Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1421 til 1440 af 57177
-
pointfordeling i opgaver - mat stx
ForumindlægHej allesammen, ved i hvordan man fordeler point i hver opgave (MAT A (STX) ? får man 5 point ved dem allesammen selvom der er to underspørgsmål i opgaven ? -
Er hitsorie A opbilatorisk på STX
Forumindlægjeg har søgt over alt på nettet, men ved ikke om historie eksamen er oblikatorisk eller skal man trække det? Jeg vil også spørge om historie A er slemt, da jeg gerne vil gå på STX?' tak på forhånd! -
BASALE DANSK ORD
ForumindlægHejsa :) Sagen er den at jeg skriver utrolig mange noter til alle fag.. Men der er også mange Basle ord jeg ikke forstår, så jeg håber i vil hjælpe mig :D (I må MEGET gerne skære det ud i pap, så meget som muligt (har prøvet at google men fatter intet :/ )) Hvad betyder: Paratekst Hovedetek... -
på dansk
Forumindlæghvordan oversætte man det jeg har markeret med fed på dansk? melatonin can act on receptors in the SCN to phase-advance the biological clock -
Gamle engelsk og dansk opg.
Forumindlæghey derude, er der nogen af jer, som kender nogle link, eller noget, hvor jeg kan få fat i gamle STX engelsk B eksamer (skriftligt), fransk A (skriftligt) og Dansk A (skriftligt) ? Det er lige meget hvilket år det er fra, men SKAL have dem fra 2009, og derudover kan jeg godt bruge nogle andre. ... -
Dansk hjælp med det her.
ForumindlægKan jeg nå, at gøre mine dansk karakterer bedre i niende? Betyder nationaltestene og terminsprøverne i 8.klasse noget? Betyder karaktererne i 8.klasse noget??? -
They're not your husband - Noter
ForumindlægHej. Ville lige hører om der var nogen, som ligger inde med nogle noter til teksten "They're not your husband" af Raymond Carvet ? -
Noter ved læsning? (Jura)
ForumindlægPensum er mildest talt af pain in the ass og det hele bliver ikke bedre af at man skal kunne pensumi detaljer, så noter lader jo til at være en selvfølge, men hvormange af jer, uni. studerende, tager egenlig noter når i sidder og terper? -
Danskhed
ForumindlægHej...Jeg har sådan en opgave i samfundsfag hvor vi skal undersøge hvad danskhed er?Altså når en danskere ikke bryder sig om en indvandrer hvad er det så der gør at personen har det had til indvandreren...Så jeg håber i vil svarer på nedstående spørgsmål... Imå meget gerne fortælle om i er indvan... -
noter om harmoniske svingninger
Forumindlæghej er der nogle der har noter omkring harmoniske svingerne da jeg har mistet mine. -
Hjællpppp.. dumper stx
ForumindlægHey alle Oh nej, jeg er i dilemma. Har nu et snit på 5,0 og har en eksam tilb.... Er der nogen der vide om jeg kan risikrer at dumpe stx?? Jeg sidder netop og overvejer at droppe den sidste eksam og starte 3.g om.. mvh Mino -
Dansk - hjælp!
ForumindlægHej "studies"(-; Jeg har i dag trukket "Livet på godt og ondt" i dansk mundtlig eksam. Jeg vil bare vide, at har i nogle gode tekster inde for dette emne? Det vil være et stort hjælp! - Tak på forhånd!! -
mundtlig mat (noter?)
ForumindlægJeg skal op til mundlig matematik og ville høre om der var nogen som kunne fortælle mig hvordan man bedst forberede sig udover at læse eksamenspensummet.... Derudover ville jeg også høre om der var nogen som havde taget notater til en masse beviser (fx. differentialligninger og grænseværdier) som... -
HJÆLP DANSK
ForumindlægEn der vil tage 10 min af sin tid for at rette min dansk stil?? -
Engelsk stx b eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve på mandag og har søgt hist og pist, men kan ikke finde engelsk stx b eksamenssæt så jeg kan øve mig på de forrige der har været. Jeg søger derfor links eller dokumenter til de forrige stx b niveau eksamenssæt. Håber at I derude ved hvor de er eller andet så j... -
Danskhed
ForumindlægHej jeg har trukket danskhed som jeg skal arbejde med her til eksamen, er der nogen der ligger inde med nogle tekser omkring danskhed? de skal gerne fylde 5-10 sider tak på forhånd -
Facit til STX B-niveau 18/12-07
ForumindlægHej. Hvor kan man finde facit til eksamenssæt STX B-niveau fra d. 18/12-07. På forhånd tak. -
dansk-hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har lige læst bogen "min kære dødsbog" i dansk og vi skal lave et resume på 200 ord. jeg ved godt at det ikke lyder af meget men jeg har problemer med om det er rigtig det jeg skriver her er starten af det jeg har skrevet, så hvis i vil give oget responds ville det v... -
Dansk A Eksamen - forberedelse.
ForumindlægHej Alle:) Jeg skal snart til eksamen i DANSK A på hf. Jeg sidder og er igang med at forberede mig, men syntes mine noter bliver noget rod. Er der nogen af jer der kan give et godt råd til at holde styr på dem? Jeg skal op i 2 kendte tekster + en ukendt. Hvis jeg nu læser alle min afleveringe... -
Haster.. Noter til Gazebo af Raymond Carver
ForumindlægHey alle. Jeg er igang med at skrive noget SSO lignede.. Jeg mangler virkeligt nogle noter ( Inspriration ) til novellen Gazebo af Raymond Carver. Jeg er gået helt i sort, og har indtil videre fået skrevet én siden redegørelse om minimalisme.. Så begynder at være i tidsmangle. Håber der er nogle ...
