Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1441 til 1460 af 57177
-
Mangler guld noter.
ForumindlægSidder og skrover noter, nogle der vil hjælpe? ( Fra halm til bioethanol) Hvilken nogle udgangsstoffer, kan man fremstille bioethanol af? Hvor findes der cellulose? Hvad er et enzym? Ved hvilken temperatur spalter enzymerne cellulosemolekylerne bedst? Hvorfor hæver man ikke bare temperaturen... -
Matematik Noter eller råd
ForumindlægHej. Derude. Jeg skal til terminsprøve på mandag og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side Jeg går forresten i 9.kl :) håber nogle vil hjælpe. -
Noter til film og tv eksamen.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter til film og tv, er der nogen der kan give nogle gode råd til læsning til eksamen eller bare gode råd generelt vedr. film og tv eksamen.. -
Dansk .. :)
ForumindlægHej derude! Er der ikke lige en der er god til dansk, fordi jeg vil have en der lige kan få rettet min stil igennem. Jeg vil ikke have det skal lyde som om, jeg slet ikke har rettet den igennem, fordi det har jeg.. :) Tusind tak på forhånd! :) -
Stud. Eksamen I dansk...Sp. om prioritering
ForumindlægHey... Ville lige høre havd der er vigtigst at forberede sig godt på. Jeg har nu gjort rede for ALLE littærere perioder i mit eksamenshæfte, så jeg kan slå op i det til eksamen...at gennemgå disse perioder har jeg brugt ca. 4 dage på. Har jeg begået en fejl eller? Syns ikke det er det vilde man k... -
Mangler forsøg og noter til Magnetisme
ForumindlægHej. Er der nogen som der har nogle noter til Eletromagnetisme? Mangler også nogle forsøg til Eletromagnetisme og bare Magnetisme? Skal snart til eksamen så det ville bare være super hvis nogle søde mennesker vil hjælpe:D Tak på forhånd :b -
dansk
Forumindlæghjææææææællllppp Lav en afslutning på læreplads. -
Dansk A aflevering
Forumindlæghej alle. jeg har en dansk aflevering for til i morgen, det er eksamenssættet på HF fra d. 21. Maj 2007 om journalister som forfattere. nogen der har nogen fif, gode råd, noter et eller andet, for kan ikke finde noget som helst om det i mine egne noter. bemærkninger fra min lære: Skriv opgave... -
tag noter i med hånden eller pc?
Forumindlægjeg er lige begyndt på fysik b på et 3 måneders forløb. Jeg ville hører ad, hvad i synes om hvad der er mest effektivt at tage noter med når man sidder inde i timen og derhjemme. Jeg har svært ved og slev tage beslutningen da jeg ikke ved, hvad der er bedst for mig. Jeg er altid mixed det op og d... -
HTX ELLER STX VIGTIGT
ForumindlægHEEJ gymnasie elever og andre :D Jeg er meget i tvivl om hvilket gymnasium jeg skal vælge, jeg synes at mange af fagene på stx er meget interessante. Men samtigt har jeg hørt at htx er meget praktisk anlagt, hvor man vil har mulighed for at afprøve teorier. Der er self også mange drenge på htx. J... -
Hvad skal man fokusere på under dansk mundtlig eksame!??
ForumindlægJeg skal op i dansk torsdag den 26 maj. Jeg er virkelig utrænet i dansk-litteraturen, da jeg ikke har fulgt særlig godt med. Så hvis der er nogen derude der læser dette. Så må du/I gerne fortælle mig hvordan man skal forholde sig og strukteret gennemgå en dansk-eksame.Eks. hvad man skal fordybbe ... -
Dansk prøveform B
ForumindlægHvordan foregår afgangsprøven i dansk prøveform B? Jeg trak fordybelsesområdet, Science Fiction. Jeg har valgt at arbejde med romanen Frankenstein. Jeg har fundet prøveoplæg og er i gang med at analysere det. Til prøven: skal man så præsentere alt det, man er kommet frem til. Fx personka... -
Dansk mundtlig prøven
ForumindlægEr det ok at tage 4 siders noter/stikord til den dansk mundtlig prøve? Har nemlig om kortfilm og der er meget at fortælle om og tror ikke at jeg kan huske alt det, som jeg skal sige, så trækker det ned hvis jeg tager de 4 fire sider med? -
Hvor smiler fager den danske kyst - HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op eksamen, og har virkelig et stor problem. skal i gang med at analyserer danmarkssangen af Johannes V. Jensen ;hvor smiler fager den danske kyst"; er der nogle der har nogle noter eller noget som helst til den? ved noget om den? send det gerne til mig !! alt... -
HTX efter STX
ForumindlægHey alle jeg tænkte på om der er nogen der ved om det kan lade sig gøre at tage en HTX efter man har afsluttet STX og om der er mulighed for at for SU støtte? :) -
cannot/ can not
ForumindlægHvad er forskellen? Hvilken måde skriver man det egentlig på? -
engelsk skr. noter
ForumindlægHej! så er det min afsluttende skriftlig eksamen i morgen, men har desværre fuldkommen glemt at spørge en lære vdr. nogle noter jeg har brugt gennem årene. Jeg har gjort brug af et PDF kompendie over grammatik regler som forklarer mere eller mindre alt jeg har skulle vide fra A-B. Den er dog ik... -
STX ---> ferie?
ForumindlægHvornår har vi dødelige gym. studerende sommerferie? = sidste skoledag (læseferie udelukket) -
Noter til Ridderens runeslag..
ForumindlægHejj allesammen, er der nogle som ligger inde med noter eller andet guf af en art til folkevisen "Ridderens runeslag" .. ville jeg virkelig sætte stor pris på, jeg har søgt lidt her og på nettet, men har virkelig ikke kunne finde noget.. 1000 tak :) -
Spørgesmål ang. dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg er ikke sikker på om, jeg har misforstået min lærer i dag - det håber jeg i hver fald, jeg har. Hun siger, at vi til den mundtlige eksamen ikke må have nogle noter eller stikord med - KUN vores synopse. Er det korrekt???
