Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15081 til 15100 af 47924
-
I so need help goddammit
Forumindlæghello hello. jeg har et spørgesmål som nok set i overordnet. efter sommer starter jeg på den merkantile grundforløb på 2 år, altså HG, men meningen er at jeg med min studievejleder snakkede om at jeg kun tog det ét år og derved kunne klare de adgangskrav som HF har omkring 10.klasse's afgangs... -
Byplanlægger
ForumindlægHej Jeg håber virkelig, at der er nogen som kan hjælpe. Jeg er en pige som har uddannet sig til byplanlægger med kandidat i by, plan og proces. Jeg har i et års tid nu forsøgt at søge job uden så meget held, da jeg desværre ikke har arbejdserfaring. Jeg skriver nu for at høre, om man med denne ... -
hvilket gym skal jeg vægle?
Forumindlægheej jeg er en dreng på 15 og bor i kbh. jeg skal til af vægle hvilke gymnasie jeg vil på, jeg skal have 5 prioriteter. og jeg skal have det klar til på tirsdag. men jeg er helt blank og kan ikke vælge? mit spørgsmål til jer er hvilke gymnasier er gode og hvorfor :) -
Blooms taksonomi på studieområdet
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)? -
Haster!
ForumindlægVil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX! -
Dansk emner
ForumindlægHey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009?? -
Dumpet eller ej ?
ForumindlægKemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ? -
Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematik på B, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST... -
Medium - hjælp!
ForumindlægHej alle Jeg skal til fysik mundtlig eksamen i morgen, hvor jeg skal fortælle om musik i forhold til fysikken. Herunder skal jeg komme ind på lydbølger osv. Mit spørgsmål er: Hvad er et medium, når det handler om lydbølger? Jeg er meget forvirret, da medium indgår i alle forklaringer, men der... -
confused :(
Forumindlæghva' nu hvis man har fået 7 i skr. fysik(B) og 10 i mdt. fysik(B) og IKKE har været op i hverken mdt.(B) el. skr.(B) eksamen... bliver snittet så: (7+10)/2 = 8,5 og hvad i alverden skal man bruge fagets vægt til..??? seriøst forstår ikke systemet i det her shit... -
Eksmen 1.g - chance for ingen eksamner?
ForumindlægHej Jeg læste det her: Alle 1g-klasser aflægger normalt én prøve til studentereksamen – eventuelt ingen. Det er Ministeriet for børn og undervisning (UVM), der udtrækker om den enkelte elev skal til prøve – og i givet fald i hvilket fag. Spørgsmål: 1. Vil det sige at de... -
STX Eksaminer
ForumindlægHejsa Til sommer afslutter jeg Fysik C, Mediefag C og Samfundsfag C. Hvilke af disse er trækfag, bliver der også trukket mellem fag jeg først afslutter næste år, og hvor mange trækkes? Mine fag er: A Matematik (B->A) Dansk Historie Kemi B Matematik Fortsættersprog Engelsk Fysik (C->B) Biolo... -
Noter søges ...
ForumindlægJeg ska op til eksamen d. 16 i Fysik/kemi(folkeskolen)og har brug for noter til kernefysik/radioaktivitet hvis nogen har ?Det ville være en stor hjælp :) -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
Karakter ??
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lidt forvirret omkring karaktersystemet på gymnasiet. Jeg går i 1.g, og som alle 1.g'er har jeg fag som jeg skal afslutte i år. Hvilke karakter tæller når man skal sende dem til videregående uddannelser. De karakter man får i standpunkt eller eksamens karakter. Og er de... -
Optagelsesprøve!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
Optagelsesprøve!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart til optagelsesprøve på en HTX og ved jeg skal op i skriftlig fysik kemi. Er der nogle der har erfaring med det, eller kan forklare mig hvordan det foregår, eller fortælle mig Hvad jeg burde øve mig på. På forhånd tak. -
Kan jeg skifte skole?
Forumindlæghej. Jeg er lige startet på HTX, og jeg har for ikke så lang tid siden fundet ud af, at jeg skal flytte langt væk fra hvor jeg bor nu. Jeg tænkte på, om det var muligt at skifte gymasium efter 1. g, og at jeg så kan tage 2. g på det nye gymnasium istedet for at jeg skal tage 1. g om igen? tak p... -
rettelse.
Forumindlægnogle der kan hjælpe med at læse og rettet en rapport om 'bestemmelse af unvisersets alder'? link til opgaven. http://peecee.dk/?id=25155 på forhånd tak -
Haster
ForumindlægI AT skal jeg lave en synopsis om visioner og i forbindelse med det Forstillinger om fremtidsens-energikilder (bølge og sol energi). Jeg har ikke nået at læse baggrundsstof nok til emnet. Jeg vil derfor spørge om der er nogle af jer derude, der har nogle gode ideer til nogle gode uddybende proble...
