Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 15001 til 15020 af 33873
-
Folkeskolens afgangseksamen
ForumindlægEr jeg den eneste der bare ved, at jeg har fucket fsa matematik op i dag? Er så ked af det over det -
hjemside
Forumindlæghej folkens! kender i nogen gode hjemsider, hvor man kan øve sig til matematik? -
Hjælp
ForumindlægHejsa er der nogle som kan hjælpe mig med en matematik opgave. Jeg har vedhæftet den -
FSA
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan finde FSA i dansk og matematik 2008? -
problem med parrabel opg i mat opgavesæt
Forumindlæghej jeg har fået stillet et spørgsmål i en matematik oogave som lyder: kig vedhæftede filer -
Er det en god idé?
ForumindlægHej! Er det en god idé at skrive med blyant til den skriftlige matematik eksamen. Hvis nej, hvorfor? -
Vektorfunktioner
ForumindlægJeg er i gang med at forberede mig til en terminsprøve i matematik og har brug for hjælp til at forstå denne opgave. -
Ny pointfordeling
ForumindlægHej alle...... Er der nogen der ved hvor man kan se den nye pointfordeling for Skriftlig matematik A ?? -
Funktion
ForumindlægJeg har denne opgave i matematik, der driller mig lidt - Har vedhæftet den Håber nogle vil hjælpe mig lidt -
Matematikhjælp søges til A niveau/3G i Odense eller omegn
ForumindlægPige i 3G har brug for hjælp til matematik Giver god betaling/timeløn -
dumpet
Forumindlægkan man gå til reeksamen hvis man dumper i mundtlig matematik på 2. år af hhx? -
Eksamensbevis
ForumindlægKommer den mundtlige årskarakter for matematik c på eksamensbeviset eller er det udelukkende den skriftlige karakter? -
Søger uløst opgave sæt
ForumindlægSøger eksamenssæt med alle opgaverne i matematik b stx - helst fra 2008 og frem :) -
Matematisk ræsonnement
ForumindlægHvordan gør man rede for matematisk ræsonnement til en eventuel matematik mundtlig eksamen. Hvad er dette? Hvordan kan det forklares? -
procent fald
ForumindlægVille i hjælpe mig med en matematik opgave? :-) Opgaven er sådan: Hvor mange procent er et fald fra (f.eks.) 6 til 4? :-) -
HASTER SERIØST!!! EMNE TIL SRP!?
ForumindlægHej alle. Jeg vil skrive i his og matematik eller his og kemi.. hvad kan emnet væré!!!? -
binomialfordeling
Forumindlægnogen som kan hjælpe mig med denne opgave? der er meget matematik i den så ved ikke hvordan jeg skal starte ... tak på forhånd! -
MAT i udlandet
Forumindlæger der nogle af jer som kender noget til niveauet på matematik på gymnasie niveau i amerika eksempelvis ? -
Det bestemte integral er udregningen korrekt?
ForumindlægEr der en flink sjæl som vil se om mine udregninger er korrekte? Tak på forhånd - er ikke så god til matematik men øver mig! -
Matematiske metoder?
ForumindlægNogen der kender til Carsten niebuhr og hvordan han brugte matematikken i sine beregninger?
