Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14341 til 14360 af 48240
-
Søger en lektiehjælper til 24-timers eksamen (Biologi B, STX 3.g) i Aarhus
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i Aarhus. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Søger hjælp til biologi b 24'timers eksamen 3.g
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i København. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Sammeligning mellem den grimme ælling og historien om en moder! EKSAMEN OM FÅ TIMER!!
ForumindlægHej derude!!!!!! Det kunne betyde så meget hvis der var nogen der kunne give mig sammenligningerne mellem "Den grimme ælling" og "historie om en moder". Begge skrevet af H.C. Andersen. JEG HAR EKSAMEN HER OM FÅ TIMER! Jeg har været så dum og taget Historien om en moder til m... -
The Sin Bin eksamen onsdag morgen og er totalt blokeret af nerver!
ForumindlægHåber på hjælp -fra en venlig og gerne klog studerende - da jeg er totalt blokeret af nerver/eksamens stress. Skal op i englesk i morgen tidligt og kan bare ikke få gang i dispositionen. Har læst og forstået min tekst: The Sin Bin or Lucy's heart, men er helt gået i sort og panik. Please hjælp. -
Tysk eksamen: tekst af Irina Korschunow - "Ein Haus mit Dach"
ForumindlægSidder og forebereder mig i disse timer til eksamen - har trukket teksten "Ein Haus mit Dach". Den er ret svær, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.. anything. Har hårdt brug for lidt inspiration, så hvis der er nogle, der har beskæftiget sig med netop denne tekst før, må I en... -
Skal til eksamen! - Har du nogle tidligere skriftlige prøver jeg kan øve mig på?
ForumindlægJa, jeg har været så heldig at trække matematik B skriftlig eksamen her i næste uge. Jeg går på HHX og tænkte på om der er nogle, som ligger inde med nogle af de tidligere skriftlige prøver i Matematik B, som jeg kan øve mig på? Tænker mest på prøven uden hjælpemidler. Men også gerne prøven med... -
AT-eksamen: Menneskets forhold til naturen, Dansk A og Naturgeografi C
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i AT her til sommer, og emnet er "menneskets forhold til naturen", som er et svært emne, da jeg ikke har nogle naturfag. Jeg har Naturgeografi C fra 1.g, derfor valgte jeg det, sammen med dansk A. derfor vil jeg spørge om, hvilke emner kunne være g... -
Analyse af Hans og Grete, Gode noter til mundtlig eksamen i 9.klasse????
ForumindlægHej jeg har trukket eventyr og skal imorgen op til mundtlig dansk eksamen og min selvvalgte prøvetekst er hans og grete men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen der har eventyr genretræk på Hans og Grete og nogle der kan give mig nogle gode fagord jeg kan bruge. -
Fysik B--> A
ForumindlægSkal jeg op til Fysik b eksamen hvis jeg hæver Fysik til A? -
Ambitiøs student har virkelig brug for hjælp!!
ForumindlægKære alle brugere hvis løsningen endda ligger i Aarhus tager jeg derhen! (bor i kbh) Som overskriften fortæller har jeg virkelig brug for seriøs hjælp! Jeg var til åbenthus hos DTU og fandt ud af at jeg rigtigt gerne vil starte på maskiningeniør udd. her til Vinter. Men jeg mangler en bestået k... -
24 timers eksamen!!!! benyt begreberne effekt, nyttevirkning og varme i en fysisk process som en løbetur???????
ForumindlægHar en fysik C niveau eksamen i morgen, og har rigtig brug for hjælp. her er mit spørgsmål: Energi, effekt og nyttevirkning I det mundtlige oplæg skal du kort præsentere de fysiske begreber energi, effekt, nyttevirkning og varme så du kan bruge disse begreber, til at beskrive udførelsen af et ... -
hvordan skriver man en synopsis i fysik
Forumindlæghej, jeg ved ikke helt hvordan man skriver en synopsis. Man kan også sige hvordan den er opstillet. Det er til 9.klasse afgangs prøve i fysik, som sagt. Hjælp!?!?!?!?!?! -
Hjælp!!!!!!
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med at finde matematik eksamenssætet fra 2010? jeg har ikke brug for svarene lige pt. men kun eksamenssætet. -
Valg af tekst til dansk eksamen under emnet: "Ældre Noveller"
ForumindlægHej Studieportal. Jeg har trukket emnet Ældre Noveller til eksamen, men har problemer med at vælge novelle. Det eneste krav der er for valg af tekst, er at teksten min. skal være 100 år gammel. Jeg skal kunne perspektivere til min. 1 af disse noveller: Den sidste balkjole Lønningsdag Havfruen... -
kort spørgsmål---> men vigtig da, det er et eksamens realiteret spørgsmål. Håber nogen kan hjælpe...
ForumindlægDet er sådan at jeg er igang med at forbrede mig til eksamen. jeg er igang med rapporten "Bestemmelse af jern(II) indholdet ved en redoxtitering" Men jeg mangler at finde stofmængden for permanganat(MNO4-)...n(MNO4-) jeg kender: m(feso4*7H2o) = 0,50 g V(KMNO4) = 15,6 ml c(KMNO4) = 0,02... -
Hjælp modtages:)
ForumindlægHej jeg har fået opgivet: Salte Jordens Salte Magnetisme Radioaktivitet Lys Alkohol Aluminium Luftforurening Ren Kemi i huset og på kroppen Jeg har fundet opgaver som jeg vil fremføre til de fleste af tingene, men mangler nogle forsøg til: Alkohol Aluminium Luftforurening Ren Kemi i huset og p... -
Eksamen synopsis (24 timers forbedrelse) - Velfærdssamfundet - Problemstilling okay eller ej?
ForumindlægHej, jeg er igang med min 24 timers eksamens forbedrelse og trak "Velfærdssamfundet". Har en masse ideer men det kræver jo selvfølgelig at jeg har en ordentlig problemstilling. Er kommet op med 4 spørgsmål som jeg så vil bygge min synopsis op omkring men ved ikke om den er god nok? (m... -
Neutralisation, forsøg?
ForumindlægHej ! Skal snart til eksamen i fysik (fsa) .. jeg er i gang md at skrive dispositioner til alle emnerne, men kunne ikkke finde flere forsøg under neutralisation. Har disse 2 forsøg: - Neutralisation , saltsyre med natriumhydroxid - Fra første forsøg, vise at det er blevet neutralt (vand o... -
VIGTIGT! A-FAG
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Help!
ForumindlægHvis man nu dumper i fx fysik B og så får topkarakter i kemi A og matematik A og får fx et snit på måske 9, 10 eller over kan man så godt komme ind på medicin-studiet (altså slem om man ikke har fået en god karakter i fysik). Og ved i hvad de mon vil sige til at man måske har dumpet i fysik? N...
