Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14541 til 14560 af 39512
-
Undervisning i sommerferien?
ForumindlægHej Jeg skal på stx næste skoleår og der er nogen ting jeg gange vil forbedre, kender i et sted hvor man evt. kunne få undervisning eller hjælp på nettet. Er der eventuelt nogen kursuser eller ligende? Tak på forhånd -
Subjektiv tone
ForumindlægHvilken rolle / virkning har det når en journalist skriver en artikel i en subjektiv tone? -
rette stil
Forumindlæghjææælp - på 3 sider. om et essay -
Tæller noter med i ens årskarakterer?
ForumindlægHej Min dansklærer har bestemt at vi SKAL tage noter i et skema i classroom, hvor hun kan læse med. Hun fortæller os at noterne i 3.g vil blive plakiatkontrolleret og at de vil tælle 1/2 skriftlig karakter i årskarakteren. Kan det virkelig passe? Jeg har altid tænkt noter som noget man tog for s... -
Plagiat?
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er nemmest at se plagiat i en dansk eller en spansk stil og hvorfor? -
Er en tanget retvinklet
ForumindlægSidder med en opgave hvor en radius går ud på cirklen. Dette punkt hedder A. En tangent (B) til cirklen rammer/tangerer med A. Vil der her være 90 grader? -
Er det datid elle hvad??
ForumindlægAls sie zum haus zurück kommen ist das auto leer -
uforståelige.....
ForumindlægHvad gælder der om løbetiden for den fjerdedel af kvinderne, der løb hurtigst? hvad betyder det? betyder det inden for de fjerdedel af kvinder, hvad det hurtigste tid er. eller betyder det, hvad det kræver for at være en del af de fjerdedel løbere? -
KERNEFYSIK - kernereaktioner
ForumindlægSøger hjælp til at løse nogle kernereaktioner! Har ikke den fjerneste idé om hvordan man løser sådan nogle. Håber nogen kan hjælpe? -
Hurtig hjælp - Regler om brug af studienetsopgaver
ForumindlægFik af vide for en uges tid siden at det var lovligt at medbringe og benytte studienetopgaver fra tidligere fysikeksamner så længe de lå på computeren, gælder dette også for kemi A skrifftlig eksamen? -
HJÆÆÆLP tysk...
ForumindlægHej Jeg har skrevet en tysk stil, og ville spørge om i kunne finde nogle fejl. Tak på forhånd :D -
Engelsk essay "Divorced, beheaded, survived"
ForumindlægHej alle, Er der en herinde, som har lyst til at rette et engelsk essay? Det er på 1200 ord - og der skal tjekkes for stavefejl og grammatiske fejl samt struktur. På forhånd, tak! -
En hjælpende hånd med engelsk A niveau
ForumindlægHej er der nogen herinde, som kan engelsk helst på univeristets niveau, som gerne ville hjælpe mig? :) -
vektorer 6
Forumindlæghvilken formel er det jeg skal bruge? -
Could 1-ethyl-1-fluorocyclopentane easily undergå an SN2 reaction with a nucleophile? Why or why not? Mit gæt vil være..
ForumindlægCould 1-ethyl-1-fluorocyclopentane easily undergå an SN2 reaction with a nucleophile? Why or why not? Jeg har vedhæftet hvad jeg har indtil videre. Mit gæt vil være, at jeg skal kigge efter noget specielt ved 1-ethyl-1-fluorocyclopentane. Feks hvis det nu gjorde en forskel, hvis det var en bas... -
FSA Tysk imorgen....
ForumindlægHey kloge hoveder og andet godtfolk Skal op i Tysk mundtlig imorgen og er rimelig lost. Jeg skal redegøre for mit selvvalgte emne som er "Kinder mit Schulproblemen" i 5 min og så trække et emne og snakke om det i 10 min. Nogen der kan hjælpe mig med at finde noget relevant jeg kan k... -
Motivation?
ForumindlægHej, har ikke fulgt med i matematik siden 2. klasse, måske endda aldrig. Strukturen, formen og reglerne gik imod min opfattelse af sjov i modsætning til sprogundervisningens kreative tilgang, hvor fantasien fik frit spil :D. Og siden da droppede jeg nærmest mat.. Er nu snart 18 og går på HF, sk... -
Søger hjælpelærer
ForumindlægJeg går på STX-kursus på VUC og søger desperat matematik hjælp. Jeg mangler at forstå næsten alt det grundlæggende og er villig til at betale en fornuftig pris alt afhængig af hvad DU kan ;D Jeg fik 00 i sidste årsprøve, og den fiasko skulle ikke gerne gentage sig til sommerens eksamen. Håber at ... -
HJÆLP TIL VALG AF AT EMNE
ForumindlægJeg er helt på bar bund i at vælge et emne i AT og håber på at kunne få lidt hjælp. Jeg ville gerne skrive i fagene: Matematik(A)/oltidskunskab(C)/religion(C)/historie(A)/dansk(A)/engelsk(B)/kemi(B) men jeg synes det er svært at få dem koblet sammen under et godt og spændene emne. håber i har ly... -
Ang økonomi studiet
ForumindlægJeg overvejer at starte på økonomi studiet, jeg har 3 spørgsmål til det hvis nogle kunne svarer kunne det være dejligt. 1) jeg er 24 når jeg starter til sommer vil dette hæmme mig ? os når jeg er færdig ang job når jeg er 29 år, og hvad er alder gennemsnitet tror i ? 2) Hvor svært er det matemati...
