Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 14301 til 14320 af 152758
-
Nogle gode idéer/emner?
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive SRP her om lidt, men jeg mangler lidt inspiration til emnet. Jeg har siddet og surfet lidt, men der er ikke rigtig noget, der "trigger" mig endnu. Måske kunne I hjælpe? Jeg ville allerhelst kombinere matematik og kemi (A niveau og studieretningsfag), men j... -
hydronafgivelsen for en divalent syre
ForumindlægHej! Jeg har en kemi aflevering for til i aften og kan simpelhen ikke finde ud af dette spørgsmål, nogen der kan hjælpe? Svovlsyre H2SO4 er en divent syre. a) opskriv reaktionsskemaerne for de ti trin i hydogenafgivelsen b) hvilke af stofferne i svovlsyre-systemet er amofolytter Håber der er... -
SRP MS- og IR-spektrum
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at skrive min SRP om steroider i kemi A og idræt B. Skal lave en analyse af IR-spektrum og MS-spektrum, hvor jeg inddrager 91-toppen. ved godt at der er nogle SP2-hybridiseringer, men kan ikke se hvad resten er :( og er helt tabt i MS-spektrummet. på forhånd tak :) -
Hjælp, mangler et godt emne til AT!
ForumindlægMit AT emne er Kommunikation Har brug for hjælp, til at vælge fag og sag A - Niveau: Historie, Dansk, Spansk, matematik B - Niveau: Religion, fysik, kemi, engelsk C- Niveau: Samfundsfag, Biologi, idræt, oldtid Håber i kan hjælpe -
Hvilke uddannelser kan man vælge med et lavt gennemsnit
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvilken uddannelser man skal gå efter hvis ens gennemsnit er lav. Jeg vil helst have noget med biologi. Jeg har den naturvidenskabelig linje matematik A, Kemi B og fysik B. Håber i har nogle forslag, og jeg vil meget gerne høre dem. -
Hjælp til aflevering
ForumindlægHej Jeg vil høre, om der er en, som har været til skriftlig eksamen i kemi på A sidste sommer med netadgang d. 25 maj. Jeg har sættet for som en aflevering, og jeg har lidt problemer med nogle af opgaverne. Er der muligvis en, som har lyst til at vise deres besvarelse? Mvh. en presset 3g'er -
SRO - Hjælp
ForumindlægHalløj! Jeg er i øjeblikket igang med at skrive SRO i kemi B og biologi A. Og jeg har simpelthen problmer med denne forklaring og vudering. Opgaven er vedhæftet samt det bilag jeg skal bruge til at vudrder på. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe da jeg sidder fast og min opgave skal afleve... -
Farmaceutuddannelsen
ForumindlægHej! Jeg vil gerne søge ind på farmaceutuddannelsen,men jeg er nødt til at supplere nogle fag først. Jeg har snakket med GSK studievejlederen. Hun har så kigget på min eksamensbevis, og vi kom frem til at jeg skulle supplere matematik, fysik og kemi, da jeg ikke havde de rette karakterer i de fa... -
Blandinger - HJÆLP!!
ForumindlægHej. Jeg har problemer med to opgaver i kemi, så håber at ser er en der kan hjælpe. Opgave 86 a) Stoffet CuSO4*5H2O anvendes til at lave en 500 ml 0,125 M CuSO4. a. Beregn massen af CuSO4*52, som man skal bruge til at lave opløsninem. b. Hvor stort et volumen skal man afmålt af opløsningen, hvi... -
Fysikopgaver
ForumindlægHej jeg skal snart til årsprøve og må forberede mig. Er der nogen som har nogle gamle eksamenssæt liggende som jeg kan træne mig med. Altså kun opgaverne, ikke udregninger. Facit kunne dog godt bruges... Tak -
...August 2003???!!!
ForumindlægHejsa ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der var et august sæt i skriftlig dansk sidste år, og hvad emnerne evt. var? Altså et skriftlig studenter eksamenssæt august 2003.På forhånd tak -
att: Don Corleone
ForumindlægJeg kom i tanke om du fumlede med det bestillingspunkt et par uger tilbage, har du lavet hele eksamenssættet, i så fald vil jeg gerne drøfte del ét :-) -
Eksemplariske blækregninger! Mat b
Forumindlæger der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen! -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
ForumindlægOpgave: http://prntscr.com/7b73dm Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
ForumindlægOpgave: http://prntscr.com/7b73ir Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
ForumindlægOpgave: http://prntscr.com/7b73mp Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
Forumindlæghttp://prntscr.com/7b71r0 Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne.. -
Mekanik eksamensspørgsmål (GMT)
Forumindlæghttp://prntscr.com/7b7332 Jeg skal op til eksamen i grundlæggende mekanik og termodynamik her på tirsdag, og jeg mangler nu denne (og et par andre opgaver) ud af de 10 års seneste eksamenssæt og kan ikke finde ud af denne. -
FSA
Forumindlægheeij. jeg vil gerne vide de FSA prøver som er til december er det de prøver som man får til terminsprøver. Eller kan ens dansk lærer selv vælge, hvilken eksamenssæt klassen skal have? på forånd tak -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle jeg skal snart til terminsprøve. er der nogen der ved hvilke eksamenssæt man får :).. hehe har bare hørt at man for det samme sæt som de fik til eksamen sidste år.. holder det vand
