Engelsk

engelsk skr. noter

27. maj kl. 00:42 af Fr00gmann - Niveau: A-niveau

Hej! så er det min afsluttende skriftlig eksamen i morgen, men har desværre fuldkommen glemt at spørge en lære vdr. nogle noter jeg har brugt gennem årene. 

Jeg har gjort brug af et PDF kompendie over grammatik regler som forklarer mere eller mindre alt jeg har skulle vide fra A-B. Den er dog ikke skrevet af mig selv, men har været downloaded og smidt ned i min one-note med alle mine andre noter.

Må jeg egentlig gerne gøre brug af den under eksamen? Vi har ikke gjort brug af den i pensum/timerne, det har bare været en PDF jeg selv har fisket op og været glad for.

Vh, og tak for svar


Brugbart svar (1)

Svar #1
27. maj kl. 01:10 af Stxelev02

Ja, så længe det står i dit OneNote. Du skal bare sørge for at slå synkronisering fra i dit OneNote inden eksamen, ellers kan du risikere at blive taget for at have brugt internettet. Det er lidt fjollet, men sådan er reglerne.

Held og lykke i morgen!

Svar #2
27. maj kl. 01:21 af Fr00gmann

#1 Ja, så længe det står i dit OneNote. Du skal bare sørge for at slå synkronisering fra i dit OneNote inden eksamen, ellers kan du risikere at blive taget for at have brugt internettet. Det er lidt fjollet, men sådan er reglerne.

Held og lykke i morgen!

God at vide! Tusind tak for svar! Og endnu flere for heldet :)


Brugbart svar (1)

Svar #3
27. maj kl. 01:31 af Stxelev02

Det var så lidt! Nyd studentertiden fuldt ud! Den er hurtigt forbi desværre...

Skriv et svar til: engelsk skr. noter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.