Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14281 til 14300 af 48240
-
Hjælp søges! Nogle samfundsfaglige genier? 9 klasses afgangs eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket Unge ekstremister. Jeg har 24 timer til at udarbejde et produkt, der tager udgangspunkt i de problemer, som der er blandt unge i Danmark i forhold til ektreme holdninger. Jeg skal gennem produktet redegøre for hvilke grupper der befinder sig i Danmark, og hvad deres holdning... -
2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen
ForumindlægHej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak -
please hjælppp!! :'( jeg har det dååårligt
ForumindlægJeg har det dåårligt, og skal op i kemi imorgen, og jeg er ikke 100% forberedt til eksamen, synes I at det er god ide jeg tager til eksamen??? Og hvor syg skal man være for at melde sig syg?? Jeg hoster har kvalme og er svimmel, :( -
Forstår det ikke
ForumindlægFra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ... -
optagelseskrav
ForumindlægHey.. hvis man ikke har afsluttet kemi B niveau (som ellers kræves på det studie jeg vil søge ind på) bliver man så ikke optaget..? -
f'(x) - eksamen uden hjælpemidler + ln regneregler
ForumindlægSidder med vejledende eksamensopgaver på mat B niveau i delen uden hjælpemidler. Heraf mit spørgsmål, der er generelt og ikke specifikt til en opgave: Hvis en figur viser en grad for en differentiabel funktion f. hvordan bestemmes der så f.eks. f '(2) eller f '(0) Jeg mener at f '... -
f(x) =
ForumindlægI en by med 16 millioner indbyggere i 2010 vokser antallet af indbyggere med 2.8% hvert år. Hviken funktion kan benyttes til at modellere væksten i antallet af indbyggere (målt i millioner), når x betegner antal år efter 2010: -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres e... -
Tysk.. har et par sætninger vedrørende den skriftlige eksamen i tysk, som jeg er i tvivl om.
ForumindlægHejsa.Hvordan kan man se om et verbum er løst sammensat...??Og hvornår kan man se om der skal es eller bare s på i genitiv.Ved godt at der tilføjes e eller es i neutrum og maskulium. men akn bare ikke finde ud af hvornår det er s eller es -
Omeksamen
ForumindlægHej, jeg er i den uheldige situation, at jeg skal til omeksamen i Kemi i år, fordi det gik ad røven til sidste år! Er der nogen der har en idé til hvad man kan sige/gøre/skrive for at man består? Problemet er nemlig, at jeg simpelthen ikke gider læse kemi, og hvis jeg gjorde det, ville jeg allige... -
Matematik skriftlig karakter - årsprøve/ måske eksamen - undren over krav til karakter
ForumindlægHej Jeg er virkelig ved at nå en hrænse, hvor jeg ikke forstår hvorfor jeg får så lave karakter i matemarik når jeg beregner og kommer fremt il de korrekte svar i næsten alle opgaver. Kan det virkelig passe, at en lærer kan hive en ned i karakter når der er tale om en skriftlig eksamen/årsprøve/ ... -
Er jeg gal på den?
ForumindlægHej, er startet på HTX, indtil videre følger jeg i alle fagene. Men i kemi faget forstår jeg slet ikke noget, jeg spørger men får forklaring over mit niveau, har spurgt halvdelen af klassen, de forstår heller ikke noget. Jeg er ikke god til kemi pga i folkeskolen havde jeg en dårlig lærerer, som ... -
Enkelt spørgsmål
ForumindlægHvis man har haft naturfag i gymnasiet, har man så automatisk haft fysik og kemi på et eller andet niveau?? -
Eksamen Samf. B-mdt. Dansk økonomi i et globalt perspektiv
Forumindlæg- Redegørelse for den økonomiske situation i Danmark -
Adgangsgivinde fag dumpet??
ForumindlægHej. Jeg skal op i kemi b niveau mandag og regner med at dumpe, da jeg er yderst dårlig. Jeg vil gerne ind på medicin hvor kemi b er påkrævet. Er der nogen der ved, om jeg kan komme ind selvom jeg er dumpet kemi b (som jo er adgangsgivende)? Det skal lige siges, at jeg udover det stadig har snittet. -
Matematik A mundtlig eksamen - må lærer tilbagelægge spørgsmål?
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik mundtlig og vi er nogle der er diskuteret lidt.. Da vi ved at vi har 12 spørgsmål.. spørgsmålene må trækkes to gange før de ikke må bruges mere. dvs. der er 24 spørgsmål(groft sagt) - og vi er præcis 20 elever der skal op, men fordelt på to dage. Så tænker ... -
confusion
Forumindlæghej.jeg er 3.g'er. Er der nogen der kan forklare helt klart hvordan karakterene behandles..altså jeg har foreksempel haft kemi på c men i 2.g valgte jeg Kemi på B..jeg har ikke været om i kemi sidste år..så tæller begge karakter fra kemi c og kemi b som eksamens karakter, når jeg ikke har vær... -
Vil du gøre en god gerning? og hjælpe os med at bestå eksamen - ved at besvare dette spørgeskema
ForumindlægHej. Vi nogle studerende som super gerne vil have svar på nedenstående spørgsmål, det tager ikke mere end 2 min. Tak på forhånd ?? Det 100% anonymt https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeYYnewMkWCrgmdQH3YR6BOs3SWfBXcoj4HHtPklgiQSc77IA/viewform -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
Halvandet års ventetid? Eller anden uddannelse?
ForumindlægHej alle Sidste år ved denne tid oprettede jeg et indlæg omhandlende valg af valgfag. Mit ønske har i nogle år været at læse medicin, og jeg endte derfor med at vælge både engelsk A og matematik A for at kunne gange mit snit med 1,03. Min studieretning er samfundsvidenskabelig, og jeg har kun ek...
