Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 14661 til 14680 af 152758
  • STX eller HHX

    Forumindlæg
  • Hvorfor gider dne ikke og tegne sumkurve? (Maple) det haster

    Forumindlæg
    Jeg skal tegne sumkruve men det virker ikke og den gider heller ikke og tegne kvartilsættet, så kan nogen spotte fejlen?
  • 1. ordens reaktioner

    Forumindlæg
    hej vi sidder 3 personer fra klassen og er ved at blive tosset over en kemi opgave. opgaven lyder på. der er en person der har fået indsprøjtet 20 mg urinsyre ind i kroppen og så ser man hvordan kroppen skiller urinsyren ud med tiden: 0 timer: 2,5% 15 timer: 1,99% 30 tmer : 1,5% 60 timer: 0,88...
  • Hf - Stx?

    Forumindlæg
    Hej Sp. Jeg går i tiende klassse og er glad for det. Har lige fået oplyst igår, at jeg er blever erklæret ''egnet'' til gymnasiet. Under min uddannelseplan har jeg valgt følgende: Naturvidenskabelig fagpakke -> Matematik B, kemi B Derfra vil jeg nok også vælge fysik C/...
  • Elementaranalyse

    Forumindlæg
    Jeg har fået en opgave i kemi, som jeg er gået lidt i stå med. Jeg ville være rigtig glad, hvis nogle kom med nogle inputs. Kemi opgave: Ved en analyse af et carbonhydrid finder man, at 3,63 mg af stoffet ved fuldstændig forbrænding giver 11,20 mg CO2 og 4, 58 mg H20 A) Bestem carbonh...
  • Idé til problemformulering

    Forumindlæg
    Jeg skriver i Dansk A og kemi c. Mit emne er medicin - og herunder har jeg specificeret til psykofarmaka (jeg ved, det først vandt rigtigt ind i 1950'erne men man begyndte jo med det før) og behandlingen af psykisksyge patienter og jeg er get helt i stå med min problemformulering! Jeg mangler...
  • Klimapolitik? problemformulering?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive AT i Kemi B og Samf A. Jeg brug for jeres hjælp!!! I kemi er mit hovedfokus havforsuring og dets effekt på biodiversiteten (skalddyr). Altså redegøre for hvordan havet optager CO2 og effekten/virkningen af bestemte mængder af CO2 med henblik på dets effekt på biodiversitete...
  • reducér

    Forumindlæg
    reducer (2a+2b)/(a^2b+ab^2) kan det passe at det bliver (a^2+b^2)/(a^2b+ab^2)=b+a?
  • Kemieksamen 2014

    Forumindlæg
    Hej venner, er der en der ligger inde med kemi opgavesættet fra 2014??
  • Mængde

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.... Har I nogle ideer om hvad man kunne skrive om mængdeberegninger i kemi..?
  • kemihjælp

    Forumindlæg
    Vil høre om nogle har lavet en opg. i kemi som hedder blyglasur??
  • Maj 2003

    Forumindlæg
    Hejsa har nogen lavet kemi sættet Maj 2003?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hey Er der nogle, der har facitlisten til kemi eksamen 2008? tak for hjælpen
  • Kalibrering

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at kalibrere, når man har med kemi at gøre?
  • Konklusion

    Forumindlæg
    Hvad skriver man normalt i konklusionen i fysik- og kemi-rapporter?
  • helpppp

    Forumindlæg
    er der nogen der er god til kemi som kan hjælpe mig med en opgave????
  • Standardopløsning og primær standardoplæsning

    Forumindlæg
    Hvad betyder standardopløsning og primær standardoplæsning når man taler kemi?
  • genmodificering ?

    Forumindlæg
    Hej, lige et hurtigt spørgsmål. Går genmodificering ind under (bio)kemi?
  • Struktur og egenskaber?

    Forumindlæg
    Hvad daekker "struktur" over når sammenhaengen er organisk kemi?
  • STOFMÆNGDEFORHOLD

    Forumindlæg
    Hej . Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man finder forhold i kemi :/