Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14281 til 14300 af 109300
  • Gymnasie start

    Forumindlæg
    Hvornår starter gymnasierne efter sommerferie (2011)? Starter de fleste efter førtse uge eller senere?
  • Bruger

    Forumindlæg
    Jeg er d. 1/2 2011 kl. 12.32 blevet budt velkommen som bruger. Men nu nægtes jeg adgang. Vh Peter [email protected]
  • Dansk FS10

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen der kan huske emnerne og opgaverne (om det var en novelle, hvad mans kulle osv) fra FS10 prøven i 2011? På forhånden mange tak!
  • debatindlæg

    Forumindlæg
    heeij jeg har skal skrive et debatindlæg, fra FSA 2011. Problemet er hvordan opbygning skal være altså selve orden, skal den være ligesom en avisartikel med underrubrik og mellemrubrikker? på forhånd tak
  • opbygning af debatíndlæg

    Forumindlæg
    heeij. jeg har skal skrive et debatindlæg, fra FSA 2011. Problemet er hvordan opbygning skal være altså selve orden, skal den være ligesom en avisartikel? på forhånd tak
  • Soul Kitchen - Tysk fortsættersprog A

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet eksamenssættet fra d. 19. maj 2011, der hedder Soul Kitchen, jeg er nemlig helt på bar bund?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan ikke finde ud budget i FSA 2011 maj opgave 4.4 Er der nogle der kan hjælpe mig
  • Rød og bblok - hvorfor?

    Forumindlæg
    Tilbage i 2011 var der diskussion om, hvorvidt 16-årige skulle have valgret eller ej. Mange mente, at det ville gavne venstrefløjen mere end højrefløjen. Hvorfor?
  • Hurtig hjælp! Samfundsfag

    Forumindlæg
    Tilbage i 2011 var der diskussion om, hvorvidt 16-årige skulle have valgret eller ej. Mange mente, at det ville gavne venstrefløjen mere end højrefløjen. Hvorfor?
  • SamF A-niveau! Hjælp!! Please

    Forumindlæg
    Argumenter ud fra en en socialistik grundholdning mod regeringens nye skattereform fra 2011. Skemaet kan ses i linket nedeunder. Jeg er lost! Please!!!!! Hjælp
  • SF- Socialistisk folkeparti

    Forumindlæg
    Hvorfor gik det så dårligt i 2011 for SF- Socialistiske folkeparti? Håber nogle kan hjælpe
  • Hvor mange passagerer betjener de i 2012? - Matematik

    Forumindlæg
    Hej:) Har lige en opgave som jeg ikke forstår. Der står at de bejente 22.725.517 i 2011 og jeg skal finde ud af hvor mange de betjente i 2012, når det steg med 3% Håber i vil hjælpe:)
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg skal på gym her til sommer, men jeg har MEGET svært ved mat derfor tager jeg det så på C niveau. Men jeg ved bare ikke hvad jeg kan blive, hivs jeg kun har det på C niveau. Jeg har kommer til, at have følgende fag: Dansk A, His A, Engelsk A, Mat C, fys C, bio C, geo B, Id...
  • Underlig opgave matematik?

    Forumindlæg
    Hej min lærer har lige stukket mig en meget underlig opgave som jeg ikke kan se hvordan jeg skal kode. Håber i kan hjælpe :) Et skud på mål i en fodboldkamp er et såkaldt lob, der kan beskrive vha. h(x) = -0,08x^2 + 1,6x + 1,0 hvor h er højden i meter over jorden, og x i meter afstand fra spil...
  • sinusrelationer

    Forumindlæg
    hej der står i min opg at i trekant ABC er A 64 grdaer B74 grdaer BC 5,20 bestem de resterende sider og C er det sådan man gør 5,20/sin(64)=b/sin(74)--> b:5,20/sin(64)=sin(74)---> b:sin(64)=sin(74)*5,20---> sin(74)*5,20/sin(64)=5,56=bber for svar tak på forhånd
  • Erhvervsøkonomi AU - Noget for mig?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg vil gerne høre om nogen herinde læser Erhvervsøkonomi evt. den engelse Economics and Business Administration på Aarhus Universitet eller ved noget om disse? Jeg kan ikke rigtig finde noget om de konkrete fag man har på de forskellige semestre (ved godt jeg kan kontakte en studieve...
  • Ordbog

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der er bekendt med en matematik-teknisk dansk-engelsk ordbog ? Jeg tænker lidt at begynde på Calculus, og tillære mig selv nogle begreber og udtryk på engelsk. Pft.
  • Hjælp til mekanik elektrisk skateboard haster !!!!

    Forumindlæg
    Hej igen Jeg har noget som driller mig en hel del i min fysik b opgave og det er at jeg skal finde ud af hvor stor den resulterende kraft på skateboardet er Her er billede af opgaven Jeg håber at der er nogen som vil hjælpe mig med opgaven På forhånd tak
  • theoretical yield” og ”actual yield”.

    Forumindlæg
    En der gider forklare forskellen på theoretical yield” og ”actual yield”? :)
  • Likviditet

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan fortælle mig, hvad det er, jeg skal have med i likviditetsbudgettet? (Opgave 1, spørgsmål 1) http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:e0zI9u3M2d8J:www.studieportalen.dk/Forums/GetFile.aspx%3Fid%3D1246778+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk