der at jeg i min disposition bl.a. skal inddrage... -
Analyse af konkurrencesituationen
ForumindlægHej alle sammen! Sidder og er ved at lave en disposition til min SRP og har fået til opgave at bl.a. analysere konkurrencesituationen i revisionsbranchen. Jeg skriver i afsætning og virksomhedsøkonomi. Da jeg prøver at få en rød tråd i hele min opgave har jeg valgt at bruge disse to modelle... -
tips til mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i samfundsfag A-niveau stx. Jeg ved, jeg får nogle bilag/kilder som dækker over et overordnet emne. Ud fra det skal jeg selv udarbejde en synopsis, inddrage nyt materiale og lave en disposition til lærer + censor. men er der nogle, der evt. kan...
