Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14841 til 14860 af 109300
-
Lord of the Flies
ForumindlægJeg skal her inden længe skrive studieretningsprojekt med engelsk som hovedfag og samfundsfag som bifag, og jeg skal skrive om Wiliam Goldings Lord of the Flies... Er her nogen der har ideer til sekundær litteratur til engelsk delen, og hvad jeg skal bruge til samfundsfag? Og så vil jeg gerne hav... -
Bytning af studieplads Fys
ForumindlægHej! Jeg sidder med en studieplads til september 2011 på fysioterapeut i Næstved, og skriver for at høre, om der måske er en eller anden derude som skal starte til februar 2011, og er træt af at han ikke kan vente til september? I så fald, smid mig en mail og så kan vi prøve om der er en mulighe... -
Ang. spil
ForumindlægHej allesammen Jeg har et spørgsmål, som jeg håbede I ville assistere mig med. Jeg har fået til opgave at holde et foredrag om Valget 2011, og det er egentlig ikke noget problem. Det jeg gerne vil, det er at lave et slags spil på hele klassen (gerne ved tavlen), om Valget 2011, og jeg ville h... -
regne om til procent - haster virkeligt meget
Forumindlæg-I år 2006 var folketallet i København på 501.158 personer, og i år 2011 var folketallet på 539.542 personer, så den steg med 38.384 personer Hvor mange procent er den steget med? -I år 2006 var folketallet i Kolding på 55.045 personer, og i år 2011 var folketallet på 57.197 personer, så de... -
HJÆLP Matematik
ForumindlægHej Alle, Jeg har et opgave, jeg ikke kan finde ud af. Opgave 1 Fordelingen af årlig indkomst ( i kr.) år 2011 for skattepligtige personer i Danmark kan beskrives ved kvartilsættet [(Q1 * Q2*Q3) = (127936:223192:347066)] Gør rede for betydningen af medianen i forhold til den årlige indkomst ... -
Oversætte - Vittigheder
ForumindlægEr der nogen som kan oversætte nogle vittigheder ? 1. Økologisk sex Hvordan dyrker man økologisk sex? - Man skal lade være med at sprøjte! 2. Det var en dansker, en nordmand og en svensker der kom op til en luder. Luderen bad danskeren og svenskeren vente og tog nordmanden med ind. Da de havde få... -
Censor til SRP
ForumindlægVil der være to censorer til ens SRP, evt. 3 hvis man skriver i tre fag? -
GRAMMATIK-HJÆLP:O
ForumindlægHej Er der nogle, der ved hvad forklaringen er på følgende fejl fra sidste års eksamenssæt på stx B i delprøve 1? The other kids seemed to knew what was coming and stopped talking all at once. jeg ved godt fejlen er knew som skal ændres til know. Men er lidt i tvivl om, hvad den fagterminologi... -
Kontorelev - hvilke suppleringsfag?
ForumindlægHej Jeg går lige nu i 2. HF, og jeg har besluttet mig for at tage en HGS efter sommerferien, så jeg kan blive kontorelev. HGS varer fra september til december, og efter december begynder jeg så at søge, så jeg forhåbentlig får en elevplads efter sommerferien 2015. I mellemtiden (dec-aug) arbejd... -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
Markedsføringsøkonom bøger
ForumindlægHej, pga. studieskift sælger jeg de fleste bøger til markedsføringsøkonom udd. Alle bøger er af nyeste udgave fra september 2011, kun brugt i to uger, en del af dem er helt ubrugte. Det er disse bøger det drejer sig om: Erhvervsjura, 2. udgave ISBN: 978-87-7675-852-3 Erhvervsret &n... -
Kommaregler
ForumindlægHejsa, Er der nogen herinde, der tilfældigvis ligger inde med en viden om hvordan man sætter komma i engelske tekster?? Ester -
biokemi sprog
Forumindlæghvad hedder de forskellige biokemiske ord på engelsk.. LÆSIONER peptid beta-amyloid TANGLER tau ATROFI -
Elektronisk Eksamen 2006
ForumindlægHej allesammen. Kunne godt bruge noget hurtigt response på, hvad navnet på den elektroniske eksamen i engelsk år 2006 var? Kan ikke finde det nogensteder! På forhånd tak. -
Mat. program!
ForumindlægHvad for et mat program foretrækker i og hvorfor? Jeg er selv især glad for MathCAD, men problemet er at det er på engelsk, hvordan laver jeg det om til dansk!? På forhånd mnage tak! -
Hjælp
Forumindlæghey, er der nogen der er god til engelsk som vil hjælpe mig med at svar på nogle spørgsmål udefra en atrikkel??? -
sommerkursus
ForumindlægHej, er der nogen der ved om man kan tage sommerkursus i engelsk(altså her i sommerferien) i en by der ligger nær Nordjylland gerne ? -
Essay - Start - Hjælp
ForumindlægJeg skal skrive et essay i engelsk, men aner ikke, hvordan.. Hvordan skal jeg starte? hvad skal essay indholde? osv.. Kan nogen hjælpe mig? På forhånd tak! -
SDU eventuelt andre universiteter
ForumindlægForegår undervisning på engelsk på SDU, hvis jeg læser matematik og økonomi? (Går lige nu i 10. klasse og skal derefter på hhx) -
Fremtiden – visioner og forudsigelser
ForumindlægJeg skriver i en fagkombination, Engelsk/Samf, har fundet emnet Martin Luther King. Nogle som har erfaringer eller tidligere har skrevet om det?
