Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14481 til 14500 af 24089
  • Digte, Søren Ulrik Thomsen

    Forumindlæg
    Hej!Skal fremlægge et dansk digt imorgen af Søren Ulrik thomsen!Det hedder "Du kommer gående hendimod sengen". Nogen der har en analyse af det her digt i gider sende?Vh Moestrup
  • "forestillingen om et ukompliceret liv med en mand".

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst den? og eventuelt kan hjælpe mig med nogle facts om bogen og om Helle Helle. jeg skal op i den til eksamen, og jeg mangler virkelig hjælp til nogle facts og noget analyse.
  • Det forsømte forår personkarakteristik

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en analyse af Det forsømte forår. Jeg vil gerne skrive lidt om Amsted, men kan ikke rigtig finde noget om ham. Så hvis der er nogen som ved noget om ham, må i meget gerne svare:)
  • Hvad hedder det på engelsk? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en analyse og jeg ville bare høre om, hvordan man sagde ''prosadigt'' på engelsk? Jeg har prøvet at slå det op i ordboget, men der var ikke rigtig noget...
  • Metafor eller andet? :/

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe
  • Clarisa af isabel allende

    Forumindlæg
    Har forfærdelig meget brug for hjælp til analyse af novellen Clarisa af isabel allende. referat, temaer, om kirken/religion og magisk realisme i novellen.. helst inden i morgen.. please!
  • skriftlig opg..

    Forumindlæg
    nogle der lige kan kigge på min skriftlig opgave, om jeg har delt redegørelse og analyse delen godt, og tjekke formelle fejl..sender til jeres e-mail...hvis det er..
  • Rettelse af opgave

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har lavet en opgave om en analyse af en artikel,og skrvet et læser brev,ved ikke om selve opbygningen er korrekt hvis nogen har lyst til at rette den eller se om opbygningen er rigtigt vil det være dejligt.
  • Sagprosa - 'Den mørkeste nat i Madrid'

    Forumindlæg
    Heej:)Har fået til opgave at analysere denne sagprosa, fra Politiken d. 14. marts, 2004.. Tænkte om der er nogle som lægger inde med sådan en?Ku' være rart..
  • funktionsanalyse

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe mig med en funktions analyse af denne funktion (dvs. dm, nulpunkter, monotoni).(X-3)sqrt(x)=X^1.5-3x^0,5sqrt= kvadratrod
  • sproganalyse? konjunktiv og?

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal i AT op i en film Maria eres llena de gracia og skal lave en sproglig analyse af den men i fremlæggelsen har jeg jo ikke meget tid. Jeg tager konjunktiv op men ville gerne have en anden god ting med - hvad kunne det være?
  • Se Spurvehøgen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse eller fortolkning eller et link til novellen, "Se spurvehøgen", af Peter Seeberg ? Har ikke altid gået på den skole jeg går i, og det er sådan at jeg skal op i dansk. På forhånd tak
  • AT- HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal analysere en selvbiografi, 'Et løft af sløret' og ville høre om jeg kan bruge berettermodellen/spændingskurven, til at forklare kompositionen????? Kh. Nunu
  • Skolen i Athen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der evt. havde en billede analyse af ''Skolen i Athen'' (1510-11) Renæssance tiden håber i kan hjælpe :)
  • FRANSK EKSAMEN!

    Forumindlæg
    HEEEJ er der nogen der måske kunne lægge nogle fransk noter ind på f.eks. hvordan man analysere nogle forskellige tekster til en mundtlig fransk eksamen på b-niveau. ??
  • SRP - Amerikansk udenrigspolitik

    Forumindlæg
    Hej Skal skrive SRP om amerikansk udenrigspolitik. Er der nogle som kender en oplagt tale af Obama ift. udenrigspolitik, som måske kan være med til at analysere mig frem til en Obama-doktrin?
  • Samfundsvidenskabelig metode vs. humanistisk metode

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har i min synopsis analyseret en tale. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan adskille den humanistiske metode fra den samfundsvidenskabelige. Eller bare lidt mere konkret hvad forskellen er. Håber nogle vil hjælpe!
  • Sci-fiction

    Forumindlæg
    Jeg synes simpelthen ikke, jeg kan finde noget om, hvordan man analyserer og fortolker sci-fiction noveller. Og har ikke prøvet det før. Nogen som kan fortælle mig lidt herom?
  • Peter Seeberg "Stilladset"

    Forumindlæg
    hej står og skal til fs10 mundtlig dansk imorgen. Teksten jeg skal op i hedder stilladset og er skrevet af Peter Seeberg, nogen der har en analyse eller nogle guldkorn til teksten? Mvh. Søren Eriksen
  • The Yes Men Fix the World?

    Forumindlæg
    Hej. Er i krise m.h.t min engelsk film analyse. Skriv endelig hvis en af jer har arbejdet med dokumentar filmen The Yes Men Fix the World. Har meget brug for hjælp :)