Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14761 til 14780 af 25374
-
Hvornår får man SRP tilbage?
ForumindlægHvornår får man ca. sin SRP tilbage, hvis man har afleveret d. 21 december? -
Gider I vurdere mit abstract?
ForumindlægJa, jeg er sgu lidt i tvivl om hvordan det skal udformes. Her er hvad jeg har skrevet i første omgang: This study examines the anti-communist American society in the beginning of the Cold War, from 1945 to the latter half of the 1950’s. In this period of time the Red Scare had its second pe... -
Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.
ForumindlægKan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer? -
hvordan analysere og fortolker jeg snehvide
Forumindlæganalyse og fortolkning af snehvide -
spice girls
Forumindlæghvorfor er de begyndt igen? -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
rettelse af gramma
Forumindlæghej er der en der vil kigge det i gennem for gramtiske fejl så ville jeg være taknemelig!! Die erzählrein geht spazieren. Verrent sie geht dingt sie an die Vergangenheit. Als sie zwei Jahre verheiratet gewesen war, erzählte ihr Mann, er hatte ein Bedürfnis, das er nicht mehr unterdrücken konnte:... -
Droppe ud og forny karakterer?
ForumindlægHej! Jeg ved, at man ikke kan tage gymnasiet om for at få ændret sine karakterer, hvis man først har fuldført det gymnasielle forløb. MEN hvad nu hvis man dropper ud efter 2/3 år? Altså jeg har personlig fået en karakter for biologi B, som jo ville komme på mine eksamenspapirer, men da jeg ikke ... -
Kvantefysik, Double slit eksperimentet (lys)
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et meget interessant emne jeg gerne ville have et lidt klarer syn på! Da jeg ikke vil til at forklare dette forsøg, antager jeg i kender til forsøget som jeg nævner i titlen hvis i giver et svar. Jeg ved at dette forsøg længe har været et mysterie som ikke har kunne... -
UDDANELSE
ForumindlægHej, er de rnogen der ved hvordan man egentlig bliver undervist og såfremt uddannet i Kina? F.eks. i DK, vil man primært blive undervist således, at man arbejder meget i grupper, mens man i England har en undervisningsform, hvor læreren sådan set gennemgår det hele, dvs. en klasseundervisning.... -
Hosekræmmeren
ForumindlægJeg ved, at Hosekræmmeren er skrevet i 1829, men hvilken tid tror I, at "historien" foregår i? :S 1750'erne måske? Jeg har ingen anelse ;S Hvad tror I? -
Positioning: The Discursive Production of Selves
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og læser til eksamen i psykologi.. Og som opgivet pensum er der blandt andet en dejlig lille lækker sag i form af Davies, harré og harré videnskabelige artikel ved navn : Positioning: The Discursive Production of Selves. Er der nogle kloge hoveder som kender til denn... -
odyseen?
Forumindlæghej. er igang med at arbejde med odyseen. - hvordan er sproget i odyseen? - Hvad er ionisk dialekt? - versemål? - rhapsoden? Ved nogle noget om det i odyseen? -
Sværere?
ForumindlægAf bare ren og skær nysgerrighed, hvordan kan nogen sige, at x-studieretning er sværere end x-studieretning, her tænker jeg hovedsagligt på gym. I så fald, er der så diverse forskelligheder, hvad angår niveau på de forskellige studieretninger? Naturligvis, er det en fordel, hvis man er på den stu... -
Under Aaget af Henrik Pontoppidan
ForumindlægHej :) Er der ikke en der kender den her novelle, som gerne vil hjælpe mig :)? -
Romantikken -help me
ForumindlægNogen som har en opgave om romantikken? eller kender nogle gode fif, gode hjemmesider eller sådan noget :) alt hjælp behøves -
Tema i Et dukkehjem af Henrik Ibsen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har gået og tænkt meget over hvad temaet/konfliken i "Et dukkehjem" er og vil meget gerne høre andres bud. Jeg har selv nået frem til flere bud, blandt andet. Nora's overgang fra barn til Voksen Kvindens rolle i samfundet Opgør mod den ti... -
Hvad er forskellen på primær og sekundær litteraturen?
Forumindlæg- Som nævnt i titlen, hvad er forskellen er i tvivl. Tak på forhånd -
påskeoprøret / easter rising
Forumindlægskal til at skrive opgave om det påskeoprøret i 1916 irland/england. nogen som har skrevet om det før? eller kender til nogle gode specifikke sider omhandlende emnet? ville være en stor hjælp, mange tak :) -
hjælp
ForumindlægHej jeg skal lave en engelsk Synopse om rasicme men jeg ved ikke hvad jeg kunne skrive i min sypnose altså noget jeg ville fremlægge hvad kunne man snakked om i 15min
