Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14681 til 14700 af 38620
-
når man skriver stil
Forumindlæghej Når man skriver en dansk og engelsk stil skal man så ikke gå efter en analysemodel ?? f.eks.har jeg en tekst som er en artikel skal jeg så ikke lave en artikel analyse om den, hvis jeg skal skrive om den ?? eller hvad kommer det an på?? -
hjæææælp
ForumindlægHej jeg skal vælge om jeg vil opgradere fysik, kemi eller biologi til b og Matematik, engelsk, biologi eller tysk til a er der nogen som kan anbefale og find eulemper og fordele ved at vælge???? -
Hvis Hitler havde en atombombe...
ForumindlægHej :) Jeg ville gerne høre, hvad I tror, der var sket, hvis tyskerne havde fået udviklet atombomben som de første under 2. Verdenskrig. Hvad ville de have bombet? Hvordan ville vores samfund i dag have været anderledes? Lad mig høre jeres bud :) Hilsen Amanda :) -
Oversættelse af en sætning. Hjælp!
ForumindlægHvordan kommer denne sætning til at se ud på tysk: Ibo må ikke gøre en tysk pige gravid. Jeg har skrevet: Ibo darf nicht eine Deutsche Mädchen schwängert. Men er stadig i tvivl. d: - På forhånd mange tak! -
Agnete... JEG HAR BRUG FOR HJÆLP... PLEASE!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej derude er der nogle, der har analyseret folkevisen "Agnete, hun stander på højelands bro". for jeg ved ikke rigtig hvordan og hvor henne jeg skal starte min analyse. og jeg skal lave en analyse med fokus på historisk tidspunkt. det ville være super, hvis der var noget hjælp jeg kunn... -
Synopsis i samfundsfag
ForumindlægHej skal lave en synopsis i samfundsfag, som vores lærer ikke har forklaret skide godt, og da han er rejst til Indien, kan han desværre ikke hjælpe mig. Derfor prøver jeg her. Vi har fået en masse artikler omhandlende Landbrugspakken og om den er et brud på EU's miljøregler. Udfra disse arti... -
Billedanalyse, fotoanalyse
ForumindlægHej jeg skal analysere dette billede, men har ingen anelse om hvordan.. Har I evt nogle gode forslag?? http://www.dhushara.com/book/sakina/stoningetc/islam_stonings.jpg -
Sagprosa
ForumindlægHjæælp..Jeg har et lille problem, Jeg skal analysere en avisartikel. Er der nogle der ved hvordan man for en god start (: håber I vil svare. (:(; -
hjælp
ForumindlægJeg er i gang med at analyser en roman " lille menneke" men har det svært at finde eksempler på metaforer. -
Selvbiografi?
ForumindlægHej nogen der ligger inde med en analyse af en biografi/selvbiografi på cirka 2 sider? Eller har nogen ideer til gode selvbiografier? -
Købsadfærd - hvordan????
ForumindlægHej. Hvordan analyserer og vurderer man købsadfærden for mænd og kvinder for et produkt? Skal jeg bruge SOR-modellen eller beslutningsprocessen? Eller noget helt andet? -
HJÆLP en 1.g'er
Forumindlægjeg har brug for hjælp til kortprosa'en 'Ægteskaber' som er skrevet af Jens Smærup Sørensen? jeg skal analysere den :) -
Drengene fra Sankt Petri
ForumindlægHeej . Jeg har analyseret bogen Drengene fra sankt petri, jeg har skrevet personkaraktistikker af Gunnar men lidt, så hvis i har læst den, vil i ikk så skrive om ham hvordan han er. ? -
Høfeber af Leif Panduro
ForumindlægHej Alle! Er der nogen som har læst om analyseret bogen ''Høfeber'' skrevet af Leif Panduro??????? -
Fortolkning - Lagkagen af Benny Andersen
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal skrive en litterær artikel om "Lagkagen", en novelle af Benny Andersen? Er der nogen der har en analyse eller fortolkning på den? Har sådan brug for inspiration! -
2.G dansk/historie opgave...
ForumindlægHej, Skal til at skrive dansk opgave, men er lidt i tvivl om hvordan det skal gøres... Skal man skrive en decideret problemstilling, eller skal man bare skrive en redegørelse/analyse/fortolkning? -
hvad betyder det??
Forumindlægjeg skal analysere denne tekst hvor jeg skal præsentere skriveideen...men jeg har ikke forstået hvad en skriveide er og jeg kunne ikke finde noget der dækkede det på google!! kan du forklare mig det -
Nogen som har en case om identitetsproblemer?
ForumindlægHej, :-) leder efter en case om nogle som har problemer med identiteten, evt en familie hvor en person har problemer?? .. og nogle som har gode råd til hvordan man analysere det psykologisk? -
Dansk opgivelsesstof
ForumindlægHey. Kan man (i dansk mundtlig eksamen) risikere at komme op i et billede fra f.eks. barokken, som man så skal analysere? :| -
Indledning i et essay, hvor mange linjer?
Forumindlæghvor mange linjer må en indledning maks fylde, såfremt der er tale om et engelsk essay (analyse & fortolkning)?
