Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 14321 til 14340 af 28854
-
privatlærer
Forumindlægmangler privatlærer i SRP eng og samf. hvis der er en samf lærer tilstede må du meget gerne skrive. -
APL hvordan opstår det
ForumindlægHej alle sammen har søgt og søgt, men finder un engelske sider :( og skal afl. SRP så hvis i er rigige søde må i rigtige gerne hjælp:) -
APL hvordan opstår det
ForumindlægHej alle sammen har søgt og søgt, men finder un engelske sider :( og skal afl. SRP så hvis i er rigige søde må i rigtige gerne hjælp:) -
Verdenssystemteorien
ForumindlægEr der nogen der kan give mig en forklaring på, hvad verdenssystemteorien er. Jeg forstår det simpelthen ikke, og skal bruge det i min SRP. På forhånd tak :) -
Opgave som kilde
ForumindlægHej alle sammen.. Dette er måske lidt sent at spørge om men må man egentlig bruge en opgave som kilde til sin srp? Håber der er nogen der ved det på forhånd tak :) -
beregning af keglestub/pyramidestub
ForumindlægJeg er ved at lave SRP og jeg skal bestemme rumfanget af en keglestub.. Er det det samme som en pyramidestub? -
current-account balance ???
Forumindlægcurrent-account balance... Jeg sidder i min srp og skal beskrive et lands økonomiske udvikling. Men hvad ****** betyder dette begreb? -
Hvordan laver jeg sinus regression i excel
ForumindlægHej Jeg er i gang med srp og skulle lave en sinus regression angående harmoniske svingninger, men hvordan gør jeg det i excel? -
Fattigdomsgrænse i DK?
ForumindlægHej derude. Jeg er i gang med at skrive SRP, og skiver om fattigdom i DK. Jeg tænkte på, om vi har en fattigdomsgrænse i DK, eller er der delte meninger om dette? -
Oversættelse af 2 ord
ForumindlægJeg er igang med mit Abstract til srp, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man siger: Jævn cirkelbevægelse og Naturvidenskabelig metode Nogen der ved dette ??? :) -
Resonans
ForumindlægHej :) Da jeg er ved at skrive SRP har jeg brug for at vide hvad resonans og en resonans struktur er? På forhånd tak Vh Mette -
vurdering
ForumindlægJeg er blevet bedt om at lave en vurdeing i min SRP. Men skal denne vurdering være et afsnit for sig selv før konklusinen, eller SKAL den indgå i konklusionen? -
kvindedigt fra 18xx????
ForumindlægHejsa. Jeg skal i gang med min SRP, og ville høre, om nogle af jer kender en kvindelig digter fra 18xx..? (disse er jo lidt sjældne!) tak. -
Til Hhx studerende
ForumindlægJeg mangler inspiration til min kommende studieretningsprojekt (SRP). Er der ikke en af jer der kan sende jeres SSO opgave til mig? Mvh Camz -
Jeg/passiv
ForumindlægHej Når man skal redegøre for et forsøg (i SRP) skal man så bruge, "jeg" (jeg gjorde det og det) eller passiv/man (forsøget udføres såddan.. forsøget stilles op..)? -
NOVO. VØ/FINANSIERING
Forumindlægnogen som kan hjælpe mig i min srp hvor jeg har valgt virksomheden novo nordisk? jeg skal finde nøgletal, aktier osv. -
Værdikæde i relation til outsourcing
ForumindlægJeg skal til at skrive et afsnit i mit SRP om outsourcings indflydelse på værdikæden. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kunne bygge afsnittet op? -
Vejledning=bilag??
ForumindlægTil alle dem der laver forsøg i SRP: Beskriver i selve forsøget i jeres opgave, eller henviser i til vejledningen? Eller laver jeres egen forsøgsbeskrivelse og vedlægger den som bilag? -
Hjælp til omverdensmodellen
ForumindlægHej .. Jeg skriver SRP om DSB, og skal beskrive omverdensmodellen for virksomheden, men er i tvivl om hvordan det påvirker omverdensmodellen, at de er statsejet. nogen der kan hjælpe ?? -
Rettelse
ForumindlægNogen der vil rette min SRP, når jeg engang bliver færdig?:D Skriver i Afsætning og Dansk som bifag
