Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14941 til 14960 af 176853
-
A town like Alice
ForumindlægHey! Jeg arbejder med romanen "A town like Alice" og skal lave en psykoanalyse af personerne deri. Er der nogen, der har læst bogen, arbejdet med den og kan give mig nogle guldkorn? vh -
Eksamenssæt Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Jeg leder efter eksamenssæt til engelsk A, Har kigget lidt omkring, men kan kun finde besvarelser. Jeg vil gerne se selve opgave formuleringen. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den henne? På forhånd tak -
Wtrie a poem
ForumindlægHej, Vi skal skrive et digt i engelsk om nogle forløb med growing up, og bullying og skal skrive det udfra transitions T R a n s i t i o n s Nogen der kan hjælpe? -
Eksamensopgaver mat A htx
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde eksamensoplæggene i matematik A på HTX fra de forskellige år? Jeg er har prøvet at kigge på uvm og google, men uden held. Jeg er særligt interesseret i dem fra maj 1996 og 1997. På forhånd tak -
Tutor i matematik a
ForumindlægHej, jeg går på stx i 3.g hvor jeg har matematik og fysik på a niveau. Jeg vil gerne forbedre mig til matematik, og det ville være super med noget hjælp til fysik også, men det kan godt undværes. Jeg bor i københavn. -
Eksamenssæt Engelsk A 2008
ForumindlægJeg sidder og mangler eksmensættet i Engelsk A fra 2008 med The International Gallery Altså, skal ikke bruge andres besvarelser eller noget, bare selve opgaven, med alle teksterne og billederne. Har søgt efter det herinde og på nettet, men uden success. -
A Kiss Before Dying....
ForumindlægHej..i studieretningsprojekt skal jeg arbejde med Ira Levins roman ' A Kiss Before Dying' som skal analyseres med psykologisk vinkel på. Kan ikke finde noget på det på nettet.. :( Er der nogen, der kan hjælpe, eller bedrage med noget.? D -
I have a dream - hjælp til rettelse
ForumindlægHej, Jeg har skrevet en sproglig analyse af Martin Luther Kings tale ,,I have a dream" på ca. to sider. Jeg mangler hjælp til at rette opgaven for gramatiske fejl. Nogen der kan hjælpe? Hilsen Maria. -
Biologi A - Matematik B
ForumindlægHej, jeg skal skrive AT opgave i fagene Biologi A og Matematik B. Emnet er grænser, men jeg har lidt svært ved at finde en sag. Nogen der kunne hjælpe? Jeg har tænkt på noget med sundhed eller fedme. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal formulere problemstillingen. -
Mundligt Dansk A !!!!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. Mange tak å forhånd. -
Bon'a Parte
ForumindlægHej allesammen, er der nogle som har haft om tøj virksomheden Bon'a parte ? Jeg har nemlig nogle spørgsmål omkring de 4 p'er Venlig hilsen, Gunnar Jensen -
Forksel på Engelsk B og A
ForumindlægJeg skal snart vælge studieretning og valgfag og ville i forbindelse med det gerne høre, hvor stor forskel der er i engelsk på B og A - både i forhold til indhold, sværhedsgrad og evt. andre ting. Mange tak på forhånd :) -
Mundtlig Dansk A - Hvad trak du?
ForumindlægHvis du har været op i mundtlig dansk A stx, hvad trak du så? Jeg ved godt at det er forskelligt fra skole til skole og klasse til klasse hvilke tekster der er osv, men det kunne være meget spændende at høre hvilke spørgsmål (tekster) andre trak, da de var oppe :) -
Hvordan bedømmes bioteknologi A?
ForumindlægJeg kom til at tænke på hvordan man bedømmer sættene fra biotek A? Er det vha. point som i matematik eller er det blot en samlet bedømmelse af helhedsindtryk? Hvis der er point gælder det at man får 10 point for 1 rigtigt besvaret spørgsmål? På forhånd tak :-) -
A- og B-amylase i ølbrygning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
A- og B-amylase
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
kompensering Fysik A
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave, som jeg synes er lidt svær, og har ikke rigtigt nogle ideer til hvordan jeg kommer i dag opgaven: http://postimg.org/image/5zl3ie4er/ Tak på forhånd :) -
Studieretningsfag?
ForumindlægHvis man har studieretningen bio A og kemi B men har hævet mat B til A i 3g - vil mat A så tælle som et studieretningsfag? Altså ift. uvu udtagelse af eksamen for gym: "3.g-elever skal op til to skriftlige prøver. Alle skal op i skriftlig dansk, og derudover skal eleverne op i et udtrukket ... -
HASTER! Musik Eksamen C-Niveau
ForumindlægJeg har ikke haft en eneste musik time og skal til eksamen imorgen som selvstuderende, og har derfor brug for seriøst støtte af en venlig sjæl eller to! Jeg skal fremlægge en analyse af The Beatles: "I want to hold your hand" (1963) hvor jeg skal komme ind på følgende: ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal om ca to uger til mundtlig dansk eksamen, hvor jeg jo skal kunne sidde og snakke i ti minutter om mit prøveoplæg, hvor jeg analysere osv. men jeg har problemer med at få det til at fylde ti minutter, jeg har afleveret min synopsis så jeg kan ikke sætte flere punkter på, end dem jeg all...
