Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14521 til 14540 af 20009
-
sætning
Forumindlægjeg vil gerne sige følgende på tysk:"men gaden har ikke altid været hans hjem"kan man evt. sige:, aber die Strasse ist nicht immer sein Heim gewesen?? -
Et enkelt ord, jeg ikke kan oversætte - hjælp!
ForumindlægHej Sidder med tysk 24 timers. Nogen der kan hjælpe mig med 'richtete' i denne sammenhæng? Auch Kemptens Kreisleiter ergriff im Mönchsgewand die Flucht und richtete sich selbst. PÅ forhånd tak. Karina -
Hjælp til rettelse!
ForumindlægHeyHar netop skrevet en mindre tysk rapport om kz-lejre, (ca. 3 siders brødtekst), og tænkte derfor på, om der var nogen der lige gad og kigge den igennem? På forhånd tak-Pede c",) -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg har en oversættelse i tysk, som jeg meget gerne ville have set igennem. Mit niveau er ikke det højeste, men har gjort det så godt jeg kan. Håber der er en venlig sjæl der har tid til at kigge det igennem og komme med et par rettelser :) Oversættelsen er vedhæftet som fil -
Hitler
ForumindlægJeg skal skrive en 2½ side lang tysk rapport om Hitler. Jeg har en masse oplysninger og har skrevet lidt, men tror det er helt forkert. Er der nogle der kan læse det igennem og evt. hjælpe mig videre? -
Camps für harte Junge
ForumindlægHej, jeg har et stort problem mangler en tysk tekst som er meget vigtig. Den hedder: camps fur harte junge og er vist nok fra en avis der hedder der Der nordschleswiger. det haster! vis nogle har et link eller en eller anden måde jeg kan få den på ville jeg blive rigtig glad. -
Hjælp! Det haster
ForumindlægHvordan er det helt præcist, tysk eksamen foregår?(Folkeskolens 9Klasse mundtlig eksamen) Jeg er helt væk omkring det her :S Og hvis i gider, vil i så poste nogle brugbare og yderst nødvendige ord, som man under alle omstændigheder skal nævne/sige Ps. skal op i morgen, så det haster! Tak på for... -
Hjælp til oversættelse af én sætning!
ForumindlægHej. Er der nogle der kan oversætte følgende sætning til tysk? Synes at den er ret indviklet.. "Jakob havde som et tegn på hans rigdom, og som en gave til Dina, medbragt 2 små hunde af en meget sjælden race." -
eksamen
ForumindlægHej.. jeg sidder med en tekst lige nu og forbereder mig , jeg har 24 timer til at forberede mig, men jeg har svært ved at forstå teksten.. Jeg har oploadet teksten, en som er god til tysk som kan hjælpe mig ?? vh Rixer -
Norway.today og Asche im Netz?
ForumindlægNogen som har læst en eller begge af de to tekster? Har trukket Aschen im Netz til min tysk eksamen og norway.today er pensum... Sidder lidt fast i det jeg vil sige til eksamen nu, så ville være rart med lidt hjælp, så jeg kan komme igang igen. På forhånd tak :) -
Ekstemporaltekster b-niveau
ForumindlægHej...dagen kom og jeg fik at vide hvad jeg skulle op i til eksamen som så blev TYSK... uheldigvis men nu når det er sket spørger nogen om nogle ekstemporaltekster de kunne lægge ud som man kunne øve sig på dem??Håber jeg får noget hjælp... :S -
Haster
ForumindlægHej Alle zusammen., Jeg har så været så heldig, at trække Im Gebüsch af Heinz Rein, som 24-timers forberedelses eksamen i tysk. Hurra. Jeg forstår den bare ikke . Nogle der har tid til at hjælpe? Mvh And -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej med jer..Kan se at der allerede er lagt nogle ekstemporaltekster ud, men da jeg skal til eksamen i tysk A-niveau ville det være rart med nogle tekster på A-niveau. Håber nogen kan hjælpe.. -
Perspektivering -eksamen?
ForumindlægHej derude! Er det vigtigt at kunne perspektivere til eksamen i tysk på B-niveau?Jeg sidder nemlig her og forbereder mig, og skal vide om jeg skal læse hele pensumet eller kun dét jeg kan komme op i??? Hvad siger I? -
vera raucht eine
ForumindlægHJÆLP HJÆLP HJÆLP! Desperat efter lidt hjælp.. da tysk ikke er min stærke side har jeg problemer med denne tekst.Også Nora hat Hunger og Ruth langweilt sich.. Så hvis nogle kan komme med et lille referat hvad de handler om ville det være great. Kan slet ik forstå dem. -
Præsentation?
ForumindlægHejsa..Ska op til tysk årsprøve her i morgen. Er der nogle som kan give nogle tips til hvad man kan præsentere? Altså hvad man kan sige når man kommer ind til lærer og censor? Evt. nogle gode råd undervejs ;) Tak.. -
Lili Marleen
ForumindlægHej. Jeg skal til tysk eksamen på mandag. Og jeg har virkelig ingen gode notater til bogen og filmen Lili Marleen. Det gælder sz. 41+48-71. Hvis nogen tilfældigvis har nogle gode noter, vil i så ikke kontakte mig. -
hm, er det rigtigt?
ForumindlægEr i tvivl om hvordan man siger "vi har selv ansvaret for vores eget liv" på tysk... noget i retningen af "wir haben nur selbst die Verantwortung für unsere leben" Er der nogen der kan hjælpe mig? :) -
Erlkönig, Jamben und Anapästen!
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til tysk eksamen, og nu er jeg så kommet til spørgsmålet om, hvorvidt "das metrum" i digtet er en jambe eller en anapæst und so weiter. Er der nogen som kan hjælpe mig?!?! Please!! -
es ist 15 Uhr
ForumindlægHejsa, Har lige trukket teksten "es ist 15 Uhr" af Christa Moog til tysk eksamen. Nogen der ved om teksten ligger et eller andet sted på nettet? OG er der nogen som har læst den der kan give mig et kort referat? fatter virkelig intet af den :(
