Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 15081 til 15100 af 28854
-
de syv parametre - forholdet mellem enkelhed og dybde
Forumindlæghvad vil det sig, at jo enklere filmen fortæller sin historie, jo større mulighed er der for at give den en dybde på grund af inferens? -
vigtig til en opgave
Forumindlæghej jeg vil gerne vide "hvem er Paulus" og hvorfor er han så vigtig i den kritene historien`? -
kig på opgave. HASTER :)
Forumindlæghej :) er der nogle der er interesseret i at kigge lidt på min historie opgave om industrialiseringen i england? der er tit fejl eller mangler som man selv overser :) tusind tak på forhånd.. -
Spørgsmål om ophævelsen af slaveriet
ForumindlægHej (; Er der nogen, der kan hjælp med historie? Det her spørgsmål skal besvares: Hvilke motiver havde man til at ophæve slaveriet? og hvorfor blev slaveriet ophævet? Mange tak for hjælpen (: -
DIO - Emne: Kriser
ForumindlægHej. Emnet i min DIO er "kriser" .. Skal skrive i fagene Engelsk og Historie.. Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad man kunne skrive om? -
En sætning
ForumindlægHvordan siger man, "...at bryggeriet i sin 248 år lange historie aldrig har været udsat for så stort et øltyveri." -
Hjælp - dansk7historie opgave
ForumindlægHej Alle Er der nogen der har et forslag til, hvad man kan skrive om i en dansk/historie opgave... Jeg er på bare bund... På forehånd--> mange tak :) -
Nogen der kan hjælpe??
ForumindlægHejsa . Jeg skal skrive en historie på 10 sætninger, hvor hvert sætning kun skal have et komma. Kan slet ikk finde på noget :/.. -
enkelt sætning dansk til eng.
Forumindlæghej jeg har lidt problemer med at oversætte denne sætning: Urolighederne i Nordirland, som af mange karakteriseres som borgerkrig, kan kun forstås, hvis man kender noget til Irlands historie. -
Hvordan kom Cubakrisen til udtryk?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i historie i næste uge. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal besvare spørgsmålet "hvordan kom Cubakrisen til udtryk?" -
globalisering! hjææælp!
ForumindlægHej! jeg skal op i historie på onsadg og jeg har brug for nogle eksempler på globalisering. jeg håber at nogle kan hjæpe mig. -
Mule Killers
ForumindlægHej Er der nogen som har skrevet et engelsk essay om "Mule Killers"? Hvis der er vil i så ikke fortælle hvad der er temaerne eller moralen i historien? -
Analyse model til "De Røde Sko" eventyr
Forumindlæghvilken analyse model vil passe bedst ind i historien De Røde Sko af H.C. Andersen? et svar er meget velkommen. :D -
HJÆÆÆLPPP !
Forumindlæg1. Sæt gobelinen ind i sin rette samtid 2. Redegør kort for gobelinens historie -
SSO (fodnote)
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO i historie. Men nu er jeg blevet i tvivl om hvornår jeg skal bruge fodnote/sidenote? Er der nogle der vil fortælle mig hvordan og når jeg skal bruge det? På for hånd tak! -
Hi everybody! Hjæælp til Tony´s story!
ForumindlægEr der nogle her, der kender, Tony´s story? Hvad kan man sige om "the sitting" i denne historie? PLease... hjælp!:) -
Metode His og NG
ForumindlægNogle der evt kan hjælpe mig med metode i Historie(humaniore) og Naturvidenskab? mit emne er global opvarmning. -
Leibniz' differential
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig Leibniz' metode til at udregning til denne ligning: y=x^2 . Dette omfatter fagene historie og matematik. -
HISTORIEOPGAVE Rette..??
ForumindlægHej! Er der nogen der så har tid/lyst til at rette min Historie opgave..?? Det vil gøre mig rigtig glad DINA:) -
HJÆLP - The National Health System NHS
ForumindlægJeg skal beskrive etableringen af NHS. NOGEN der kender en god hjemmeside med historien bag NHS på Dansk??
