Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14861 til 14880 af 48931
-
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
rettelse tysk
Forumindlægskoven var stille, så børnen og kvinden sagde ikke noget. Manden så ikke hunden, før det var for sent. pigen kendte ikke kvindens hus. Har børnen læst børgerne?Der wald war still, so die kinder und die mädchen keine sagen etwas. Der man hast nicht der hund gesehen, vorher für das war spät. Die mä... -
Science fiction idé
ForumindlægHej alle. Jeg har gået totalt i stå lige nu. Har en stil for, hvor der er self. stillede nogen krav. Overskiften for billedet hedder "Forladt" - men det er ikke så vigtig i stilen. Der er et billede af en lille dukke, der ligger på stranden med at håndklæde under sig. Dukken ska... -
Haster! SSO!
ForumindlægHej.. Jeg er blevet lidt i tvivl om min SSO. Skriver i historie, men det meste af mit materiale er på tysk. Ville bare høre om jeg skal oversætte citaterne til dansk? Både de tyske og engelske? F.eks hvor jeg oversætter til dansk og laver en fodnote hvor jeg skriver "oversat fra tysk til d... -
Hvis man nu mangler tekster?
ForumindlægNogen der kender et godt sted på nettet hvor man kan hente engelske noveller? -jeg går på HF og har grundet noget fravær ikke fået skaffet mig alle teksterne, (er ved at kontakte andre fra holdet osv) men har hørt at man muligvis kan finde ting online?På forhånd tak.-Anne -
sprogrejser
ForumindlægHey nogle der kan anbefale en god rejseorganisation for sprogrejser? (2-3 uger) - formål: lære engelsk hurtigt Nogen der evt. har haft en god oplevelse og kan anbefale et godt sprogkursus :) - destinanionen må meget gerne være malta! Håber i kan komme med nogle idéer.... -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
Abstract
ForumindlægJeg skriver i afsætning og engelsk. Jeg har i min opg. valgt at skrive om eksportmarkedsføring. Jeg har valgt landene Kina og Danmark og virksomheden Arla Foods.. Jeg synes jeg har lidt besvær med at skrive et abstract. Nogen der er nogle råd til, hvordan jeg skal gøre det, når jeg skriver om di... -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind... -
stamtræ for menneskets udviking - hjælp plz
ForumindlægTegn et stamtræ for menneskets udvikling fra de første menneskeaber (Proconsul, Kenyapithecus, Dryopithecus m.v.) til nutidsmennesket (Homo sapiens sapiens). Sidegrene til nulevende og uddøde menneskeaber medtages. Bemærk, at apes på engelsk betyder menneskeaber, mens aber generelt hedder monkey... -
Hooliganisme - Historie?
ForumindlægHej alle sammen Er i den uheldige situation at have valgt fagene Engelsk - Historie. Desværre er mine vejledere ikke sikre på at det er muligt at skrive om hooliganisme i historie faget. Er der nogle af jer der har nogle forslag til hvordan man kan kombinerer de to fag inden for emnet hooli... -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
Hjælp til emne
ForumindlægHej alle, Jeg har overvejet at skrive SRP i Engelsk (A) og Samfundsfag (B). Synes det kunne være interessant at skrive om Trump og måske have fokus på hans retorik, men jeg ved ikke, om man ville kunne lave en problemformulering og dertilhørende problemstillinger, der ville kunne lægge op til 20... -
Metode og teori bio og eng
ForumindlægHejsa. jeg har om ufrugtbarhed - nu og i fremtiden. med fagene Biologi og Engelsk. Men jeg er er meget i tvivl om metode og teori. jeg har skrevet ejg bruger den humanistiske metode til at analysere og fortolke en bog. og at der er andre der har brugt den naturvidenskabelige metode og at jeg ha... -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
Genitiv-fejl (Obamas eller Obama's)
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har lavet en engelsk aflevering, hvor jeg har fået genitiv fejl ved Obamas... Sætningen er som følger... Another suggestion from Obamas side is too.... Kan nogle forklare mig, hvad forklaringen på at det ikke hedder Obamas men Obama's? På forhånd tak...
