Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15021 til 15040 af 47924
-
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Fysikeksamen - skøøø..øeh..nt?
ForumindlægYeds.. Fysik - sikkert et looovely fag i manges øjne.. - Jeg går på HTX, og har det på B-niveau. Eksamen fungerer som en 24-timers, hvor man først trækker emnet, skal udfører et forsøg og til sidst hjem og forberede sig. Mit geniale og meget store spørgsmål omhandler forsøgsdelen. Det forsøg man... -
Dansk årsprøve m. computer
ForumindlægHej..vi skal snart til årsprøve i dansk på HTX.jeg har bærbar som jeg vil tage med.MEN min lærer siger at der absolut ikke må ligge nolge dokumenter, af enhver art på den.Passer det ?skal jeg virkeligt slette alt ??jeg synes nemlig at det virker overdrevent.Andre der har erfaring med brug af comp... -
Atombomben, manhattanprojektet
ForumindlægHej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak! -
ingeniør uddanelse
ForumindlægHej, jeg har kigget på ingeniør uddanelser, bla på civilingeniør i anvendt matematik, civilingeniør i software, det er uddanelser, som umiddelbart kun handler om matematik og naturvidenskabelige fag. Men mit spørgsmål lyder, hvorfor vil de så have en til at tage dansk på A niveau. Det er noget l... -
Skal til eksamen på 1 hf nu her og min matematik gik elendigt, hvis jeg fejler alle bliver jeg så smidt ud?
ForumindlægSom sagt, hvis jeg fejler alle mine fag, Matematik, NF osv bliver jeg så smidt ud? Det har bekymret mig så meget jeg har haft svært ved at studere op til eksamen endda. -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHejsa! Jeg har læst at for at blive universitetslærer skal man have uddannelserne: Stx/hf/hhx/htx (3 år) Kandidatgrad fra højere læreanstalt (5 år) ph.d.- uddannelse eller tilsvarende niveau (normalt 3 år) Men hvad er "Kandidatgrad fra højere læreanstalt" og "ph.d.- uddannelse e... -
Kan jeg tage ungdomsuddanelse online?
ForumindlægHej, Jeg undrer mig over, om jeg kan tage hele min tre årige ungdomsuddannelse på STX eller HTX online? Hvor og hvordan ville det fungere? Nogle der har et link eller andet? -
Dispostion
ForumindlægHej venner Hvordan laver man en dispotion til fysik/kemi eller hvordan skal den se ud?? PLZ HELP ME HOMIEZ -
Energiproduktion samt brændværdi
ForumindlægJeg sidder og skal snart op til eksamen i Fysik c, og har fået et spørgsmål hvor i jeg skal forklare om energi produktion. Så er det der hvor jeg har brug for lidt hjælp .Energiproduktion - hvad tænkes der på der? Er det i form af vindkraft, brændelsceller eller so on. eller er der noget helt spe... -
DROPPE UD
ForumindlægHEJSAA Jeg er startet på 1.G HTX... Men det ser ud til jeg ikke har interesse for fagene her og gerne vil ud. MIT SPØRGMÅL ER? hvis jeg dropper ud eller bliver sidt ud af HTX nu, kan jeg så helt normalt starte på HF/HHX/STX til næste år? uden problemmer? -
fysikbøger??????
Forumindlæghej..jeg skal læse til fysik eksamen. men den bog som vi fik af læreren er rigtig dårligt til at forklare tingene. kender i nogen gode bøger??? ps. jeg har fysik på B. på forhånd tak..:o) -
"Der er noget i luften" forsøg ???
ForumindlægHeej alle Jeg skal til fysik eksamen på tirsdag og føler jeg er rimelig godt forberedt, men med hensyn til emnet "der er noget i luften" kan jeg ikke finde noget forsøg til .. er der nogen der har nogen forslag til forholdsvis simple forsøg (er ikke den store fysik fan) .. ? -
HHX eller Gymnasiet
ForumindlægHHX eller Gymnasiet....Hvilket er efter jeres mening bedst og hvorfor...Gang med at lave en undersøgelse, så alles begrundede mening er mere en velkommen. På forhånd tak -
Relevant om Kræftlinier
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om: kræftlinier på forhånd mange tak! -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Reform <> før reform
ForumindlægEr der nogen der kan af- eller bekræfte, at man i matematik lærer mere, hvis man hører til den gamle ordning og går på matematik linje, end hvis man har valgt en studieretning med mat A/B, efter et år (1g)?Sidste år brugte vi Gymnasiematematik B1 (i år: B2), men i dag kiggede i en anden bog, jeg ... -
Teknologi A/B
ForumindlægHvad er forskellen på undervisningen i Teknologi A og B? Jeg overvejer nemlig at tage Tek A som valgfag. -
hjælp til SSO-emne i matematik
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO, og kunne godt tænke mig at skrive i matematik. Men jeg har ingen idé om, hvilke emner man kan vælge. Er der nogle af jer der har nogle forslag? Og evt. nogle erfaringer? Håber I kan hjælpe :-) -
Statistik - forvirring!
ForumindlægHej, Jeg skal snart til statistik C eksame, men roder rundt i de forskellige begreber. Jeg forstår selvfølgelig hvad middelværdien er - men der hvor jeg går sort, er når man ser forskel på normalfordeling og binomialfordeling. Jeg kan bare ikke finde hoved og hale i formlerne. Beregner man mid...
