Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14241 til 14260 af 48931
-
Eksamenstekst: Analyse og fortolkning
ForumindlægHejsa. Jeg ved, at man til religionseksamen trækker en tekst, som man skal analysere og fortolke. Nu er det sådan, at jeg er utroligt ringe til at gøre begge disse ting, og kunne derfor bruge nogle gode råd. Hvis nogle har en disposition eller et skema af en slags til begge disse ting, så ville j... -
Oversættes til dansk: Composite order
ForumindlægHvad hedder "composite order" på dansk? Det er en byggestil, der kombinerer ionisk og korinthisk stilelementer: http://en.wikipedia.org/wiki/Composite_order -
redegørelse.
Forumindlæghej. :) nogen der har lyst til at give sin mening til dette. og evt. komme med nogle gode råd til hvordan jeg kan få det gjort bedre. har afleveret det en gang til min lærer, hvor vi alle fik det tilbage til en rettelse, der fik jeg at vide at jeg manglede en konklusion på hvilket menneskesyn og ... -
Kondition
ForumindlægDet der sker i kroppen, når man dyrker motion og ens kondi forbedres. -
Tysk opg.
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne tysk opg. Er ikke lige den skarpeste hvad angår tysk så hvis nogen lige gad kigge på den og hjælpe med at rette evt. fejl ville jeg blive meget glad :) -
Valg-procedure
ForumindlægHvordan foregår valg som regel mht. stemmer? Her tænker jeg på valg, hvor der 2-3 valgmuligheder. Fx: Skal DK være med i EU? Ja/nej. Bliver resultatet så udregnet efter de deltagendes valgprocent eller som udgangspunkt i hele DKs befolkning? Hvis der nu er 6 mio. i DK, og det kun er det 4 mio. d... -
Finde f'(x) af..
ForumindlægHej SP: Skal finde f'(x) af f(x)=2/3 x^3+4x^2-4x+1 fordi jeg skal finde monotoniforholdene heraf. Jeg får f'(x) til at være f’(x)=2x^2+8x-4 Men når jeg prøver at finde f'(x)=0 ved at løse det som andengradsligning går det ikke op. Det er en opgave uden hjælpemidler, jeg tjekke... -
Esponentialudvikling.
ForumindlægHvordan kan det være at 0,884 ^ ((ln(y/31,5)/ln(0,887) = 0,28797 * y ^ 1,02825 -
Finde vinkel mellem to tangenter
ForumindlægAloha Efter at have starter i 2.g, har jeg desværre glemt alt hvad vi lærte i 1.g. Jeg har en opgave der lyder: Find den spidse vinkel mellem tangenterne til grafen for funktionen f(x)=sqrt(x) i punkterne (2,f(2)) og (6,f(6)). Jeg kan godt finde ud af at regne ligningen for de to enkelte tang... -
fordele ved privatisering
ForumindlægEr der overhovedet nogen fordel ved privatisering af børnehaver f.eks? -
sætning
ForumindlægDer Vater hat gesagt, der Stern verändere nun auch nicht mehr allzuviel Faderen havde sagt, -
Erhvervsøkonomi spørgsmål
ForumindlægEn producent, der producerer til et homogent marked, står over for en markedspris på 50,00 kr. pr. stk. Hans stykomkostninger er voksende ved voksende produktion og kan beskrives ved MC-funktionen: MC = 30,00 kr. for enhed nr. 20. MC-funktionens hældningskoefficient er 0,25 Bestem den optima... -
Bureaukrati
Forumindlæghej. Er ved at skrive om Weimar Republikken og boligtilstanden dengang. I min tekst står der, at den langsomme forbedring af lejlighedsstrukturen ikke kun skyldtes materialemangel men også det overvældende bureaukrati? Hvad er det :-) -
VEJLENDENDE EKSEMPLER PÅ EKSAMENSOPGAVER I MATEMATIK
ForumindlægHej, nogen der har facit til VEJLENDENDE EKSEMPLER PÅ EKSAMENSOPGAVER I MATEMATIK eller link http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Jeg vil nemlig gerne øve mig, men uden facit, så kan det godt blive svært :( -
Hjælp
Forumindlæghjælp!!! jeg skal hav hjælp til emnet NYE BRANCHER I STATISTIKKEN! -
Bestemmelse af sukkerindholdet i sodavand
ForumindlægHei! Nogen der kender en metode til bestemmelse af sukkerindholdet i en sodavand? - Tak! -
HJÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen som kan forklar mig forløbet mellem en Bjerrumkurve i relation til en titrerkurve + forklar begrebet pufferkapicitet ?? -
Forældre. Hvad synes i?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har nogle spørgsmål jeg gerne vil have sat på dagsordenen, og jeg vil gerne vide lidt mere om det. Problemet er at jeg ved hvordan mit syn er, men ikke jeres. God fornøjelse. - Hvordan tror i nutidens unge's syn på forældre i dag er? Og hvorfor? - Vi har alle sammen e... -
Privatlærer
ForumindlægHej alle Jeg søger en dygtig statistiker som kan undervise mig i statistik. Jeg håber der findes en der kan/har lyst til at undervise i faget ELLER, at der er nogen der kender nogen. De bedste hilsner -
Adams fest
Forumindlægplz hjælp inden mandag tak
