Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14421 til 14440 af 24089
-
skjult kamera
ForumindlægJeg er igang med at analysere en dokumentar i AT, Jeg er i tvivl om en persons overhovedet kan dømmes på baggrund af skjult kamera her i Danmark, er der noget der ved noget om det? -
Til storbyens pris
ForumindlægHey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected] -
'''The American Dream'' - Edward Albee.. ???
ForumindlægHej :) Er der nogen der har analyseret og fortolket ''The American Dream'' by Edward Albee? I så fald, har i så ikke lyst til at uploade? :) Mvh M -
Lille-Vovse af Peter Seeberg
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om denne novelle. jeg har overstået indledningen, men jeg har svært ved at starte på analyse. Er der noget bestemt der er godt at starte med? -
Johannes v. jensen: "Oktobernat"
ForumindlægJeg skal lave en analyse af "oktobernat", jeg har søgt herinde, men kan ikke finde noget brugbart? Er der nogen der kan hjælpe mig? Det skal være på 1.g - niveau, sproglig. -
Købsadfærden / Fitness World
ForumindlægJeg har et spørgsmål som lyder: analyser købsadfærden for fitness worlds kunder. Vil det ikke være en god idé at tage bruge deltagere i beslutningsprocessen samt beslutningsprocessens faser??? eller er det noget der er mere relevant i den forbindelse -
Stilperiode 1948
ForumindlægHej. Er igang med at analysere et værk af Salvador Dali. Er der nogen der kan fortælle mig hvilken stilperiode år 1948 ligger under? Vh Sebastian -
Rettelse
ForumindlægHej jeg ville lige høre om der er en der har tid til at kigge min sso igennem eller ihvertfald min analyse af min ukendte tekst?Håber i kan hjælpe mig...Med venlig hilsenLone -
Ole Sarvig "Husene" og "Du"
ForumindlægHej derude. Er der nogen som tidligere har gennemgået Ole Sarvigs to digte: "Husene" og "Du" med analyse og fortolkning? Jeg beder blot om nogle notater. På forhånd tak -
HJÆLP!!
ForumindlægEr desperat!! Skal skrive en stil om "det er et yndigt land", men jeg kan simpelthen ikke finde ud ad at analysere den. Indtil videre har jeg kun skrevet lidt om hvad de forskellig strofer handler om... -
Fysiske processer der er centralefor udviklingen af en rumstation
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp til min AT synopsis. Jeg skal finde nogle fysiske processer, jeg skal analysere, der er centrale for udviklingen af rumstationen ISS. Jeg håber meget på jeres hjælp. Mvh. -
Helle Helles køreplaner
ForumindlægHej derude... Jeg skal lave en analyse af Helle Helles novelle køreplaner. Jeg kan ikke finde ud af hvilke værdier, personerne står for. Så hvis der er nogle der kunne hjælpe mig med det ville det være dejligt. -
"Godheden selv"
ForumindlægHej. er der nogle, som har læst "Godheden selv" eller blot et uddrag af den. jeg skal nemlig lave en analyse og fortolkning af et uddrag, men ved ikke hvilke aspekter jeg skal tage fat i! ?? -
2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen
ForumindlægHej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak -
Komposition i videoen 3 x s frederik fetterlein.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til min analyse af reklamen, ''skygge, solhat og solcreme med frederik fetterlein i hovedrollen. Jeg har brug for hjælp til kompositionen i reklamen, så hvis der var en der ville se reklamen, og finde kompositionen i den ville det være en stor hjælp. -
Tema og budskab i eventyret Rødhætte
ForumindlægHey kan nogen hjælpe mig jeg er ved at lave en analyse af Rædhætte og jeg mangler stort set kun temaer og budskabet kan nogen hjælpe mig? -
HJÆLP! diskursanalyse af Obama's indsættelses tale
ForumindlægHej Jeg skal lave en diskursanalyse af Obama's indsættelsestale, men har ingen idé om hvad man skal gøre, har lavet en analyse af talen, men forstår ikke hvordan man laver en diskursanalyse...? nogle der kan hjælpe?? -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Bilag i opgaven
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om nogen ved noget om, hvorvidt de kilder, man har analyseret (fra nettet!), skal vedlægges som udprintet udgave til synopsen, eller om man bare skal lave en henvisning i litteraturlisten om, hvilken side man har dem fra? Mvh. Sarah -
En enkelt sætning
ForumindlægHvordan analysere man denne her sætning: Der Putschversuch scheiterte, und Hitler kam in Festungshaft. x = der Putschversuch o = scheiterte trekant = firkant = bølge = bestem artikel = der putschversuch
