Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14641 til 14660 af 48240
-
gæring HASTERR!!!!
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Karaktergenemsnit For Medicin.
ForumindlægHvad skal mit genemsnit være? Har overvejet at starte på et HTX gymnasium, og de obligatoriske fag som jeg har ligge allerede på 9,25 I grundskolen. Dog ved jeg at det slet ikke er nok, så hvor høj skal den være? Udover at Engelsk, Dansk, Matematik og Fysik/Kemi skal være over 10. -
Fysik&Kemi Rapport
Forumindlægjeg har en fysik & kemi rapport om kuldioxid og jeg skal bruge nogne egenskaber om kuldioxid men jeg kan ikke selv finde noget please hjælp -
Jeg vil ikke
ForumindlægHvad er HTX? -
sygeforsikring er ulighed
Forumindlæghej er sygeforsikrin en uloghed i dk, altså de rige kommer ind på de private hospial inden de andre er det iikk rigtig? og er det rigtig der er flere på ARBEJDE i privathospitaler for de for flere penge der, så mister de normale hospitaler arbejdsgiver -
Reaktionsskema - hjælp
ForumindlægHej, Ved opvarmning af hjortetaksalt vil følgende reaktion ske: NH4HCO3 --> NH3 (g) + H2O (g) + CO2 (g) Jeg får så at vide, at hjortetaksalt er et trivialnavn for forskellige salte, der alle sønderdeles ved opvarmning. I hjortaksalt forekommer: - Ammoniumcarbonat - Ammoniumhydrogencarbona... -
gennemsnit
Forumindlægi 2007 = 10 % fremskrivningsfaktor= 1,1 i 2008 = 5 % = 0.95 i 2009 = 15 % = 1.115 i 2010 = ? årlige gennemsnitsvæksten er 11 % hvordan finder jeg procent tallet i 2010? -
SRP - hjælp!
ForumindlægJeg skal vælge fag til SRP senest på fredag og jeg ved slet ikke hvilke fag jeg vil skrive i, og hvad jeg vil skrive om. Eller det vil sige jeg ved, at jeg skal skrive i matematik, da det er det eneste fag jeg har på A-niveau i min studieretning, og det er der problemet ligger, for jeg ved ikke h... -
Eksaminer i år
ForumindlægJeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for... -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
IT Projekt
ForumindlægHejsa. Jeg sidder her med et stort IT projekt som jeg skal aflevere den 4. maj.Jeg skal kort beskrive informationsteknologiens hisorie, hvor jeg skal lægge vægt på de mest markante ændringer.Derudover er der også en masse andet, men lige dette spørgsmål er lidt tricky.Er der nogle af jer der har ... -
påskeferie
Forumindlæghej hvornår starter ogg slutter påskeferie ved i det ? -
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Når man skal søge ind på videregåendeuddannelser efter fx. gymnasiet, hvilke karaktere udregner man så gennemsnittet efter? Årskaraktere, eller eksamenskaraktere - eller er det en blanding af disse? -
Gennemsnit
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g med et gennemsnit på 8,1 og går og drømmer om at blive læge. Jeg klare det godt i de naturvidenskabelige fag men kæmper en smule med dansk og samfundsfag. Er dog bange for at mit gennemsnit i 3.g ikke er højt nok til at jeg kan studere medicin på Aalborg Universitet. Mit ... -
Kokain basisk
ForumindlægJeg har en opgave i kemi hvor jeg skal forklarer hvorfor cocain er basisk. Er der nogen der ved det? -
halogenid
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad en halogenid er ..gerne lidt uddybet -
HJÆLP! Redegørelse af reaktionsordener
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en god redegørelse for en 0. ordens, 1. ordens og 2. ordens reaktion? Det haster . Tak :) -
Strukturformel
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan citronsyrens strukturformel ser ud? -
Årsprøve eksamenshæftet
ForumindlægHej allesammen var til årsprøve idag i dansk A og her fik vi eksamens hæftet fra Dansk A august 2010. Imorgen skal jeg så til Mat A er det så også eksamens hæftet fra august eller er det bare random? På forhånd tak -
fremlæggelse
Forumindlægok ligger lige det her kemi op her for har virkelilg brug for hjælp hvilke punkter skal jeg have med i en powerpoint præsentation om et grundstof (har om jern) pls hjælp!! tak på forhådn
