Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 15081 til 15100 af 152758
  • Varme fra aluminium

    Forumindlæg
    Jeg skal lave et eksamenssæt i fysik, men er gået helt i stå i denne opgave. Du kan finde den her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/fysik2003-7-2.pdfDet er opgave 3, altså det første med at opskrive reaktionsskemaet er jeg med på, men hvordan regner jeg b og c?
  • Biologi eksamensopg som aflevering HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere en lille biologi aflevering som er fra et eksamenssæt. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-6-1.pdfEr der nogen som har løst det? eller har nogle gode råd til det?I så fald vil jeg blive rigtig taknemmelig
  • Essay om "Sand" af Susan Hill

    Forumindlæg
    Er der nogen der tilfældigvis har skrevet om denen novelle? Den hedder "Sand" og er skrevet af Susan Hill. Novellen indgik i et eksamenssæt d.11 maj 2004... Det ville være til stor hjælp, da jeg er drænet for inspiration.
  • Pet Economy

    Forumindlæg
    Hjælp! Jeg sidder og skal skrive opgaven Pet Economy - vist nok et gammelt eksamenssæt fra HHX. Jeg er helt på røven, da jeg slet ikke kan komme igang. Er der nogen der har lavet opgaven, som kan hjælpe mig ?
  • Spansk rettelse

    Forumindlæg
    Har skrevt aflevering om spanien som multikuturel - som har været et eksamenssæt. Synes det har været meget svært at formuler sig, så ville være rart hvis én ville kigge igennem for fejl :) Skriv endelig så sender jeg den i en besked :) På forhånd tak
  • lille opgave - opg.5 c)

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med et tidligere eksamenssæt - opg.5, c) - se det her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/naturfag2003-17-2.pdfHvordan skal man finde/vurdere den samlede energi indenfor tidsrummet 12.30-13.30?og efterfølgende finde procentdel der omsættes til energi i ...
  • opg.7 c) - lille opgave (naturfagssæt)

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med en delopgave i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer03/naturfag2003-17-2.pdfOpg. 7 - c)Fik B) halveringstiden til 60min. Hvordan skal jeg gribe opg.c) an??Håber der er én der vil hjælpe mig:)
  • Le Passage?????

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet "Le passage" i fransk? Har meget brug for noget inspiration... Også gerne hjælp til oversættelsen! kan ikke finde noget herinde, men tænkte at der måske er nogen derude der ligger inde med den og som måske ville uploade den...- Bulli
  • Der Koch

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Delopgave C: Global integration

    Forumindlæg
    Jeg sidder fast i min samf. opgave. I behøver måske ikke eksamenssættet . Mit spørgsmål er: Hvilke fordele og ulemper der er forbundet med at gennemføre ideen om ”en udvidelse og udvikling af overnationale institutioner og styrkelse af den globale styring”? På forhånd tak! (:
  • Skæringspunkt

    Forumindlæg
    HejHar lidt problemer med at løse opgave 7B c i følgende eksamenssæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matamaj04.pdfSynes det virker meget uoverskueligt at sætte ellipsen og hyperblen lig hinanden.
  • Skæringspunkt mellem en ellipse og en hyperbel?

    Forumindlæg
    HejHar lidt problemer med at løse opgave 7B c i følgende eksamenssæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matamaj04.pdfSynes det virker meget uoverskueligt at sætte ellipsen og hyperblen lig hinanden.
  • opgave

    Forumindlæg
    Hej...Har brug for en smule hjælp til at komme videre med min opgave. Vi skal skrive en opgave omkring "Unge og Poltik" men der er ingen eksemplarer uploadet herinde, så ville høre om der var nogle som har skrevet denne opgave? den var vist eksamenssæt i 2005? På forhånd takPulP
  • Hvor finder jeg opgaver til 9. kl.

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger nogle ekstra opgaver i matematik og blækregning til 9. kl. niveau. Det kunne fx være tidligere års eksamenssæt eller lign. Er der nogen af jer, der ved hvor jeg kan finde og downloade dem? Mvh. Jim
  • cos(x)=sin(x)/kvrod(3)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er åbenbart lidt rusten når det kommer til trigonometriske funktioner.. Denne opgave er taget fra et eksamenssæt og indgår i prøven uden elektroniske hjælpemidler, dvs. jeg skal kunne løse den på papiret og vil derfor gerne se hvilke skridt der gennemgås for at finde frem til resulta...
  • Hjælp til Makro Økonomi

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der kan hjælpe med noget makro, har prøvet at læse bøger og på nette mm. men føler ikke det styrker min evne til at besvare opgaverne .. Har vedhætet 1 eksamenssæt, vil gerne betale for hjælp
  • 2003-8-6v

    Forumindlæg
    Hej Studieportal Jeg ville høre om der var nogen, som lå inde med svarene til eksamenssættet 2003-8-6v (del-prøven uden hjælpemidler)? Og hvis i gør, kan i sende til min mail M_J_MAC@hotmail.com Tak på forhånd Mvh Marc
  • lidt hjælp til opgaver

    Forumindlæg
    hej! jeg sad og regnede nogle eksamenssæt, og snublede over disse to opgaver. 3d ved jeg ikke rigtig hvordan jeg skal tage hul på, og i 3e prøvede jeg først med et RICE skema, men fik ikke det rigtige resultat.
  • Medicinsk genetik (medicin)

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan se, at jeg på første semester på medicinstudiet i Århus kommer til at skulle have medicinsk genetik. Er det et fag, der kræver at man læser meget i bøger, eller vil det være bedst at lave mange eksamenssæt? Vh.
  • Aflevering

    Forumindlæg
    Er der nogen der har svaret eller har svaret på eksamenssættet "Uddannelse" med første spørgsmål, der lyder : 1a. Opstil en model, der indeholder fem faktorer, der kan forklare det mønster, som kan udledes af figur 1. Modellen skal understøttes af faglige begrundelser.