Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14641 til 14660 af 95433
-
Bestemmelse af en ret linjes ligning via skæringspunkter på akserne
ForumindlægHej! :) Som den Matematik C-niveau tumpe, jeg indrømmer, jeg er, har jeg brug for lidt hjælp til en opgave... Den lyder: En ret linje skærer x-aksen i tallet 4 og y-aksen i tallet 1.6 - beregn linjens ligning. Hvordan gør jeg dette? :) -
rette min opgave?
Forumindlæghej :) jeg har en aflevering på omkring 13-siders matematik til i aften, og vil gerne få den rettet inden jeg aflevere hvis det er muligt. en venlig sjæl der vil kunne have mulighed for at rette den? det ligger på C niveau. -
My Girl formanalyse?
ForumindlægHej! Jeg har musik på c-niveau i gymnasiet og jeg skal analysere My Girl af The Temptations. Jeg skal "beskrive de vigtigste formled"? Og også nummerets groove og ostinater. Er der nogen der kan hjælpe??? -
Sociologi ?
ForumindlægHeyy Jeg skal skrive en samfundsfags opgave den afsluttende C niveau om efterløn og den trængte velfærdssamfund. Jeg har et punkt som hedder sociologi, men jeg ved ikke hvad det betyder, og hvad man kan skrive under dette punkt.. Nogle der vil hjælpe mig med hvad det er og hvad man fx kan skrive ... -
Årskarakter? Eksameskarakter?
ForumindlægHej alle I sidste uge var jeg op i mediefag c-niveau. Jeg fik 7 til eksamen Jeg fik 12 i årskarakter Så mit spørgsmål er: Hvilken karakter vil der stå på mit eksamesbevis? -
forbrænding af glukose
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i biologi eksamen på c niveau, og har fået en række spørgsmål som jeg kan forberede mig på. Jeg er dog gået i stå ved følgende spørgsmål: Gennemgå processen for forbrænding af glukose. Håber i kan hjælpe mig ! På forhånd tak! :-) -
Må man medbringe sin computer til kemi-eksamen?
ForumindlægJa, spørgsmålet lyder: Må jeg tage min computer med til eksamen på c-niveau på gymnasiet? Må jeg tage den med ind til forberedelsen, og må jeg have min disposition derpå til selve eksaminationen? -
Matematik optagelsesprøve EUX
ForumindlægHej!! Jeg skal til optagelsesprøve imorgen den 14 juni og er virkelig nervøs... Vil gerne spørge hvor mange rigtige point skal man ha for at kunne få et 02 eller et 4 tal? Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er er c niveau -
Naturgeografi-spørgsmål!
ForumindlægHej :-) Er der nogen derude der har eksempler på hvordan nogle NG eksamens spørgmål kunne se ud? Jeg har det på c-niveau, og vi har ikke fået offentliggjort spørgsmålene, desværre. overemnerne er: Geologi Hydrologi Energi Klimatologi Geomorfologi Kartografi (især denne) -
Eksamens spørgsmål i billedkunst?
ForumindlægHej. Jeg skal til billedkunst eksamen c-niveau, og jeg er meget i tvilv om hvordan 2 del af eksamen foregår. Er der nogen der ved hvordan et eksamens spørgsmål kunne se ud, eller hvis i kender en god hjemmeside om det? Håber i kan hjælpe :) -
Tangens praktiske problemstillinger
ForumindlægHej, jeg er så heldig at have trykker mundtlig matematik (c niveau) jeg har et underspørgsmål til en af mine opgaver der siger, at jeg skal komme med eksempler på praktiske problemstillinger med tangens, hvor jeg her går lidt i sort.. Håber I kan hjælpe mig.. -
EKSAMEN ! Nedarvelse af egenskaber?
ForumindlægHej alle der er et spørgsmål jeg ikke forstod: - Hvordan nedarves egenskaber? Tja jeg læste om det centrale dogme og proteinsyntesen, så det har nok noget med celler el. genetik at gøre .. Måske? Tak på forhånd Jeg har biologi på c niveau -
HJÆLP TIL ENGELSK
ForumindlægHej a Er der nogle der vil rette min engelsk stil igennem for grammatik fejl? Det er engelsk på C niveau. Den fylder to A4 sider. Hvis der er nogle som gerne vil så er min mail [email protected] Håber at nogle vil hjælpe mig. -
Facitliste til matematik B stx
ForumindlægHej! jeg har hæftet: "Facitliste til vejledende eksamensopgaver i matematik B-niveau STX fra matematikbutikken. Jeg sælger den for 10 kr + evt fragt. Jeg bor i Aarhus C. Skriv en privat besked :) -
Hjælp til materiale biologi spiseforstyrrelser
ForumindlægHej! AT er igang og jeg skriver om spiseforstyrrelser i biologi og matematik. Jeg har brug for noget materiale i biologi, så har i kendskab til noget materiale i biologi om hvad der sker med mennesket ved fedme eller hvis man er underernæret? Det ville være en kæmpe hjælp! Tak - har biologi ... -
EPR samfundsfag og religion
ForumindlægHej det er sådan jeg har valgt det to fag i sin tid hvilket jeg fortryder...Begge fag er C-niveau, så har i nogle ideer om emne? fx vil jeg skriver om islam (religion) men hvad med samfundsfag ? hvordan kommer den med? håber i kan hjælpe.. mvh Ninna -
Hvorfor har MgO større koge- og smeltepunkter end NaCl?
ForumindlægJeg står helt fast, og kan virkelig ikke forstå hvad grunden er, til at MgO har større koge- og smeltepunkt end NaCl. Er der nogen der kan hjælpe mig?? Dette er i forbindelse med en eksamie i Kemi på C-niveau. -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til eksamen i religion C-niveau - derfor vil jeg høre af, om du har nogle gode råd at dele ud med? Hvordan man forbereder sig bedst muligt op til? En god huskeliste? Eller andet, der kan være til hjælp? På forhånd tak! -
privat/hjælpe lærer
ForumindlægHej Alle ! Jeg har nu fået brug for en hjælper, nogle interreseret? Jeg er kommet grundigt bagud i min matematik C-niveau HF fjernundervisning.. Nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil være ubekrivelig taknemmelig -
Lektiehjælp søges
ForumindlægNogen som kender nogen der tilbyder lektiehjælp i matematik på A-niveau 1.g Vi bor i Odense C Det haster, så ring gerne hurtigt. Vh Vibeke Thomsen mobil 22 48 58 69
