Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14421 til 14440 af 57177
-
Engelsk mundtlig eksam
ForumindlægHej Er der nogen der ved om der står på selve teksten man trækker til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau (STX) om det er en short story eller et essay osv.? -
historier lærere
ForumindlægHej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale? -
Multimedie C eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til multimedie eksamen C på STX. Jeg er i tvivl om hvordan den foregår?? nogle der kan hjælpe?? -
VIGTIGT SPØRGSMÅL
ForumindlægHej! :) Nogen der kan svare mig på, om det er muligt at skifte fre STX til HF? :-) Jeg er lige startet i skole, men vil gerne flyttes over på en HF. -
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!MED VEKTOR OPGAVE
ForumindlægHej! Er der nogen der ren faktisk kan hjælpe mig med en MAT AB1 stx opgave 720? Kan ikke komme med nogen som helst løsninger til dette opgave! :( -
Studentereksamensbevis i digital format ?
ForumindlægHej Jeg står i en situation, hvor jeg skal bruge mit eksamensbevis (STX). Jeg vil høre om man kunne hente eksamensbeviset i digital format fra nettet gratis ? På forhånd tak -
KemiA,14. aug. 2008
ForumindlægEr der nogen af jer som har løsningen på denne her eksamsæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA HASTER ... -
Matematik A
ForumindlægHej, nogle der har "Matematik A, stx, 6. december 2023" som pdf eller andet? med eller uden svar? -
Mat A 6. december 2023
ForumindlægHej folkens jeg tænkte på om der var nogle som ville dele opgavesvarerne til MAT A fra den 6. decmeber 2023 på stx -
Uddannelse parathed
ForumindlægHej, jeg har et snit på 6,7, og derfor ville jeg vide om jeg kan blive egnet til STX eller HTX? Det vigtigt for meget, og håber i ville svare. ???? -
Fransk hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde eksamenssættet for Fransk A begyndersprog stx 2018? På forhånd tak! -
udeblivelse fra skr eksamen
Forumindlæghvis man man er forhindret (udebliver) i at deltage fra den skriftlige eksamen, stx, kan man så stadig få lov til at komme op til sygeeksamen? -
Tysk påA ???
ForumindlægHeej Til elever der har/har haft tysk på fortsætterniveau A på STX: Forventes der, at man kan sproget HELT flydende, ligesom der forventes i faget engelsk? -
Angående fravær
ForumindlægHej Mit fravær procent er på 10% for året og 15% opgjort i stx grundforløb Kan der ske noget nu? -
Angående fravær
ForumindlægHej Mit fravær procent er på 10% for året og 15% opgjort i stx grundforløb Kan jeg blive smidt ud? Det er 153 moduler fra grundforløbet -
HJÆLP
ForumindlægHej, er der en der gerne vil læse min samfundsfagaflevering igennem og eventuelt komme med feedback? Det ville være en kæmpe hjælp. ps. Den er ikke så lang, det er 1/2 af fællesdelen på samfundsfag A stx. -
Studieskift
ForumindlægHej, er for et par måneder siden startet på en stx, men tvivler nu på om det var det rigtige valg. Er det muligt at skifte til en eux? -
Små sætninger
ForumindlægNogen som vil hjælpe med disse sætninger: 1) I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. - (I hvert fald?) if the media reflect the reality. 2) I dag er det sportsstjerner og berømtheder fra fjernsynet, der bliver dyrket som helte og ikke så meget mennesker, der kæmper for større poli... -
rettelser af engelsk oversættelse
Forumindlæghej I skal bare skimte den igennem for fejl og så vil jeg og så gerne have en begrundelsepå forhånd takNightmare.I had lived in London in some times, but in my district were there still many streets, where I not had bin. One night there happened something terrible. I was gone out late. After a ha... -
Jeg har brug for hjæp!!!!
ForumindlægJeg vil bare være sikker på om, det jeg har skrevet giver mening. Jeg skulle nemlig omformulere en artikel. Sarkasme - den onde humor Danskerne elsker sarkasme og ironi, derfor kan det godt være svært at forstå, hvad de egentlig mener. Hvis man spørger de danske borgere, vil de beskrive d...
