Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14601 til 14620 af 40685
-
Bestået eller dumpet
ForumindlægHar en veninde som er interesseret i at høre om, hvis hun har dumpet matematik a, om hun så stadig kan få huen på? Det samlet gennemsnit af alle fag er over 02, men matematik a er dumpet, da snittet er under 02. Kan hun så få huen på? -
HASTER - SKAL AFLEVERE KL. 16
Forumindlægskal integrere flg. e(- x^2 / 2) med grænserne -1 og 1 Forestiller mig det skal gøres ved substitution, så forsøgte med u = -x2 / 2, men det synes jeg ikke der kom noget fornuftigt ud af. Nogen der kan hjælpe??? -
Mediefag c
ForumindlægJeg skal til næste år i 2g have mediefag c på HTX. Dog er jeg lidt i tvivl om jeg kan klare det. Jeg er god til at klippe film. Ved bare ikke om analysen af filmene er svære osv. Jeg er rigtig forvirret. Skal der meget til for at få top karakter i faget, eller anbefales det at vælge et andet valg... -
lommeregnerprogrammer
ForumindlægHey... nogen der ved om man kan lave et program der kan løse integraler på en TI-83?? -
"SPILLET OM KARAKTERERNE"
ForumindlægKan man som HHX elev benytte sig af denne bog? -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte... -
Handelsskolelærer?
ForumindlægAt være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget? -
Hvad for et gymnasium?
ForumindlægJeg vil gerne være dyrlæge når jeg bliver ældre, men jeg ved ikke hva' for et gymnasium jeg skal ta'. Jeg vil gerne gå på HTX men jeg får at vide at hvis jeg vil være læge eller dyrlæge skal jeg gå på katedralskolen. Er det lige meget hva' for et gymnasium jeg tager hvis bare de... -
SSO
ForumindlægSSO skal da skrives i et A eller B niveau fag ikke? efter de nye regler må man godt koble SSO mellem 2 fag.. må jeg tage DK og Billedekunst fx? -
hvordan grækerne skelnede mellem tal og størrelser
Forumindlæghej folks! jeg er midt i mit srp....og har lidt svært ved et af spørgsmålene: gør rede for, hvordan de gamle grækere skelnede mellem tal og størrelser? håber der er nogen der kan svare så hurtigt som muligt? så er der også lige en anden ting...: nogen der kender den grønne mat 1 bog? er nemlig i ... -
Hvilket gymnasium for at blive revisor
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være? -
HF på 1 år
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der ved om det er muligt at tage en fuld HF på 1 år? -
Noter til Samf - B?
ForumindlægNogle der har nogle noter til Samfundsfag B - HTX? -
Fransk fortsætter A
ForumindlægHej SP! Har der ikke været stillet nogle fransk fortsætter a opgavesæt i 2016 og 2017? :) -
Metode samfundsfag og dansk
ForumindlægHej.. Sidder lige nu og er ved at lave talepapir til AT I den forbindelse er jeg meget i tvivl omkring hvordan samfundsfag og dansk komplimenterer hinanden, nogle som kan hjælpe?? -
CRISPR
Forumindlæghttp://bioside.dk/onewebmedia/seglcelleanæmi_23.05.2016.pdf Hej allesammen, Jeg har lidt svært ved en opgave i biologi. Jeg vil høre, om i kan hjælpe med opgave nr. 4 og nr. 5, som ses i linket over. Håber i kan hjælpe, god aften Amalie -
Ved ikke hvad jeg skal med livet
ForumindlægHej allesammen jeg afslutter 8 kl på fredag og ved ikke hvad jeg skal efter 9. Vil gerne blive til noget men samtidig leve livet og have et job som er sjovt spændene. Har gymnasiet i mine tanker og har haft det længe men vil ikke bare tage almen gymnasiet når j... -
Matematik B August 2010
ForumindlægEr der nogle der har de vejledende besvarelser til matematik b august 2010? -
SRP Mat A og sundhed B
ForumindlægHej jeg skal til, at begynde på mit SRP og jeg regner med, at skrive i faget mat A og sundhed B. Er der nogle der har nogle gode emner man kan kombinere de to fag med, og evt. nogle artikler? Kravene fra matematikkens side er, at det er på A niveau eller højere. Kravene fra sundhed er, at der e... -
ENGELSK SKRIFTELIG A -SVÆR?? HTX
ForumindlægHej Jeg er en HTX elev som har været oppe i skriftelig engelsk, hvor hele emnet omhandlede droner og brugen af droner. Personligt synes jeg det var utroligt svært, da det for det første ikke er et alment emne, som man generelt har en mening omkring og derfor har jeg ihvertfald måtte bruge eksame...
