Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14181 til 14200 af 48931
-
Dansk lærer søges! :D
ForumindlægHej jeg søger en dansk lærer der kan bedømme min stil, jeg mener selv at jeg fik en ufortjent karakter! Jeg kan evt. kontaktes via. kontakt funktionen her på siden! På forhånd mange tak! :D -
9.klasse afgangs prøve
ForumindlægHejsa :-) Jeg har været op til dansk skriftlig opgave og vil høre nogle meninger om min novelle, som jeg skrev til et billede af en lille dukke, som skulle havde en afgørende betydning, der skulle fremkomme et eller flere flash back. Forladt Hun stirrede ude i horisonten, ude ved bølgerne i det... -
Kort oplæg om Charles Dickens
ForumindlægHejsa Jeg plejer ikke lige at spørge om sådan noget herinde, men håber nogen vil hjælpe. Jeg har i engelsk A fået til opgave at lave et kort oplæg (ikke mere end 2-3 minutter) om Charles Dickens på torsdag. Jeg aner intet om ham, så er der eventuelt en, der ved noget om ham, har en god idé til, h... -
Uddannelse hvis man er interesseret i arbejde i FN
ForumindlægHej, Jeg har en drøm om at arbejde med bekæmpelse af sult, ulighed og fattigdom m.m ved at arbejde i en nødhjælpeorganisation såsom FN fx. i UNICEF, men jeg er meget i tvivl om, hvilken uddannelse der vil være den bedste hvis jeg ønsker at arbejde inden for dette område. Jeg har en samfundsvi... -
Grænseoverskrider du?
Forumindlæghjælp jeg har et problem vi skal skrive en stil om at man skal sætte signe egne grænser. Er der nogle der kan hjælpe mig bare ved at fortælle hvor deres grænser går så jeg ligesom kan få lidt inspiration til min stil?Eller kan nogle fortælle hvad i gør hvis nogle overskrider jeres grænser? -
HJÆLP ... Inertialsystem?
ForumindlægKan simpelt hen ikke få en ordentlig ned, hvad der menes med begrebet? -
TYSK
ForumindlægHej alle sammenJeg skal til tysk snart eksamen og tænke derfor på om nogle af jer har nogle gode noter til følgende: Romanerne "Crazy" og "Jenseits der Stille", Novellerne "Die Falle" og "Das Brot".PÅ forhånd tak.Hilsen Sasha -
'De måske egnede' af Peter Høeg
ForumindlægHej med jer alle der kigger forbi.JEg sidder og skal lave en dansk opgave om forfatteren Peter Høeg, og en Analyse på bogen ' De måske egenede '. Jeg ville høre om der måske var nogen der lå inde med en oversigt over Peter's forfatterskab, da det ville vær emig en stor hjælp. Jeg ved ... -
Ordet er dit
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en opgave om sprog og vi har læst et digt om sprog... Men der er en sætning i digtet jeg ikke forstår og det er følgende: "ordet er jeres hvis i tager det"... Er der nogen, der ved hva der menes med dette? -
Satire....Ironi??
ForumindlægHører ironi under satire? -
Multiplikatoreffekten
ForumindlægHej^^ jeg har fået et spørgsmål der lyder: - Hvad er Keynes nationalregnskabsligning og multiplikatoreffekten? Jeg har fundet ud af, hvad de skal bruges til osv. men jeg har bruge for noget specifikt. Jeg vil gerne vide hvad det er. Håber der er nogen som kan hjælpe mig. -
Noter
ForumindlægHejsa allesammen..Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig! Jeg har ikke haft Tysk siden 9 klasse i folkeskolen! Var ret dårlig til det. Ville høre om der var nogle af jer som havde en masse gode noter?? Hvordan man bøjer ordene, hvilket køn osv osv!?Please hjælp for nu skal jeg nemlig i ga... -
Opg. om Børsen?
ForumindlægVi er fire som har fået til opgave at skrive om Børsen!Nogen der har opgaver liggende eller som måske har andre gode informationer vi kan bruge??? -
TI-Nspire CAS software, hjælp........
ForumindlægHej Jeg har lavet et publishview-dokument...... men hvordan redigere skrift str. -
Middelkraft
ForumindlægEn mand springer ned fra en høj sten og rammer jorden med v=5,1m/s.Han lander på strakte ben og bliver bremset over en middellængde på 0,15m.Hvad er den opadrettet middelkraft som han bliver påvirket af under landingen?Er der nogen der ved en metode til at løse denne problem? -
Dansk kultur...
ForumindlægHvordan vil I beskrive den danske kultur? -
Et essay....
ForumindlægHej allesammen...Ville lige høre om der er nogen som kan forklare mig helt specifikt hvad et essay er? Jeg skal nemlig skrive et i dansk, og vil gerne vide lidt konkret om skrivemetode og nogle vigtige input, som kræves af et essay.Mener selv at det skal være en selvstændig besvarelse af en probl... -
Differentielregning disposition
ForumindlægHEJ. jeg har lidt svært ved at gribe dette eksamensspørgsmål an. Er der nogen som kan hhjælpe mig -
90´ernes litteratur
ForumindlægHej...Nogen der kan fortælle hvor jeg kan finde noget om 90´ernes danske litteratur.. Nogle internetsider måske? har søgt på google, kunne ikke rigtig finde noget.. Tak -
TYSK A-NIVEAU
Forumindlæghey...er der nogen derude som har valgt tysk på højt niveau og evt. kan fortælle mig noget om hvordan det er med hensyn til sværhedsgraden, antal opgaver og hvor meget der forventes af en for at kunne få 10-11...på forhånd tak:)
