Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14941 til 14960 af 48240
  • DiplomIngeniør

    Forumindlæg
    Hej, jeg overvejer at søge ind som diplomingeniør i kemi og bioteknologi til december på DTU. Er der nogen der ved om der er nogen forskelle på at starte til vinter i forhold til at starte til sommer. Om alderen på de studerende er højere til vinter eller andre ting.
  • Notater

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle af jer derude, som har nogle gode eksamens noter til kemi på mellemniveau???... På forhånd tak Hilsen Christina
  • Hvordan fungerer brintbilen?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer?
  • Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • udenadslæren

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida
  • Haster plz

    Forumindlæg
    Heej alle sammen Skal op i mundtlig kemi c om nogle dage og ville høre om nogen af jer ved hvor man evt. kan finde eksempler på eksamens opgaver? :)
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • Ioner.

    Forumindlæg
    Heej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :)
  • fag udtryk

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen
  • En besvarelse tak!

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak!
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi???
  • titrekurve

    Forumindlæg
    hej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak
  • poliorid med solbrille

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd
  • Atomer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :)
  • notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?

    Forumindlæg
    nogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp.
  • Er virkelig i en slem.......

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????.
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • Energikredsløbet

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen i Fysik/Kemi og skal forklare om, hvordan kerneenergi bliver omdannet til kemisk energi. Nogen der kan hjælpe?
  • Energikredsløbet

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010