Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14921 til 14940 af 35989
-
HF eller STX ??
ForumindlægHej derude! Jeg er i en situation nu hvor jeg skal beslutte om jeg vil tage HF eller STX efter sommerferien. Jeg er virkelig usikker og ved ikke hvilken en jeg skal tage. Det er sådan at jeg faktisk er optaget på STX nu men kan først begynde i august. Jeg har været i udlandet i de sidste ... -
SSO
ForumindlægJeres SSO, hvad skrev i om???Mangler gode ideer eller opgavers, så fyr løs! -
Immunforsvaret/probiotiske bakterier
ForumindlægHej I høj grad er det humane immunforsvar afhængig af probiotiske bakterier? Er det så meget, at vi slet ikke vil kunne leve, hvis vi ikke havde disse i os? -
Naturvidenskabsligs retning og efter et halvt år
ForumindlægJeg har tænkt meget på et par ting, Jeg er lige startet på gym- naturvidenskabslig retning( mat-fysik) og er kommet en i klasse, hvor vi er lidt blandede. fx, har jeg mat- fysik og andre noget med Mat- it! jeg vil spørge om, at den klasse man går i nu, kommer man til gå sammen med dem de 3 ... -
Medicin i udlandet ?
ForumindlægMed et snit på 8,6 (dvs. 9,8 med bonus), kan jeg selvfølgelig ikke komme ind på kvote 1. Jeg har prøvet kvote 2 og jeg kom ikke videre efter UNI-test. Jeg har ingen relevant erhvervserfaring og jeg har overvejet måske at søge i udlandet i stedet. Hvad skal jeg gøre? Jeg vil ikke bruge min evige d... -
Medicinstudiet - alternativer
ForumindlægHej :-) Jeg er netop startet i 3.g og lige nu er jeg ret lun på medicinstudiet. Jeg ved, at det er svært at komme ind, man skal opfylde kravene (jeg går på samfundsfaglig linje, og skal derfor opgrade MEGET for at kunne opfylde kravene), og være målrettet. Derfor er jeg begyndt at tænke på alter... -
Hvordan er undervisningen på stx/htx?
ForumindlægJeg skal til at begynde på gymnasiet næste år, og er helt splittet mellem at have Kommunikation/IT A, Design B og Samfundsfag B på htx, og at have Latin A og Græsk A på stx. Jeg er sikker på at jeg vil studere lingvistik, kommunikationsdesign eller spildesign, eller i hvert fald noget lignende.... -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
STX Forberedelse
ForumindlægHej alle søde mennersker, Jeg vil bare lige spørge om, hvis man vil blive læge vil det så være klogt at tage HTX, STX, HHX eller hvad. Planen lige nu er STX Statskolen i Sønderborg. Det andet spørgesmål er, om der er gennemsnitskrav med hensyn til karakterne på STX? Jeg er virkelig god til biolo... -
SRP i biotek
ForumindlægHej. Jeg sidder virkelig meget fast og jeg skal vælge fag om en uges tid. Jeg synes det er pisse spændende at skrive om medicin (fx. paracetamol) og dens indvikning i kroppen. Men jeg ved ikke hvilke fag jeg kunne koble til dette emne. Har tænkt over matematik, men ved ikke hvordan kan jeg koble... -
Ledige pladser - hvis du ikke kom ind.
ForumindlægHej alle Hvis du nu modtager et nej den 30 juli, så husk de ledige pladser - du kan læse mere om dem her på ug.dk http://www.ug.dk/flereomraader/maalgrupper/videregaaende_uddannelse/ledige_pladser.aspx På SDU kan du f.eks. tage et på de helt nye uddannelser, som mange ikke har fået øje på endnu... -
Medicin
ForumindlægHej! Jeg er netop blevet student i år og er gået ud med et snit på 9,5.. Jeg overvejer at læse til medicin på Århus Universitet, men ved de har et forholdsvist højt snit; 10,1 i 2010.. Hvis snittet er uforandret eller stiger, hvilke andre muligheder har jeg så for at komme ind? Har hørt man kan ... -
Hvilken videregående uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægJa som overskriften antyder så leder jeg efter inspiration efter hvad jeg muligvis vil studere efter gymnasiet, selvom jeg blot går i 1.g så har jeg det bedst med at være afklaret :) Så skyd bare løs med spændende uddannelser -
Mangel på aflevering
ForumindlægHvad sker der hvis man enten ikke afleverer eller ikke består studieretningsopgaven (2g)? -
Definer Problemstilling?
ForumindlægHej Jeg har ikke helt forstået hvad en problemstilling er. Er der nogle af jer der kan definere hvad det er, og komme med nogle eksempler? Tak på forhånd! -
Fysik?
ForumindlægHvilke emner er det, man kan ske at komme op i til folkeskolens afgangsprøve i niende i fysik/kemi? -
Biologi noter
ForumindlægHej!! er der nogen som har nogle Bio noter, jeg går i 1g, obligatorisk niveau -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
Engelsk stil
ForumindlægHar spurgt om dette før men forsøger igen da jeg ikke fik noget respons, kunne være nogen ikke har set det. Er der nogen der har nogle noter, en stil eller kan finde noget på nettet om ""The Web", an anbridged story by Frances King" Det er B-opgaven til højniveau engelsk matem... -
Ich habe STADIG einen Traum
ForumindlægJeg prøver lige igen...: Er der virkelig ingen der har skrevet denne tyske stil??? Kan slet ikke finden noget interessant at skrive om i den??? Inspiration wäre unbeschreiblich schön! Bitte! Sara
